טיפולי פנים לאנטי אייג’ינג במכשיר הגאוני Geneo (ג’נאו)

שלושה טיפולי פנים לאנטי אייג'ינג במכשיר גאוני אחד! הכירו את המכשיר (ג'נאו) Geneo. אני נרגשת לספר לכם שמכשיר אנטי אייג'ינג חדש נכנס לקליניקה שלי “סינדרלה היופי שבך”, שמו Geneo (ג'נאו). המכשיר הגאוני הזה, כולל 3 טיפולי פנים לאנטי אייג'ינג באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות: העשרת העור בחמצן טבעי OxyGeneo, טיפול אנטי אייג'ינג באמצעות גלי רדיו Tripoller RF, טיפול משלים לספיגה מירבית באמצעות אולטרסאונד Ultrasaund. פעולות אלו מאפשרות קילוף שכבת העור העליונה, ניקוי עור הפנים, הכנתו לספיגת חומרים פעילים והעשרת העור בחמצן טבעי. היתרון הגדול של מכשיר הג'נאו, שהוא מעניק מראה צעיר וזוהר, משפר את הגוון והטקסטורה של העור. זאת ועוד, הוא מעולה גם לטיפול באקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה וטיפול בבעיות נוספות של עור הפנים. מה שבטוח, שרואים תוצאות מדהימות, מיד לאחר הטיפול הראשון. הקוסמטיקאית דרורה שמואלי מסבירה כל מה שכדאי לדעת על מכשיר ה- Geneo (ג’נאו). המשיכו לקרוא 😘

שלושה טיפולי פנים לאנטי אייג'ינג במכשיר גאוני אחד

מכשיר ה-(ג’נאו) Geneo המתקדם, משלב 3 טיפולי פנים לאנטי אייג’ינג באותו טיפול פנים ולכן התוצאות שלו מדהימות. כבר אחרי הטיפול הראשון עור הפנים נראה צעיר וזוהר מתמיד. טיפולי הפנים שהמכשיר מעניק כוללים: העשרת העור בחמצן טבעי OxyGeneo, טיפול אנטי אייג’ינג באמצעות גלי רדיו Tripoller RF ו- טיפול משלים לספיגה מירבית Ultrasaund. השילוב של אלו, מעניק מראה זוהר, רענן ויפה לעור הפנים.

העשרת העור בחמצן טבעי OxyGeneo

טכנולוגיית טיפוח חדשנית שעוזרת להעשיר את העור בחמצן באמצעות ה- OxyGeneo. הוא משתמש בשילוב ייחודי של פילינג, חמצון טבעי וחליטה של חומרים פעילים כדי לספק לעור אפקט ניקוי והזנה עמוק. OxyGeneo גם עוזר לשפר את זרימת הדם, להפחית קמטים ולייצר לנו גוון העור אחיד. עם טכנולוגיה מהפכנית זו, אפשר להשיג גוון עור בריא וזוהר יותר, ללא כימיקלים או טיפולים חודרניים.

קילוף שכבת העור העליונה

קילוף שכבת העור העליונה, מסירה את התאים המתים ומחדשת את עור הפנים. דבר שמאפשר להפחית באופן דרמטי את הופעת הקמטים והקמטוטים. זה יכול גם לעזור לייצר גוון עור אחיד ולשפר את בריאות עור הפנים. קילוף שכבת העור העליונה, משמשת כמו פילינג. למעשה, הסרת השכבה החיצונית ביותר של התאים המתים מפני השטח של העור, חושפת שכבה חדשה של עור צעיר ובריא מתחת. זה גם עוזר להפחית צלקות אקנה ופיגמנטציה. בשיטה זו תוכלו להסיר כתמי פיגמנטציה ולחשוף גוון עור זוהר וצעיר.

ג'נאו - מכשיר לאנטי אייג'ינג
טיפולי פנים לאנטי אייג’ינג במכשיר הגאוני Geneo (ג’נאו)

ניקוי עור הפנים

טיפול בעור הפנים הוא חלק חשוב בטיפול פנים לאנטי אייג’ינג. ניקוי הפנים באופן קבוע עוזר להסיר לכלוך, שמן וחיידקים שעלולים לסתום את הנקבוביות ולהוביל להתפרצות אקנה. עם אוקסיג’נאו OxyGeneo תוכלו לשמור על עור פנים נקי ונקבוביות “נושמות”.

