טיפולים קוסמטיים מומלצים לעור הפנים הגברי

מי אמר שטיפולי קוסמטי הוא רק לעם הנשי? בשנים האחרונות התפתחה יותר ויותר מודעות אצל העם הגברי בכל מה שנוגע לעור ולקוסמטיקה. גברים רוצים גם להראות זוהרים עד כמה שניתן ולהרגיש טוב לגביי עצמם. היות והעור שונה מזה של אישה.

וגם פחות חוששים מהסטיגמה שטיפולים קוסמטיים מתאימים רק לנשים. תכשירים קוסמטיים ייעודיים פותחו עבור הגברים שמעוניינים לטפח את עורם ולכן הם מגיעים אל קוסמטיקאית לגברים, אשר יודעת ומכירה את סוג הטיפולים הייעודיים לעורם, כאשר הן מתאימות את הטיפול הנכון.

 גברים רבים, חשופים לקרני השמש, כאשר הם עובדים בשטחים פתוחים, אם כסוכני מכירות אם כמהנדסי בניין או שהם נמצאים שעות רבות מחוץ למשרד בפגישות שונות. יש להתאים קרם לחות ליום שהוא בעל מסנן קרינה גבוה, אשר יסייע לגברים לשמור על עור מטופח. קוסמטיקאית לגברים, תתאים את התכשירים הייעודיים ותעניק הוראות טיפוח לעור הפנים גם לאחר הטיפול.

טיפול פנים לגבר

הטיפול הקלאסי לגבר הינו הטיפול הבסיסי והחשוב ביותר מתוך מגוון טיפולים המותאמים לעור הגברי. מטרתו לנקות, לחדש ולחסן את העור מפני פגעי אורח החיים המודרני, השפעת הגילוח, הסביבה והרדיקלים החופשיים. הטיפול יכול להיות מבוצע כטיפול תקופתי בודד על מנת לשמר את עור הפנים, כטיפול ראשון בסדרה להאצת התחדשות העור, או כהכנה לטיפולים מורכבים בהמשך.

למי הטיפול מתאים?

ככל שהגבר יתמיד על ניקיון, טיפול, וההגנה על העור בגיל מוקדם, כך ימנע מטיפולים מורכבים לתיקון פגעים בעתיד. טיפול פנים לגבר מומלץ לגברים אשר מעוניינים לשמור על מראה נקי, בריא, צעיר וחיוני לאורך זמן ולאלו האוהבים להתפנק ולפרגן לעצמם.

אקנה - גם אצל גברים

ישנם גברים שיש להם נטייה לאקנה ולכן, הם צריכים טיפול אינטנסיבי יותר אצל קוסמטיקאית טובה וביקור תכוף יותר במכון שבה ישנה קוסמטיקאית לגברים, אשר למדה היטב את התחום ויש לה הכשרה והסמכה. בגלל שגברים מתגלחים, זוהי הזדמנות נהדרת לטפח את עורם עליהם למרוח קרם פנים איכותי וקרם מחטא לעור הפנים במקום אפטר שייב שמכיל אלכוהול וגורם נזק לעור הפנים. לכן אתם יותר ממוזמנים לקבלת את הטיפול המתאים ביותר עבורכם אצלנו בקליניקה "סינדרלה היופי שבך".

הזדקנות עור הפנים הגברי

ההבדלים האנטומיים בין המינים באים לידי ביטוי בהבדלים בתהליך ההזדקנות. פנים מזדקנות של גבר הן ייחודיות ויש להתייחס אליהן ולטפל בהן בצורה שונה. לגברים יש קמטי פנים בולטים יותר, למעט באזור הפה. אובדן של רקמת שומן תת-עורית עם הגיל בא לידי ביטוי בקמטי הבעה עמוקים יותר אצל גברים בשל עורם העבה ומערכת השרירים הבולטת בפניהם, בניגוד לקמטים שטחיים הנוטים להתפתח אצל נשים. אובדן נפח בולט גורם לגברים להיראות מבוגרים יותר ביחס לגילם בהשוואה לנשים.

