איך להעלים צלקות אקנה?

אם נפטרתם מהאקנה, אבל נשארתם עם הצלקות, המאמר הזה בשבילכם: להעלים צלקות אקנה זה לא פשוט. ישנם מוצרים רבים בשוק שיכולים לעזור לכם להיפטר מצלקות אקנה, אך מומלץ לקבל ייעוץ של קוסמטיקאית מומחית להעלמת צלקות אקנה. אקנה הוא מצב עור הגורם לכתמים אדומים על העור עקב נקבוביות סתומות או פגיעה עמוקה בשכבות העור. חומרת האקנה יכולה להשתנות מאדם לאדם וכך גם חומרת הצלקות שנשארות. עם זאת, כאשר אקנה אינו מטופל או לא מטופל במשך זמן רב מדי, זה יכול להוביל לצלקות פוסט אקנה לא פשוטות. איך להעלים צלקות אקנה בפנים? איזה סוגי צלקות אקנה קיימות ואיך נפטרים מהן? על כך במאמר שלפניכם.

סוגי צלקות אקנה ואיך נפטרים מהן?

לא משנה איזה סוג של צלקת האקנה השאיר לכם על עור הפנים, אם היו לכם כיסי מוגלה עמוקים יש דרך להיפטר מצלקות האקנה.

סוגי צלקות אקנה

ישנם סוגים שונים של צלקות אקנה: יש אנשים שנשארים עם צלקות קטנות, צרות ועמוקות בעוד שאחרים מקבלים צלקות רחבות ורדודות. צלקות יכולות להיות מסווגות גם לצלקות מורמות אם יש להן משטח לא אחיד או מדוכאות אם יש להן משטח שקוע. צלקות אקנה הן מצב העור השכיח ביותר שנמצא אצל אנשים בכל הגילאים והן נשארות במרבית המקרים לאחר חלוף האקנה. ישנם טיפולים רבים עבור צלקות אקנה, אתמקד בכמה מהם.

איך מעלימים צלקות פוסט אקנה?

טיפול בצלקות אקנה טריות וחלשות

אם יש לכם צלקות טריות וחלשות, אתם לא צריכים ללכת לטיפולים הקשים של המזותרפיה ושל ה- RF. אפשר וניתן לטפל באמצעות פילינגים ספציפיים שאפשר להשיג אצלנו בקליניקה ומוצרי קוסמטיקה ייחודיים לטיפול ביתי בצלקות אקנה – ניתן לרכוש אצלנו קרם לטשטוש צלקות בפנים. הטיפול בצלקות תשפר מאד את הטקסטורה של עור הפנים ותגרום לכם להיראות הרבה יותר טוב. מומלץ שלא להזניח את הטיפול בצלקות האקנה, גם אם הן חדשות, וחלשות. רצוי להתחיל את הטיפול כבר כשאתם מזהים את הצלקת הראשונה כיוון שאנחנו לא רוצים להחמיר את הצלקות, אלא לטפל בהן בזמן.

העלמת צלקות אקנה ישנות ועמוקות

אם יש לכם צלקות ישנות ועמוקות, זה כבר סיפור אחר, נטפל בהם באמצעות מזותרפיה (מיקרונידלינג) מה שנקרא בשפה המקצועית. מכשיר מזופן שבאמצעותו מחדירים את מוצרי הקוסמטיקה לטיפול באקנה. יש במכשיר המזופן ראש של 36 מחטים זעירות, מחברים אותן יחד. לאחר מכן, מורחים סוגים שונים של קרמים להעלמת צלקות: בוסטרים, חומצות אמינו, חומצה היאלרונית, חומרים שמעודדים יצירה של קולגן והמטרה היא להחדיר את החומרים, לפצוע את העור ולגרום לו להתחדש. עם טיפול בצלקות אקנה, הצלקות במקום להיות עמוקות, הן נהיות יותר שטוחות ואז הטקסטורה נראית לגמרי אחרת. מומלץ לטפל בצלקות אקנה אצלנו בקליניקה ולקבל תוצאות מעולות.

העלמת צלקות אקנה – טיפול ביתי

ישנם מוצרי קוסמטיקה לשימוש ביתי שיכולים לעזור להעלים צלקות אקנה. אלו כוללים:

  1. שימוש בקרם לחות לא שומני, על בסיס מים פעמיים ביום כדי לשמור על לחות העור.
  2. שימוש בסבון שמכיל חומצה סליצילית.

איך להעלים צלקות אקנה באופן טבעי?

  1. מריחת קרח על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.
  2. צריכה מרובה של מים.
  3. צריכה מרובה של פירות וירקות לשמירה על עור בריא והתחדשות העור.

טיפול בצלקות פוסט אקנה עושים רק אצל סינדרלה היופי שבך

בקליניקה שלנו מטפלים בצלקות אקנה, אנו בעלי ניסיון רב בטיפול בצלקות פוסט אקנה. מוזמנים אלינו לאבחון העור ולקבלת טיפול ממוקד ויעיל לצלקות אקנה שאתם כל כך סובלים מהן.

לקביעת תור לטיפול בצלקות אקנה, חייגו אלינו עכשיו למספר 050-358-1765.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אלירז

    שלום יש לי חורים בפנים ואני רוצה להעלים אותם מה אני עושה

  2. מאי

    יש לי נקודות אדומות בפנים בחצקונים שפוצצתי ואז חלקם הפכו לצלקות איך אני מעלימה אותם??

    1. הי מאי,
      חשוב לדעת שצלקות פוסט אקנה חשוב לטפל כמה שיותר מהר, ככה אחוזי הצלחה יותר גבוהים.
      מוזמנת להתייעץ איתי בפרטי ולשלוח לי תמונה של עור הפנים שלך
      ווטסאפ 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.