צלקות פוסט אקנה

צלקות פוסט אקנה נותרות לאחר שהאקנה נעלם. לפעמים צלקות פוסט אקנה מופיעות במקביל להתפרצות של אקנה במוקד נוסף ואחר בעור הפנים. צלקות פוסט אקנה הן מצב עור הנגרם על ידי דלקת בעור, המצב שכיח אצל אנשים שסבלו מאקנה. ניתן לטפל בצלקות פוסט אקנה בשיטות שונות כמו לייזר, פילינג כימי וחומרי מילוי. אצלי בקליניקה “סינדרלה היופי שבך” אני משתמשת בכל מני סוגים של תכשירים, על מנת לעשות טשטוש לצלקות. ככל שהצלקת תהיה פחות עמוקה אז הטקסטורה של העור תיראה הרבה יותר חלקה. בקטגוריה הזו אני מסבירה מהן צלקות פוסט אקנה? מה חשוב לדעת עליהן? וגם סיכום והמלצות. המשיכו לקרוא.

מהן צלקות פוסט אקנה?

צלקות פוסט-אקנה הן אותן כתמים אדומים, וורודים, סגולים שמופיעים על העור לאחר שעברו פצעי האקנה. הם בדרך כלל תוצאה של דלקת בעור (אקנה) ויכולים להיגרם על ידי חיידקים או לכלוך שנלכד בפצע. אבל בעיקר הן נגרמות בעקבות פגיעה בטקסטורה של שכבות העור הפנימיות.

מה חשוב לדעת על צלקות פוסט אקנה?

ככל שהצלקות הן יותר טריות, בגוון של וורוד, סגלגל זה אומר שהן טריות, יותר פשוט וקל לטפל בהן גם בקליניקה וגם בתכשירים פעילים הביתה. ככל שהצלקות הן יותר ישנות, שהפכו כבר לצבע חום, אלו צלקות שיותר קשה לטפל בהן, אבל כן נגיע לטקסטורה יותר טובה ולשיפור נראות העור שלנו.

צלקות פוסט אקנה – סיכום והמלצות

ברוך השם נפטרתם מכל הפצעונים ומכל האקנה שהיה לכם בפנים, עכשיו נותר לנו לטפל בצלקות. חשוב לדעת, בצלקות פוסט אקנה חשוב לטפל כמה שיותר מוקדם, כאשר הצלקות הן חדשות יחסית. אז משך הטיפול פוחת והטיפול הוא פחות פולשני ומהיר.

לקביעת טיפול בצלקות פוסט אקנה, חייגו עכשיו » 050-3581765