טיפול פנים לגבר בשרון והסביבה

מחפשים טיפול פנים לגבר בשרון והסביבה? בא לך להתפנק? בא לך לפנק את בעלך בטיפול פנים גברי? טיפולי פנים לגבר ולאישה, הם כבר מזמן אינם נחלתם הבלעדית של חולי אקנה, סבוריאה, פסוריאזיס ועוד. כיום פלשו טיפולי הפנים לתחום הטיפוח שבשגרה, ויש להם ביקוש רב. טיפולי פנים לגבר בשרון, נועדו לשפר את מראה הפנים, להאט את קצב הזדקנות העור, לטשטש כתמי פיגמנטציה, להגן על העור מהשפעות הגילוח, הסביבה והרדיקלים החופשיים. טיפול פנים לגבר בשרון והסביבה, יכול להיות מבוצע כטיפול בודד, כחלק מסדרת טיפולים להאצת התחדשות העור, או כהכנה לטיפולים מורכבים בהמשך בקליניקה של סינדרלה היופי שבך.

טיפול פנים לגבר בשרון
טיפול פנים לגבר בשרון

טיפול פנים בשרון והסביבה לעור הפנים הגברי

עור הפנים הגברי שונה מעור הפנים הנשי, במספר מאפיינים: 

  • שיער הפנים – גברים בניגוד לנשים, מגלחים את שיער הפנים. גילוח לא נכון, עלול לגרום לחתכים אשר עלולים להותיר צלקות, וכן לגירוי העור, המתבטא באדמומיות וגרד.
  • עובי עור הפנים – עור פניהם של גברים, עבה משמעותית מזה של נשים. היתרון בכך, הוא קצב ההזדקנות האיטי יותר, של עור הפנים של הגברים, אולם החיסרון הוא, הנטייה להיווצרות קמטי הבעה בגיל צעיר, שקיות מתחת לעיניים, נפילה של העור וסנטר כפול.
  • סוג העור – רוב הגברים הם בעלי עור שמן, מה שגורם לתופעות כגון, רגישויות, ופצעונים, בעיקר באזור המצח, האף והסנטר. 

תחזוקת פנים שוטפת לגבר בשרון

טיפולי פנים שגרתיים לגבר בשרון ובסביבה, מיועדים לתחזוקה שוטפת, וריענון העור. אולם, במקרה ונמצאה בעיית עור מיוחדת, באבחון הנעשה על ידי הקוסמטיקאית, יבוצעו טיפולים מיוחדים על ידי טכנולוגיות מתקדמות, כדי לתת לכך מענה הולם. בנוסף לטיפולי הפנים השגרתיים, המבוצעים בקליניקה "סינדרלה היופי שבך", מומלץ להמשיך בתחזוקת טיפוח על בסיס יומיומי, בבית. 

ניקוי פנים לגברים בשרון והסביבה

בהגעה לקליניקה סינדרלה היופי שבך, עובר הגבר אבחון לסוג העור, ולגילוי של רגישויות על פני העור, על ידי קוסמטיקאית מקצועית. לאחר מכן, ובהתאם לסוג העור והרגישויות שנמצאו, עובר עור הפנים טיפול שגרתי, הכולל:

  • ניקוי עם ג'ל או סבון – המתאים במיוחד לסוג העור, ולבעיות מהן סובל המטופל. 
  • ריכוך העור ופילינג ייחודי – להסרת תאי העור המתים. 
  • ניקוי שומנים ופתיחת נקבוביות – כדי להחדיר ויטמינים, מינרלים, חומרי חיטוי, ריפוי ושיקום. 
  • מסכה – מפנקים את הפנים במסיכה המתאימה לסוג העור.
  • עיסוי עור הפנים – בתום טיפול הפנים השגרתי, מעוסה עור הפנים על ידי הקוסמטיקאית, בעיסוי מפנק.

מה עוד אנו מציעים לטיפול פנים גברי בשרון? 