העשרת העור בחמצן טבעי

חמצן חיוני לעור בריא, וניתן להעשיר אותו באופן טבעי בעזרת מכשיר האוקסי-ג’נאו OxyGeneo. העשרת עור הפנים בחמצן, יכול להזין ולהחיות את העור, ולגרום לו להיראות צעיר וזוהר יותר. על ידי העשרת העור בחמצן, אפשר לשפר את הבריאות והמראה הכללי, ללא כל כימיקלים קשים או מרכיבים סינתטיים.

טיפול אנטי אייג’ינג באמצעות גלי רדיו Tripoller RF

מכשיר הג’נאו כולל גם טיפול פנים, באמצעות גלי רדיו (Tripoller RF). גלי הרדיו מחממים את העור לעומקו, מה שמעודד יצירת קולגן וגורם לגמישות ולמתיחה מיידית של עור הפנים. גלי רדיו הפכו לטיפול פנים פופולרי יותר ויותר עבור אנשים המעוניינים להפחית את סימני ההזדקנות. גלי רדיו משמשים להמרצת ייצור הקולגן בעור, מה שמוביל לעור חלק ומוצק יותר. טיפול פנים באמצעות גלי רדיו מפחית קמטים, קמטים עדינים וסימני הזדקנות אחרים. בנוסף, טיפול בגלי רדיו, יכול לספק גוון עור אחיד יותר, להפחית את גודל הנקבוביות ולשפר את מרקם העור. כתוצאה מכך, טיפול פנים באמצעות גלי רדיו Tripoller RF יכול לעזור לעור הפנים להיראות צעיר ובריא יותר, עם פחות תופעות לוואי מאשר טיפולי אנטי אייג'ינג אחרים.

טיפול משלים לספיגה מירבית Ultrasaund

טיפול האולטרסאונד Ultrasaund מחדיר גלים זעירים מתחת לפני העור. גלים אלו עוזרים להחדרת חומרים פעילים ומזינים לשכבות התחתונות של עור הפנים. טיפולי פנים באולטרסאונד, הוא טיפול בטוח ולא פולשני שיכול לסייע בהפחתת קמטים, מיצוק העור ושיפור גוון העור. הוא פועל על-ידי שליחת גלי קול לשכבות העמוקות יותר של העור כדי לעורר ייצור קולגן ולשפר את הגמישות. טכנולוגיה זו שימשה עשרות שנים בטיפולים רפואיים וכיום מיושמת גם בטיפולי פנים. עם יכולתו להתמקד במהירות וביעילות ליישור קמטוטים עדינים, קמטים, עור נפול וסימני הזדקנות. טיפולי פנים באולטרסאונד, הופכים לבחירה המומלצת, עבור אלו המעוניינים להצעיר את עור הפנים שלהם, ללא ניתוח או פרוצדורות פולשניות אחרות.

טיפול פנים לאנטי אייג’ינג במכשיר הג’נאו – סיכום והמלצות

אם בא לכם “לקצר תהליכים” ולקבל 3 טיפולי פנים לאנטי אייג’ינג בטיפול פנים אחד, הגיעו לטיפול אצלי בקליניקה "סינדרלה היופי שבך”. מכשיר הג’נאו מעולה לטיפולי אנטי אייג’ינג מגיל 30 ומעלה, והוא פועל בשלושה צירים: העשרת העור בחמצן טבעי OxyGeneo, טיפול אנטי אייג’ינג באמצעות גלי רדיו Tripoller RF וטיפול משלים לספיגה מירבית של חומרים פעילים באמצעות אולטרסאונד Ultrasaund. כמו כן, מכשיר הג’נאו מהווה קפיצת דרך טכנולוגית, והוא עוזר לעור הפנים להיראות צעיר ובריא יותר, עם פחות תופעות לוואי, מאשר טיפולי אנטי אייג'ינג אחרים.

לקביעת תור לטיפול פנים אצלי בקליניקה עם מכשיר הג’נאו, חייגו אלי עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.