ניקוי פנים לגבר: מהי שגרת הטיפוח הכי מהירה וטובה?

שגרת הטיפוח לניקוי הפנים של הגבר, אינה שונה במהותה משגרת הטיפוח לניקוי הפנים של האישה. שגרת טיפוח לניקוי פנים לגבר, צריכה להתבסס על סוג העור של הגבר, וכל התהליך צריך להיות יעיל, נוח וקצר, בעיקר אם זהו גבר שלא מכיר את נושא הטיפוח, ואין לו סבלנות לפרוצדורה יומיומית ממושכת. במאמר נביא שגרת טיפוח המתאימה לעור רגיל, עם סימני התייבשות והתפרצויות פצעונים מעטים, בעיקר באזור הסנטר והלחיים ואת כל מה שכדאי לדעת על טיפוח עור הפנים הגברי.

מדוע כדאי לקיים שגרת טיפוח לניקוי עור הפנים הגברי

שגרת טיפוח זו, לעור הפנים של הגבר, אינה מתאימה לגברים בעלי עור פנים בעייתי במיוחד, או בעלי עור עם דרישות מיוחדות, אולם היא מאפשרת לעור הפנים להישאר נקי, להתחדש ולהיות מוגן לאורך זמן. שגרת טיפוח אינה מונעת הזדקנות, אינה מטפלת בבעיות שונות, ואינה מונעת את הופעת קמטי הגיל, אולם היא הכרחית לשמירה על עור בריא לאורך זמן, ואיננה דורשת פרוצדורה מורכבת מידי, הלוקחת זמן רב בכול יום. 

תכשירים ייעודיים לעור הפנים הגברי

כיום קיימים בשוק, תכשירים ייעודיים לעור הפנים של הגבר, השונה פיזיולוגית מעור הפנים הנשי. עור הפנים הגברי עבה יותר, שומר על אלסטיות לאורך זמן ארוך יותר, ותהליכי ההזדקנות מופיעים עליו מאוחר יותר. אולם, עלול לסבול מגירויים הנגרמים עקב גילוח יומיומי, מדלקות ואדמומיות קבועה. כיום, ניתן למצוא סדרות של תכשירי אנטי אייג'ינג לגברים, הכוללות סרומים, פילינגים, מסיכות ואף שפתונים שקופים במראה מט. עיצוב המוצרים, המרקמים, אופן השימוש בהם, המרכיבים והריחות, מותאמים לצרכן הגברי, בכך שהם קלילים, בניחוחות המרעננים שלהם, ואף בשמות המוצרים והמלל עליהם, שהותאמו לגבר. בנוסף, גם המודעות הקיימת כיום בעולם לתחום האורגני, לא פסחה על מוצרי הטיפוח המיועדים לגברים, וקיימים בשוק מוצרי טיפוח רבים לגברים, המבוססים על חומרים אורגניים.

שגרת הטיפוח לגבר בערב

שגרת הטיפוח לגבר, כוללת פרוצדורה של בוקר ופרוצדורה של ערב, נתחיל בפרוצדורה של הערב. ראשית, יש חשיבות רבה לשטיפת הפנים בשמן ניקוי, באופן זה: מורחים 2-3 לחיצות של השמן על עור הפנים, מרטיבים את הידיים ומעסים את העור ליצירת אמולסיה, שוטפים ומשאירים את העור רטוב. השלב השני הוא שימוש בסבון פעיל, המכיל חומצות אלפא המועילות לעור הפנים, מונעות זיהומים באזור הגילוח, עקב הצטברות של תאים מתים, חסימת הנקבוביות ופתח יציאת השערה. בנוסף, מומלץ גם שימוש בסבון פנים המכיל פחם, העובד כך שהוא ממגנט את הזיהומים, עודפי הלכלוך ושאריות שומן המצטברות על עור הפנים, ועוזר לשמור על עור פנים ללא ברק וללא תחושת דביקות במהלך היום. אופן השימוש בסבון הוא, על עור רטוב, מעסים כמות של לחיצה אחת מהסבון במשך כמה שניות, 20 שניות בשבוע הראשון ולאחריו לא יותר מ- 60 שניות, שוטפים וטופחים בעדינות עם מגבת נקייה. חשוב להתמקד במיוחד באזור המצח, האף והסנטר, הנוטים להפריש יותר חלב, הנראה שומני על העור.

קרם פנים לעור הגברי

המעבר הישיר לקרם הפנים, נועד כדי לא להכביד על הגבר בסרומים למיניהם או בטונר. כדאי לבחור בקרם המגיע באריזה נוחה, שלא דורשת פתיחה וסגירת מכסה, אלא רק לחיצה פשוטה. בנוסף, כדאי גם לבחור קרם פנים המתאים לשימוש בבוקר ובערב, והוא בעל מרקם עשיר וקליל, זאת כדי לצמצם את מספר התכשירים. ניתן גם לבחור בקרם פנים ללא בישום, לגברים הסולדים מריחות חזקים על הפנים. חשוב להניח את הקרם על עור לח, כיוון שהחומצה ההילואירונית מתקשרת עם המים, ואוגרת אותם בתוך העור, כך נספג הקרם בצורה יעילה יותר, ומקבל גם כיסוי של קרם. אופן השימוש בקרם הוא, מריחה של 2-3 לחיצות מהקרם, על עור פנים נקי.

שגרת הטיפוח לגבר בבוקר

לאחר טיפוח הפנים בערב, וההליכה לישון עם פנים נקיות לחלוטין, אין צורך בניקוי נוסף בבוקר, כדי לא להפר את האיזון הטבעי של עור הפנים ולא להעמיס עליו, אלא אם קרה משהו קיצוני בלילה. אי לכך, שגרת הטיפוח לגבר בבוקר, מתחילה בשטיפת הפנים עם מים, ולאחריה, טופחים על הפנים עם מגבת עד לקבלת עור לח, מורחים קרם לחות, ובשלב האחרון מורחים גם קרם הגנה. קרם הגנה הוא מוצר אנטי אייג'ינג היחיד, המוכח כמונע את נזקי עור הפנים לטווח הארוך. לא משנה באיזה קרם הגנה תבחרו, אולם חשוב שהקרם יהיה רק קרם הגנה, ולא שילוב של קרם הגנה עם קרם פנים. בנוסף, חשוב כי מקדם ההגנה יהיה הגבוה ביותר – 50, שתהיה לו גם הגנה מפני קרני UV, וכן שהוא ארוז באריזה גדולה, כדי לא למעט בכמות שמורחים על הפנים. רצוי לבדוק, כיצד מתנהג קרם ההגנה לאחר המריחה שלו על עור הפנים: האם הוא מרגיש שומני מידי, האם הוא משאיר כתמים לבנים, האם העור נראה שומני או מבריק לאחר השימוש בו, או שהוא נעים נוח, ואינו משאיר אחריו סימן.

טיפול פנים לגבר עושים רק בקליניקה "סינדרלה היופי שבך"

קליניקת סינדרלה היופי שבך, מתמחה בסוגים שונים של טיפול פנים, כמובן גם לגבר. בהגעתכם לקליניקה תעברו אבחון של עור הפנים, ויינתן לכם מידע, על שיגרת הטיפוח היעילה ביותר, המתאימה לסוג העור הספציפי. בנוסף, קיימים בקליניקה טיפולים באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, מגוון מסכות פנים ופילינג התואמים לסוג העור, ועוד.

לקביעת תור לטיפול פנים לגבר התקשרו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.