טיפול פנים לגבר מחיר

כמה עולה טיפול פנים לגבר? 

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה טיפול פנים לגבר? המאמר שלפניכם מתמקד במחירי טיפול פנים לגבר. כיום, טיפולים קוסמטיים, כבר מזמן אינם נחלתן של נשים בלבד. עור הפנים הוא כרטיס הכניסה שלנו להצלחה אישית, כאשר העור נראה טוב, גובר גם הביטחון העצמי שלנו. טיפול פנים לגבר, מסלק את תאי העור המתים, שהופכים את העור יבש ומקומט, מחייה את השכבות העליונות של העור, והופך אותו לזוהר, צעיר ומתוח. בנוסף, טיפול פנים לגבר מנקה את העור משחורים, מחזיר לו את הברק הטבעי שלו, משפיע על ההופעה ועל המראה של העור. טיפולי פנים לגברים מושפעים ממגוון גורמים, הם נעים בטווח מחירים רחב ותלויים במספר קריטריונים עליהם נפרט בהמשך.

טיפול פנים לגבר מחיר
טיפול פנים לגבר מחיר

תחום ההתמחות של הקוסמטיקאית

קוסמטיקה הוא תחום רחב מאוד, ולכול קוסמטיקאית יש את תחום ההתמחות הספציפי שלה. קוסמטיקאית המתמחה בטיפולי פנים לגבר, תתמחר את הטיפולים האלו גבוה יותר, מקוסמטיקאית המתמחה בנושאים אחרים. הוותק של הקוסמטיקאית והניסיון שלה, גם הם משפיעים על המחיר, כך שהטיפול אצל קוסמטיקאית ותיקה, יהיה לרוב גבוה יותר מהמחיר שתגבה קוסמטיקאית מתחילה. הפער בין המחירים יכול להגיע ל- 150 ₪, פחות או יותר.

מיקום הקליניקה

המחיר של טיפולי פנים לגבר, משתנה בהתאם למיקום הקליניקה, כיוון שמחיר הטיפולים מגלם בתוכו, גם את מחירי השכירות. אי לכך, בדרך כלל מחירם של טיפולי פנים לגבר במרכז יהיו גבוהים יותר מהמחיר שלהם בפריפריה, וברוב המקרים נע ההפרש בין 200-150 ₪. 

מכשור טכנולוגי מתקדם

קוסמטיקאיות משתמשות כיום במכשור מתקדם ומיוחד, בחלק מהטיפולים. לדוגמה בקליניקת "סינדרלה היופי שבך" נעשים טיפולי אנטי אייג'ינג, בעזרת מכשיר מזותרפיה המעודד ייצור של קולגן חדש, על ידי גירוי העור באמצעות מחטים זעירות. טיפול  מתקדם נוסף הקיים בקליניקה, הוא טיפול של הבהרת העור וכתמי פיגמנטציה, באמצעות טכנולוגיית אלקטרופורציה המבוססת על גלי רדיו. גלי הרדיו יוצרים חימום בשכבות העור העמוקות, מעוררים את תאי הקולגן והאלסטין, ומחדשים אותם. אמצעים אלו מייקרים את מחיר הטיפול, היכול להגיע מ- 350 ₪ לטיפול, עד ל- 1,000 ₪. לכן, חשוב לוודא לפני הטיפול, באילו מכשירים משתמשת הקוסמטיקאית, ולעדכן אותה האם זה מתאים לכם.

התכשירים

גורם נוסף המשפיע על מחיר טיפולי הפנים לגבר, הם התכשירים הקוסמטיים בהם משתמשת הקוסמטיקאית בעת הטיפול, שלהם טווח מחירים רחב מאוד. בדרך כלל, עובדת הקוסמטיקאית עם חברה אחת מסוימת, ולכן חשוב לוודא בשיחת הטלפון הראשונה איתה, באיזו חברת תכשירים היא משתמשת, וכיצד זה משפיע על מחיר הטיפול. 

חסכון במחיר הטיפול

טיפול פנים לגבר, עלול להיות הוצאה לא קטנה, במיוחד אם מבצעים אותו באופן קבוע. כדי להוזיל במעט את עלויות הטיפולים, ניתן לרכוש סדרת טיפולים, הרלוונטית בעיקר לטיפולי פנים, הדורשים שגרת טיפולים לאורך זמן. סדרת טיפולים כגון: טיפולי אקנה, טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולי פיגמנטציה. באופן זה, ניתן להוזיל את המחיר, עד 20%. 