טיפול קוסמטי לגברים

רוב החומרים בטיפול פנים לגבר יכילו חומצה אזלאית לאיזון בלוטות החלב, חומצה רטינואידית אשר מתמקדת ומטפלת בקמטים וקמטוטים. טכניקת הטיפול משתנה במטופלים ממין זכר בשל ההבדלים באנטומיה ובמטרות המטופל. שימוש מוצלח בחומצות יכול לתת טקסטורה טובה ומראה יותר בריא וצעיר למטופלים.

טיפול פנים לעור אקנתי שמן ופגוע לגבר

פילינג כימי – יכול טפל ברבות מבעיות העור שלכם. לגברים עם עור עבה וקשה יתאים פילינג חזק יותר, שיוכל לטפל בנקבוביות הגדולות, באקנה, בנזקי השמש או בקמטוטים.
מדובר בסופר-פילינג שמסיר תאי עור מתים וחושף שכבות עור נקיות, פתוחות ורעננות.

טיפול מזותרפיה לגבר

מזותרפיה היא טיפול יעיל להסרת שומן לא רצוי ולחיטוב קווי המתאר של הגוף. טיפול במזותרפיה משלב שימוש במרכיבים טבעיים כמו ג׳ל חומצה היאלורונית, כשהמטרה היא לעודד ייצור קולגן ולהזין אותו. טיפול זה מסוגל להעלים קמטוטים דקים, לשרטט את קווי הסנטר, קווי השפתיים ועוד.

טיפולי יופי לפני אירוע לגבר

הזמן הטוב ביותר לקבלת טיפול יופי גברי לפני אירוע, הוא לפחות שבוע לפני המועד, כדי שעור הפנים שלכם ייראה במיטבו. זה יאפשר להעלים כתמים בפנים, ולהחליף את העור העייף בעור רענן וזוהר.

מה כולל בדרך כולל טיפול קלאסי

  • שילוב של מסיכות שונות להרגעה, קירור, מיצוק ולטיפול בהתאם לצרכי העור.
  • הזנת העור בלחות והגנה.
  • פילינג המותאם אישית ומבוסס על קומפלקס של חומצות פעילות לניקוי וחידוש העור וכהכנה לקליטת החומרים הפעילים.
  • ניקוי וניקוז קומדונים – בשפה העממית ״שחורים״ (ניקוי עמוק).
  • תמציות צמחים לחיטוי והרגעה.

קוסמטיקאית לגברים - סיכום טיפולים קוסמטיים לגבר

בשנים האחרונות התפתחה יותר ויותר מודעות אצל העם הגברי בכל מה שנוגע לעור ולקוסמטיקה.

יותר ויותר גברים מרגישים בנוח ללכת לקוסמטיקאית לביצוע טיפול פנים מפנק ולא חוששים מהסטיגמה.

הטיפול הקלאסי לגבר הינו הטיפול הבסיסי והחשוב ביותר מתוך מגוון טיפולים המותאמים לעור הגברי. מטרתו לנקות, לחדש ולחסן את העור מפני פגעי אורח החיים המודרני, השפעת הגילוח, הסביבה והרדיקלים החופשיים.

כמו כן יש מספר טיפולים היכולים להתאים גם לגברים שבנינו:

מזותרפיה, פילינג, ניקוי קומודונים (שחורים), מסכות פנים המעניקות לחות לעור, מסכות למיצוק העור למניעת הזדקנות של העור.

ההבדלים האנטומיים בין המינים באים לידי ביטוי בעיקר בהבדלים בתהליך ההזדקנות מכיוון לגברים יש קמטי פנים בולטים יותר, למעט באזור הפה. אובדן של רקמת שומן תת-עורית עם הגיל בא לידי ביטוי בקמטי הבעה עמוקים יותר אצל גברים בניגוד לקמטים שטחיים הנוטים להתפתח אצל נשים.

אנחנו ב״סינדרלה – היופי שבך״ יכולים להפוך אתכם לזוהרים ויפים מתמיד.

לקביעת טיפול פנים לגבר ואבחון עור הפנים חייגו עכשיו >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.