קוסמטיקאית בתל אביב

חיפשתם קוסמטיקאית בתל אביב והמרכז? הגעתם למקום הנכון. דרורה שמואלי בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך, הממוקמת בפתח תקווה, ברח' שמעון ויזנטל 1 – זה המקום בשבילך!  כאן תוכלו לקרוא על: מחיר טיפול פנים בתל אביב והמרכז, קוסמטיקאית מומלצת באזור תל אביב וטיפול פנים מומלץ במרכז הארץ.  במרחק קצר מתל אביב, רק כ- 30 דקות נסיעה, אתם מגיעים אלי לקליניקה ויוצאים מרוצים מטיפול פנים איכותי ומפנק. תוכלו להגיע באוטובוס, ברכבת או ברכב. אם נדייק 35 דקות (14.3 ק"מ) דרך כביש 471 ו- 37 דקות (18.3 ק"מ) דרך כביש 4.
שעות הפעילות של הקליניקה: יום א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 
יש לקבוע תור מראש בטלפון: 050-3581765 – דרורה שמואלי.

קוסמטיקאית באזור תל אביב והמרכז

בקליניקה סינדרלה היופי שבך תזכו לקבל טיפול פנים מדרורה שמואלי – קוסמטיקאית מומלצת באזור תל אביב. המומחיות של דרורה היא במגוון טיפולי פנים: אקנה, פיגמנטציה, אנטי-אייג'ינג, מזותרפיה ועוד. כמו כן, דרורה הקוסמטיקאית, מבינה לעומק את צרכי עור הפנים ומציעה טיפולים מותאמים בקפידה לכל אחד. טיפולי פנים מתקדמים, טיפולי עיסוי מרגיעים ואפילו טיפולי פנים לגברים, כל אלה הם רק חלק מהשירותים שניתן למצוא בקליניקה.

מחירים ועלויות טיפול פנים בתל אביב

טווח המחירים של טיפול פנים בתל אביב נע בין 350 ש”ח ועד 650 ש”ח לטיפול. תלוי בקוסמטיקאית, בסוג הטיפול והוותק של הקוסמטיקאית. קוסמטיקאית לסלבס בתל אביב, סביר להניח, תיקח מחיר גבוה מזה. טווח המחירים הזה, הוא הפופולרי לטיפול פנים סטנדרטי באזור המרכז.

צריכים קוסמטיקאית ברמת אביב? 

אם חיפשתם קוסמטיקאית ברמת אביב, תוכלו להגיע במרחק כחצי שעה לפתח תקווה לויזנטל 1, לקליניקה של סינדרלה. הארץ שלנו קטנה וקל להתנייד ממקום למקום 🙂 בתמורה לטיפול פנים מקצועי ומפנק. לקוחות מספרים לי שהיה להם שווה להגיע מרמת אביב, רק כדי להשקיע בעור הפנים שלהם. 

טיפול פנים מומלץ בתל אביב 

אם אתם צריכים טיפול פנים מומלץ בתל אביב, לקוחות מעידים שהיה להם שווה לנסוע 30 דקות ולהגיע לפתח תקווה. יש לי לקוחה שמטפלת אצלי באקנה, היא מרוצה ושווה לה לנסוע עוד כחצי שעה, ולקבל טיפול פנים מקצועי.  

קוסמטיקאית בתל אביב בקליניקה סינדרלה היופי שבך

לא רק ניסיון ומומחיות מאפיינים את דרורה שמואלי, הקוסמטיקאית המקצועית, אלא גם השימוש במוצרים איכותיים וטכניקות מתקדמות המבטיחות תוצאות מרשימות ונראות טבעית. בשילוב עם השירות האישי והמקצועי שתקבלו בקליניקה "סינדרלה היופי שבך", אין ספק שתקבלו חוויה ייחודית שמעניקה הרגשה של טיפוח מלא ומושלם.

לקביעת תור לקוסמטיקאית דרורה שמואלי – סינדרלה היופי שבך >> 050-358-1765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.