אנטי אייג'ינג ולמה להשתמש בחומצות?

על מנת לשמור על עור בריא, חשוב להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג. מוצרים המכילים חומצות הם מהטובים ביותר לאנטי אייג'ינג, מכיוון שהם חודרים לשכבות העמוקות של העור ומשקמים אותם. הוכח כי מוצרי אנטי אייג'ינג המכילים חומצות משפרים את עור הפנים שלך על ידי החלקת קמטים וקמטוטים. חומצות יכולות אפילו לעזור עם נזקי השמש על ידי הגברת ייצור הקולגן בתוך תאי העור, מה שיגרום לעור שלך להיראות צעיר ורענן יותר. דרורה שמואלי בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מסבירה על טיפול אנטי אייגינג, קרם אנטי אייגינג ואיך לשפר את שגרת הטיפוח.

למה כדאי להוסיף חומצות לטיפול אנטי אייג’ינג?

אני נפגשת עם המון נשים מבוגרות וגם נשים לא מבוגרות, לקראת גיל 30+ שאני שואלת אותן: "מה שגרת הטיפוח שלהן, הן אומרות לי כמובן סבון פנים, סרום וקרם לחות”. אלו באמת שלושת מוצרי הקוסמטיקה, שכמעט כל אישה תגיד שהיא משתמשת בהם לשגרת הטיפוח של עור הפנים שלה. אבל, מה עם חומצות לפנים? לעורר את עור הפנים? לגרום לו להתחדש? להתחלף? לעשות השלה של תאים? ומהצד השני בנייה של תאים חדשים?

בהזדמנות זו אני רוצה להכיר לכם את מכשיר הג'נאו:

איך חומצות עוזרות לחדש את עור הפנים?

אנחנו לא רוצות להתקמט. כשאנחנו מורחות סרום או קרם לחות הוא לא עוזר לנו מבחינת העומק של הקמטים. נכון הוא עוזר לנו בלחות, עוזר לנו בבנייה, אבל מה שאני רוצה זה שעומק הקמט יהיה הכי שטוח, כדי שהטקסטורה של העור תיראה אחידה, תיראה טובה ותיתן לנו מראה עור מוצק. זה בדיוק התפקיד של החומצות, הן עוזרות לחדש את עור הפנים.

למה חומצות חשובות בתהליך אנטי אייג'ינג?

חומצות חשובות בתהליך האנטי אייג'ינג מכיוון שהן יכולות לסייע בשיקום איזון ה-pH הטבעי של העור, שאחראי על שמירה על מראה צעיר. הצורות הנפוצות של חומצה הן ציטרית, גליקולית, לקטית ומלית. חומצת לימון נמצאת באופן טבעי בפירות הדר ויש לה את היכולת לקלף את העור ולקדם את תחלופת התאים. תהליך זה עוזר להחליק קמטוטים עדינים וקמטים, תוך הסרת תאי העור המתים שמונעים מעור הפנים שלך להיראות זוהר. חומצה לקטית מגיעה מחלב וידועה גם ביכולתה להחליק את העור, לפתוח סתימות לנקבוביות ולהפחית דלקות. לכן חומצות חשובות בתהליך האנטי אייג’ינג ולטיפולי פנים מסוגים שונים (כמו אקנה).

טיפול אנטי אייג'ינג – סיכום והמלצות

בפעם הבאה שאתן עושות טיפול אנטי אייג’ינג או קונות קרם פנים אנטי אייגינג לא לחשוש. לקחת מקלף עם חומצות פעילות ללילה, כדי שיהיה לכן חידוש של תאים, כדי שהעור שלכן יראה זוהר מוצק והרבה יותר צעיר. אני ממליצה להשתמש בחומצות לפנים ובתנאי שהן איכותיות ואתן יודעות שקרם הפנים שאתן קונות באמת איכותי ומעולה.

ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה בקליניקה שלנו, אצלנו תוכלי למצוא מבחר של קרמים לאנטי אייג’ינג במחירים מעולים (לא זול, אבל איכותי מאד).

חייגו עכשיו וקבעו טיפול אנטי אייגינג, לעור פנים צעיר, רענן ויפה » 050-3581765

 

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.