מחירי טיפול פנים לגבר לפי סוג

בקליניקות הקוסמטיקה השונות, קיימים מחירונים לטיפולי הפנים השונים, אולם המחיר הסופי שתשלמו בפועל, מורכב קצת יותר. לרוב, טיפול הפנים המדויק, מספר הטיפולים הנדרשים והתכשירים המתאימים, ייקבעו רק לאחר האבחון של הקוסמטיקאית, והתאמתם המדויקת לעור הפנים ומצבו. לכן, חשוב לא להסתמך רק על שיחת טלפון, אלא להגיע לקליניקה פיזית כדי לעבור אבחון ללא תשלום, ולבקש לדעת לאחר האבחון, מהו המחיר הסופי.

מחירון טיפול פנים לגבר

  • טיפול פנים בסיסי לגבר – טיפול פנים בסיסי לגבר, אורך בדרך כלל כשעה, ומחירו נע בין 400₪ – 450 ₪.
  • טיפול באקנה לגבר – הטיפול באקנה, דורש בנוסף לטיפול בקליניקה, גם רכישה של תכשירים לטיפול בבית, מה שמייקר את הטיפול. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני רכישה של תכשירים יקרים, ולהתאים יחד איתה את הטיפול המיטבי. טיפול יחיד באקנה, עולה בין 380-420 ₪, אולם במידה ורוכשים סדרת טיפולים, המחיר יורד בהתאם.
  • טיפול פילינג – טיפולי פילינג, מסירים בעדינות את השכבה העליונה של העור, ובכך מרעננים, מחדשים אותו, ומסירים ממנו כתמים. קיימים סוגים רבים של טיפולי פילינג, הפועלים בעוצמות שונות, ולכול טיפול מחיר שונה. באופן כללי – ככול שעוצמת הפילינג חזקה יותר, כך מחיר הטיפול יהיה יקר יותר. לדוגמה: מחיר טיפול פילינג סטנדרטי, נע בין 450-400 ₪, אולם מחיר של פילינג עמוק, יכול גם להגיע ל- 1,000-1,500 ₪.
  • טיפול בפיגמנטציה – ההוצאה העיקרית בטיפול בפיגמנטציה, אינה הטיפול עצמו אצל הקוסמטיקאית, אלא שגרת הטיפוח לאורך זמן המתקיימת בבית. ששגרה זו, נעשית באמצעות תכשירים שונים, המותאמים למצב העור, ומייקרים את הטיפול. המחיר לטיפול בפיגמנטציה, דומה למחיר של טיפול פנים בסיסי, ונע בין 420-460₪ לטיפול. למחיר זה, מתווסף תשלום עבור התכשירים, היכול להגיע גם ל- 1,500 ₪.
  • מגוון טיפולי אנטיאייג'ינג לגברים – פילינג ב 3 דרגות עומק, מיצוק העור, מזותרפיה (מיקרונידלינג, ללא מחטים), פוטותרפיה ועוד. טיפולים אלו נמכרים בסדרה של 6 טיפולים – תוכלו לקרוא על כך כאן כולל מחירון.

עלות טיפול פנים לגבר אצלנו בסינדרלה היופי שבך

הקליניקה סינדרלה היופי שבך, מציעה מגוון רחב של טיפולי פנים לגבר, הכוללים: אבחון של העור, הוצאת שחורים, פילינגים שונים, החדרת לחות באמצעות מכשור מקצועי ובטכנולוגיה מתקדמת, מגוון מסכות פנים המותאמות לסוג העור, ועוד. בנוסף, ניתן גם ליהנות בקליניקה גם ממגוון טיפולי פנים מתקדמים לגבר, הכוללים: טיפול פנים באמצעות אלקטרופורציה, המחדירה חומרים לשכבות העמוקות של העור, טיפול בפיגמנטציה, באקנה ובצלקות אקנה, מיצוק העור, טיפולי פנים בשיטת מזותרפיה ועוד. עלות הטיפולים בקליניקה הממוקמת בפתח תקווה, נע בין 380-650 ₪ לטיפול, זאת בהתאם לסוג ומשך הטיפול וכן לחומרים הנדרשים.

לקביעת תור לטיפול פנים – התקשרו עכשיו >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.