אילו טיפולי פנים מיועדים לגברים?

הטיפוח האישי, אינו נחלתו הבלעדית של המין הנשי. בעבר, גבר אשר היה מביע עניין כלשהו בטיפוח עצמי, זה אולי היה נראה מוזר, אולם כיום המצב שונה, ויותר גברים מבינים את חשיבות הטיפוח בכלל, וטיפולי הפנים בפרט. טיפוח המראה החיצוני, נקשר לניקיון, אסתטיקה, תשומת לב לפרטים הקטנים, ואף להצלחה בחיים ובקריירה. אילו טיפולי פנים מיועדים לגברים? מה ההבדל בין עור הפנים הנשי לגברי? ומהם טיפולי הפנים המומלצים לפי סוג עור? הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעל הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" מסבירה לכם הכל.

מה מאפיין את עור הפנים הגברי?

עור הפנים הגברי שונה מעור הפנים הנשי, במספר מאפיינים: 

  • שיער הפנים – גברים בניגוד לנשים, מגלחים את שיער הפנים. גילוח לא נכון, עלול לגרום לחתכים אשר עלולים להותיר צלקות, וכן לגירוי העור, המתבטא באדמומיות וגרד.
  • עובי עור הפנים – עור פניהם של גברים, עבה משמעותית מזה של נשים. היתרון בכך, הוא קצב ההזדקנות האיטי יותר, של עור הפנים של הגברים, אולם החיסרון הוא, הנטייה להיווצרות קמטי הבעה בגיל צעיר, שקיות מתחת לעיניים, נפילה של העור וסנטר כפול.
  • סוג העור – רוב הגברים הם בעלי עור שמן, מה שגורם לתופעות כגון, רגישויות, ופצעונים, בעיקר באזור המצח, האף והסנטר. 

אילו טיפולי פנים שגרתיים לגבר?

טיפולי פנים שגרתיים לגבר, מומלץ לבצע בקליניקה סינדרלה היופי שבך אחת לחודש או חודשיים, ולאחר מכן, להמשיך בתחזוקת טיפוח על בסיס יומיומי, בבית. בהגעה לקליניקה סינדרלה היופי שבך, עוברים הגברים אבחון לסוג העור, וגילוי של רגישויות על פני העור. לאחר מכן, עובר עור הפנים ניקוי עם ג'ל או סבון, המתאים במיוחד לסוג העור ולבעיות מהן סובל המטופל. לאחר מכן, ממשיכים עם ריכוך העור ופילינג ייחודי, להסרת תאי העור המתים. בהמשך מתבצעים ניקוי שומנים ופתיחת נקבוביות, כדי להחדיר ויטמינים, מינרלים, חומרי חיטוי, ריפוי ושיקום. לאחר מכן, מפנקים את הפנים במסיכה המתאימה לסוג העור, ולבסוף, שימוש במכשור טכנולגי חדשני להחדרת אמפולות מיוחדות. 

טיפול זה, הינו טיפול פנים שגרתי, המיועד לתחזוקה שוטפת, וריענון העור. אולם, במקרה ונמצאה בעיית עור מיוחדת באבחון, יבוצעו טיפולים מיוחדים על ידי טכנולוגיות מתקדמות, כדי לתת לכך מענה הולם.

הטיפולים המתקדמים בקליניקה סינדרלה היופי שבך

בקליניקה ניתן להנות ממגוון טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות, לעור הפנים של הגבר, המתאימים לבעיות עור שונות:

  • טיפולי פנים לעור אקנתי שמן ופגוע.
  • טיפולי הבהרת עור ופיגמנטציה לגבר.
  • טיפולי אנטי אייג'ינג והצערת העור הגברי.
  • טיפול פנים בטכנולוגיית אלקטרופורציה.
  • טשטוש קמטוטים מתחת לעיניים ובאזור הפה והאף.
  • טיפול בכתמים סביב העיניים.
  • טיפולי פילינג לגבר.
  • טיפול בפצעונים ובעור פנים פגום.
  • טיפול מזותרפיה לגבר.
  • מסכת זהב להחדרת לחות.
  • מסכת קנאביס וכדורי ice ball, להרגעת העור.

