טיפול פנים לגבר במרכז

טיפול פנים קלאסי לגבר במרכז והסביבה, המותאם לעור הפנים הגברי, נועד כדי לנקות, להסיר תאים מתים ולחדש אותו, מפני פגעי הגיל ואורח החיים המודרני. טיפול פנים לגברים במרכז, מגן על העור מהשפעות הגילוח, הסביבה והרדיקליים החופשיים. בקליניקה של "סינדרלה היופי שבך" הטיפולים מבוצעים כטיפול פנים בודד, כחלק מסדרת טיפולים להאצת התחדשות העור, או כהכנה לטיפולים מורכבים בהמשך. נשמח להעניק לך טיפול פנים לגבר במרכז.

טיפול פנים לגבר במרכז והסביבה
טיפול פנים לגבר במרכז והסביבה

טיפול קוסמטי וניקוי פנים לגברים במרכז

מה כולל טיפול קוסמטי לגברים במרכז? גברים חשופים יותר לפגעי עור ופגעים של כתמי שמש, ועור הפנים שלהם נוטה להיות שמן ולא מאוזן. השפעת הגילוח על העור, גורמת לעיתים לגירוי, יובש, פצעונים ואף אדמומיות. עור הפנים של גברים שונה מזה של נשים, בכך שהוא עבה יותר, וכן עשיר יותר בבלוטות חלב, ובזקיקי שיער, והזדקנות העור הגברי, מופיע מאוחר יותר מזו של נשים. לכן מומלץ להגיע לטיפול פנים במרכז, אחת לתקופה ולטפח את עור הפנים הגברי. 

יתרונות טיפול פנים לגבר במרכז והסביבה

טיפול פנים לגבר  מגן על עור הפנים מגיל מוקדם, ומונע טיפולים מורכבים יותר, לתיקון פגעים – בעתיד. הטיפול מומלץ לגברים המעוניינים לשמור על מראה נקי, בריא, צעיר וחיוני לאורך זמן, ולאלו האוהבים להתפנק ולפרגן לעצמם. הטיפולים מבוצעים בקליניקה "סינדרלה היופי שבך", אחת לחודש או חודשיים, במקביל לשגרת הטיפוח בבית, על בסיס יומיומי. 

טיפול פנים שגרתי לגבר במרכז

בהגעה לקליניקה "סינדרלה היופי שבך", הנמצאת בפתח תקווה, שבמרכז הארץ, עוברים הגברים אבחון על ידי קוסמטיקאית מקצועית, כדי להבין מהו סוג העור שלהם, ואלו רגישויות קיימות על פני עור הפנים שלהם. לאחר האבחון, מקבל המטופל טיפול פנים בהתאם למצב וסוג העור שלו. טיפול הפנים לגבר כולל:

  • ניקוי של עור הפנים עם ג'ל או סבון – המתאים לסוג העור הספציפי של המטופל, ולבעיות מהן הוא סובל. 
  • פילינג – ריכוך העור באמצעות פילינג המסיר את תאי העור המתים. ולאחריו ניקוי שומנים ופתיחת נקבוביות, להחדרת ויטמינים, מינרלים, חומר חיטוי, ושיקום לתוך העור. 
  • מסכת פנים – המותאמת לסוג העור.
  • עיסוי עור הפנים – לסיום הטיפול, מקבל המטופל עיסוי קצר ומפנק של עור הפנים.  

במקרה ונמצאה בעיה מיוחדת באבחון, מבוצעים טיפולים נוספים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

מגוון טיפולי פנים לגבר במרכז והסביבה

בקליניקה סינדרלה היופי שבך, ניתן ליהנות ממגוון טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות, לעור הפנים של הגבר:

  • טיפולי פנים לעור אקנתי שמן ופגוע.
  • טיפולי הבהרת עור ופיגמנטציה לגבר.
  • טיפולי אנטי אייג'ינג והצערת העור הגברי.
  • טיפול פנים בטכנולוגיית אלקטרופורציה.
  • טיפול בכתמים סביב העיניים.
  • טיפולי פילינג לגבר.
  • טיפול בפצעונים ובעור פנים פגום.
  • טיפול מזותרפיה לגבר.
  • מסכת זהב להחדרת לחות.
  • מסכת קנאביס וכדורי ice ball, להרגעת העור.

