האם קרם קולגן באמת אפקטיבי?

מחפשים קרם עם קולגן? מה שאתם לא יודעים זה שהקולגן בכלל אינו חדיר לעור הפנים שלנו. כאשר קונים קרם, כדאי להתייעץ לפני כן עם קוסמטיקאית שמכירה אישית את עור הפנים שלכם. אם אין לכם עדין קוסמטיקאית, תוכלו לפנות אלי בכל שאלה 😊 דבר שני, כדאי למצוא קרם אנטי אייג'ינג איכותי שיעניק לך מיצוק לעור הפנים. קרם שמכיל חומצה היאלורונית, מולקולות זעירות שכן חדירות לעור הפנים שלנו, פפטידים או אנטי אוקסידנט שמכיל ויטמין C הוא מעולה במיוחד לאנטי אייג'ינג. אז אם אתם מחפשים ‘בוסט' של קולגן לפנים, קראו את המאמר: מהו קולגן? איך קולגן קשור לטיפול פנים? ואיזה קולגן מומלץ לעור הפנים שלנו?

מהו קולגן?

קולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגוף האדם, הוא מהווה כרבע ממשקל הגוף הכולל שלנו. קולגן נמצא בכל הגוף, אבל בעיקר בעור, בעצמות וברקמות החיבור. הוא נותן גמישות לעור שלנו ועוזר לשמור על מראה צעיר. הקולגן גם עוזר בריפוי פצעים על ידי חיזוק רקמת הצלקת. ניתן למצוא קולגן גם בזקיקי שיער וגם בציפורניים כדי לעזור להם להתחזק ולהישאר בריאים וגמישים.

ישנם שני סוגים של קולגן

סוג 1: הסוג הראשון של קולגן מורכב משרשראות (הנקראות טרופקולגן – רקמת חיבור) ארוכות מאוד ומפותלות לצורת ספירלה. סוג זה של קולגן מספק חוזק לעצמות ולשיניים.

סוג 2: הסוג השני של הקולגן מורכב משרשרות קצרות יותר. הוא מספק גמישות לעור ומעניק לו את המראה הצעיר.

איך קולגן קשור לטיפול פנים?

קולגן מורכב מחומצות אמינו ונמצא בדרמיס, שהיא השכבה האמצעית של העור. הקולגן מספק גמישות לעור, מסייע לו לשמור על צורתו ומונע ממנו להיראות מקומט ונפול. ייצור הקולגן מואט עם הגיל וזה גורם לקמטים. כאשר ייצור הקולגן מואט, הגוף שלנו מתחיל לפרק חלבונים אחרים כדי לקבל את מה שהוא צריך לעור בריא. זה יכול להוביל ליובש ואפילו לאקנה, מכיוון שחלבונים אלו נחוצים גם לייצור זקיקי שיער בריאים וייצור חלב. לכן כל שינוי במאזן הקולגן בגוף משפיע על עור הפנים שלנו והמענה לכך הוא טיפול פנים מקצועי אצלי בקליניקה “סינדרלה היופי שבך”.

איזה קולגן מומלץ לעור הפנים שלנו?

אפשר לרכוש בקליניקה שלי קרמים שמעניקים גמישות לעור הפנים, אלו מבוססים בעיקר על חומצות, כמו: חומצה היאלורונית, פפטידים ואוקסידנטים. ניתן להוסיף לקרם פנים קולגן גם באופן פומי באמצעות אבקת קולגן (נמכר ברשתות הפארם, כמו קולגן אלטמן ועוד). אז בפעם הבאה שתסתכלו על רשימת הרכיבים שעל מוצרי הקוסמטיקה שאתם רוכשים, דעו שהמבנה המולקולרי של הקולגן, בכלל אינו חדיר לעור הפנים.

לקביעת תור לטיפול פנים, חייגו עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.