טיפול פנים לעור אקנתי שמן ופגוע 

הטיפול בעור אקנתי שמן ופגוע, נעשה על ידי פילינג כימי. טיפול זה מקלף את העור, מחדש ומרענן אותו, מסייע לזרימת הדם ובלוטות הלימפה.  הטיפול נחשב לטיפול קוסמטי קל לגברים, אין בו סיכונים או תופעות לוואי, ותקופת ההחלמה ממנו קצרה יחסית, ואורכת כיום -יומיים  

טיפולי הבהרת העור ופיגמנטציה לגבר

פיגמנטציה היא שם כללי, לכול סוגי הכתמים על העור. הטיפול החדיש והיעיל ביותר לתופעה זו, הוא באמצעות טכנולוגיית אלקטרופורציה, המבוססת על גלי רדיו. הטיפול יוצר חימום בשכבות העור העמוקות, מעורר את תאי הקולגן והאלסטין, וגורם להם להתחדש. הטיפול אינו פולשני, אינו כואב, מתאים לכול סוגי העור, ותוצאותיו ניכרות כבר מהטיפול הראשון.

טיפולי אנטי אייג'ינג והצערת העור הגברי

טיפולי אנטי אייג'ינג, נועדו כדי למזער נזקים הקיימים בעור, ולטפל בהזדקנות העור. הטיפולים כוללים: טיפול לחידוש העור, מגוון טיפולי פנים, ופתרונות לבעיות שונות, כגון: טיפול פנים לעור שומני, ניקוי פנים עמוק ויסודי, הוצאת שחורים ועוד. בנוסף, ניתן לטפל גם על ידי מסכת קנאביס, שיתרונותיה הם בכך, שהיא אנטי דלקתית, ואנטי אוקסידנטית.

טשטוש קמטוטים מתחת לעיניים ובאזור הפה והאף

החדרה של חומצה היאלורונית לאזורים אלו, ממלאה ומיישרת את הקמטים, ומשיבה את המראה הצעיר והרענן לפנים. חומצה היאלורונית, היא חומר פולימרי הנמצא בגוף האדם ואחראי על גמישות העור – שהצליחו לייצר גם במעבדה. החומצה מורכבת ממולקולות סוכר, ומכילה ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, המזינים את העור, ומוסיפים לו נפח ואלסטיות.

טיפול מזותרפיה לגבר

מזותרפיה הוא טיפול לא פולשני, המעודד ייצור של קולגן חדש, על ידי גירוי העור באמצעות מחטים זעירות. הטיפול נעשה תוך שימוש במוצרים הומאופתיים, כגון ויטמינים, מינרלים וחומרים נוספים, והחדרתם לעור הפנים. הטיפול משמש להחלקת קמטים, לטיפולי אנטי אייג'ינג וכן למיצוק העור.

מסכת זהב 

מסכת זהב מתקלפת לפנים, כוללת בין היתר גם זהב טהור 24 קראט, ומטפלת בבעיות אקנה, הבהרה ופיגמנטציה, חידוש, שיקום והגנה על עור הפנים. במקביל, מחדירה המסכה לחות ומעניקה רעננות, לעור הפנים.

Ice ball

כדורי הזכוכית הקרירים, מכילים חומר אנטי פריזינג המיועד לריענון, לצינון ולהרגעת העור. הכדורים מעניקים לחות מוגברת לעור, ומסייעים בכיווץ כלי הדם.

טיפול פנים לגבר עושים רק אצל סינדרלה היופי שבך

האבחון בקליניקה סינדרלה היופי שבך, מתבצע על ידי קוסמטיקאיות מומלצות, בעלות מעל ל- 7 שנות ניסיון בטיפולי פנים לגברים, ולאחריו מבוצע טיפול פנים, המתאים לעור הפנים שאובחן. בקליניקה נעשה שימוש בחומרי הזנה לעור, ונוגדי חמצון המאטים את קצב הזדקנות העור, ובחומצות שומן, החיוניות לשמירה על לחות העור. חומרים אלו, משפרים את עור הפנים ומסייעים בשמירה על מראה עור צעיר ורענן.

לקביעת טיפול פנים לגבר 💪 חייגו אלינו עכשיו למספר 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.