טיפול פנים לעור אקנתי שמן ופגוע 

הטיפול בעור אקנתי שמן ופגוע, נעשה על ידי פילינג כימי. טיפול זה מקלף בעדינות את העור, מחדש ומרענן אותו, מסייע לזרימת הדם ובלוטות הלימפה, ובנוסף, ומעלים כתמי פיגמנטציה. הטיפול נחשב לטיפול קוסמטי קל לגברים, אין בו סיכונים או תופעות לוואי, העור לאחר הטיפול יהיה מעט אדמומי במידה קלה ביותר, אין חשש לחזור לשגרת יום העבודה ביום טיפול הפנים לגבר במרכז והסביבה. 

טיפולי הבהרת העור ופיגמנטציה לגבר

הטיפול החדיש והיעיל ביותר להבהרת העור ולפיגמנטציה, הוא באמצעות טכנולוגיית אלקטרופורציה, המבוססת על גלי רדיו. הטיפול יוצר חימום בשכבות העור העמוקות, מעורר את תאי הקולגן והאלסטין, וגורם להם להתחדש. הטיפול אינו פולשני, אינו כואב, מתאים לכול סוגי העור, ותוצאותיו ניכרות כבר מהטיפול הראשון.

טיפולי אנטי אייג'ינג והצערת העור הגברי

טיפולי אנטי אייג'ינג לגבר במרכז והסביבה, נועדו כדי למזער נזקים הקיימים בעור, ולטפל בהזדקנות העור. הטיפולים כוללים: טיפול לחידוש העור, מגוון טיפולי פנים, ופתרונות לבעיות שונות, כגון: טיפול פנים לעור שומני, ניקוי פנים עמוק ויסודי, הוצאת שחורים ועוד. בנוסף, ניתן לטפל גם על ידי מסכת קנאביס, שיתרונותיה הם בכך, שהיא אנטי דלקתית, ואנטי אוקסידנטית.

טיפול מזותרפיה לגבר

מזותרפיה הוא טיפול לא פולשני, המעודד ייצור של קולגן חדש, על ידי גירוי העור באמצעות מחטים זעירות. הטיפול נעשה תוך שימוש באמפולות המכילות חומצות אמינו, העוזרות לבנות ולשקם את העור, ובנוסף שימוש באמפולות של חומצה היאלרונית ממוזערת הנותנת נפח לשקעים ומחליקה קמטים.

 הטיפול משמש להחלקת קמטים, לטיפולי אנטי אייג'ינג למיצוק העור וכן לטשטוש צלקות פוסט אקנה..

מסכת זהב וכדורי Ice ball להרגעת העור

מסכת זהב מתקלפת לפנים, כוללת בין היתר גם זהב טהור 24 קראט, ומטפלת בבעיות אקנה, הבהרה ופיגמנטציה, שיקום והגנה על עור הפנים. במקביל, מחדירה המסכה לחות ומעניקה רעננות, לעור הפנים. כדורי ה- Ice ball הקרירים, מכילים חומר אנטי פריזינג המיועד לריענון, לצינון ולהרגעת העור. הכדורים מעניקים לחות מוגברת לעור, ומסייעים בכיווץ כלי הדם.

סינדרלה היופי שבך קליניקה במרכז

בקליניקה סינדרלה היופי שבך תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים לגברים במרכז והסביבה.

הטיפולים המוצעים בקליניקה, כוללים טיפולי פנים שגרתיים, השומרים על רעננות העור, ומונעים טיפולים מורכבים יותר בעתיד, וכן טיפולים מגוונים, בטכנולוגיות מתקדמות.

לקביעת תור לטיפול פנים לגבר במרכז והסביבה, התקשרו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.