טיפולים טכנולוגיים מתקדמים לגבר

בשנים האחרונות, קיימת התקדמות גדולה בתחום טיפולי הפנים לגבר, למניעת הזדקנות העור. קיימים כיום, מגוון של אפשרויות ופתרונות טיפול, נגד הזדקנות עור הפנים והצוואר, ללא צורך בהתערבות פולשנית או ניתוחים כירורגיים. ניתן לבצע טיפולי מתיחת פנים לגבר בשרון ובסביבה, גם על ידי שיטות טיפול שונות, המעודדות את חידוש עור הפנים, באופן טבעי ובריא יותר. אי לכך, במקרה ונמצאה בעיה מיוחדת, באבחון שנעשה על ידי הקוסמטיקאית בקליניקה, מבוצעים טיפולים נוספים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

טכנולוגיית אלקטרופורציה לעור הפנים הגברי

הטיפול החדיש והיעיל ביותר, לכול סוגי הכתמים על עור הפנים, הוא באמצעות טכנולוגיית אלקטרופורציה, המבוססת על גלי רדיו. הטיפול יוצר חימום בשכבות העור העמוקות, מעורר את תאי הקולגן והאלסטין, וגורם להם להתחדש. הטיפול אינו פולשני, אינו כואב, מתאים לכול סוגי העור, ותוצאותיו ניכרות כבר מהטיפול הראשון.

טיפולי אנטי אייג'ינג לגברים

טיפול מזותרפיה לגבר

טיפול נוסף שאינו פולשני הוא טיפול מזותרפיה, המעודד ייצור של קולגן חדש, על ידי גירוי העור באמצעות מחטים זעירות. הטיפול נעשה תוך שימוש בחומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים וחומרים נוספים, והחדרתם לעור הפנים. הטיפול משמש להחלקת קמטים, לטיפולי אנטי אייג'ינג וכן למיצוק העור.

הזרקת חומצה היאלורונית לעור הפנים הגברי

הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ובאזור הפה והאף, ממלאה את הקמטוטים והקמטים, ומשיבה את המראה הצעיר והרענן לפנים. חומצה היאלורונית, היא חומר פולימרי הנמצא בגוף האדם, ואחראי על גמישות העור – שהצליחו לייצר גם במעבדה. החומצה מורכבת ממולקולות סוכר, ומכילה ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, המזינים את העור, ומוסיפים לו נפח ואלסטיות.

טיפול פילינג לגבר

טיפול בפילינג, טוב לעור אקנתי שמן ופגוע, לעור פנים מקומט, חסר ברק, עם כתמים, יובש ולשיפור כללי של העור. קיימים מספר סוגים של טיפולי פילינג: 

  • פילינג בייתי – הנעשה על ידי שטיפת הפנים בסבון או ליפה. 
  • פילינג טבעי – המקלף את העור בעזרת חומרים טבעיים, ויכול להיעשות בבית או אצל הקוסמטיקאית. פילינג זה כולל בדרך כלל, תכשירים טבעיים ופשוטים, כגון: פירות שונים, גרגרי קריסטלים ועוד. 
  • פילינג בינוני – מבוצע על ידי קוסמטיקאית, ונעשה באמצעות חומצות כימיות הנמרחות על עור הפנים. החומצה גורמת להסרה של תאי העור הישנים, ולפירוק הדבק הבין תאי – בעור הפנים. פעולה זו, מעוררת בגוף תהליכי ריפוי טבעיים, ולאחריהם מתחילים תאי העור לייצר קולגן ואלסטין חדשים, הגורמים להבראתו. פילינג מחדש ומרענן אות העור, מסייע לזרימת הדם ובלוטות הלימפה, ובנוסף, מעלים גם כתמי פיגמנטציה מסביב לעיניים. הטיפול נחשב לטיפול קוסמטי קל לגברים, אין בו סיכונים או תופעות לוואי, ותקופת ההחלמה ממנו קצרה יחסית, ואורכת כשבוע ימים. 

סינדרלה היופי שבך – קליניקה קרובה לשרון והסביבה

בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים לגברים בשרון והסביבה. הטיפולים המוצעים בקליניקה, כוללים טיפולי פנים שגרתיים, השומרים על רעננות העור, ומונעים טיפולים מורכבים יותר בעתיד, וכן טיפולים מגוונים, בטכנולוגיות מתקדמות.

לקביעת תור לטיפול פנים לגבר בשרון והסביבה, 
התקשרו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.