ניקוי פנים: מה הטעויות שאתם עושים בניקוי הפנים?

ניקוי פנים הוא חלק חשוב בכל שגרת טיפוח העור. עם זאת, קל לעשות טעויות בעת ניקוי הפנים שלך. המאמר יפרט את הטעויות הנפוצות ביותר שנהוג לעשות בניקוי הפנים וכיצד לתקן אותן. 1) שימוש ביותר מדי מוצר ניקוי הפנים צריך להיעשות עם כמה טיפות של ניקוי פנים עדין. שימוש ביותר מזה עלול להוביל לייבוש יתר של העור, מה שעלול להוביל לאקנה. יותר מדי לחות עלולה לגרום להתפרצויות או לנקבוביות סתומות, שאינן מועילות לעור. 2) לא לשטוף עם יותר מדי מוצרי קוסמטיקה, זה עלול להוביל לאובדן החלב, שהוא שמן טבעי המיוצר על ידי העור המסייע בהגנה מפני נזקי אקנה ושמש. 3) אין צורך לשפשף את הפנים. קרצוף חזק מדי עלול לגרום לקרעים קטנים בעור ולייצור יתר של שמן בתגובה, מה שמוביל להתפרצות של אקנה. 4) אין להשתמש בתכשיר פילינג כאשר העור רגיש מדי. אם הוא רגיש יתר על המידה, סוג זה של מוצר עלול לגרום לאדמומיות וגירוי, דבר שאינו בריא לעור. 5) היו מודעים לאלרגנים פוטנציאליים כמו צמר גפן או מגבונים להסרת איפור שעלולים להוביל לתגובה כאשר יש עור רגיש. במאמר זה, הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מפרטת מהן השגיאות הנפוצות שבדרך כלל עושים בניקוי הפנים ומנגד מה ההמלצות לניקוי ושגרת טיפוח נכונה ובריאה.

ניקוי עור הפנים – טעויות נפוצות

ניקוי עור הפנים שלנו, כמה זה חשוב וכמה אנחנו מחכות לזה. בואו ואספר לכן על הטעויות שאתן עושות יום יום ואתן אפילו לא מודעות לזה.

טעות 1: אי שימוש בתכשיר ניקוי

שימוש בתכשיר ניקוי הוא שלב חיוני בכל שגרת טיפוח. אם אינך משתמשת בתכשיר ניקוי, את מפספסת את ההזדמנות להסיר איפור וזיהומים אחרים מהעור שלך. אפשר להשתמש בתכשיר ניקוי עדין שתוכנן במיוחד לעור רגיש או לסוג עור שומני, אם יש לך סוג עור כזה.

טעות 2: ניקוי הפנים בסבון פנים שלא תואם את רמת ה-PH

שימוש בסבון פנים שלא מותאם לרמת ה-PH של עור הפנים שלך, עשוי לגרום להתססה של העור ולייבוש שלו יתר על המידה.

טעות 3: ניקוי ושטיפת הפנים במים קרים

הנטייה היא לשטוף את עור הפנים עם מים חמים, למשל בבוקר. מה שאנחנו לא יודעות, זה שזה פותח לנו את הנקבוביות, יש אידוי מפנים הגוף החוצה והדבר גורם לייבוש יתר על המידה. בנוסף, כאשר הנקבוביות שלנו פתוחות, עור הפנים שלנו חשוף לחדירה של חיידקים ופסולת מזהמת.

טעות 4: ניקוי פנים עם סבון רק בערב

סבון הפנים מייבש את העור, ולכן חשוב להשתמש בסבון פנים רק בסוף היום, בערב. לאחריו למרוח קרם לחות וסרום. הרבה מהלקוחות שלי שוטפות את הפנים עם סבון בין פעמיים לשלוש פעמים כל יום. ההמלצה שלי היא להפחית את השימוש בסבון פנים ולנקות את הפנים עם סבון רק בערב.

טעות 5: לא לשטוף את האיפור לפני ניקוי העור

הטעות החמישית היא לא לשטוף את האיפור לפני ניקוי העור. אי שטיפת האיפור קודם, גורם ליותר איפור להיכנס לנקבוביות שלך, מה שעלול להוביל לפצעונים ואף לסתימת נקבוביות ולהתפרצות אקנה בהמשך.

מה צריך כדי להקפיד על שגרת ניקוי עור הפנים?

ניקוי הפנים הוא שלב מכריע בשגרת טיפוח העור. זה עוזר להסיר לכלוך וסבום מפני השטח של העור, מה שעלול לסתום את הנקבוביות ולהוביל להתפרצויות של חטטים, אקנה ופצעונים. אבל הרבה אנשים לא עושים את זה כמו שצריך. מה צריך כדי להקפיד על שגרת ניקוי עור הפנים?

המלצה 1: להשתמש בסבון פנים תואם את רמת החומציות

ההמלצה הראשונה שלי, היא להשתמש בסבון פנים שתואם את רמת החומציות של העור. מאחר ושימוש בסבון פנים שאינו מתאים לסוג עור הפנים, עלול לגרום ליובש וגירוי.

המלצה 2: למרוח קרם לחות לאחר כל ניקוי פנים

ההמלצה השנייה, היא למרוח קרם לחות כדי לשמור על לחות העור וגמישותו לאורך כל היום. כלומר, לאחר ניקוי הפנים, יש למרוח קרם לחות בכדי לשמר את האלסטיות, היופי והברק של עור הפנים.

המלצה 3: ניקוי עור הפנים עם מוצרי קוסמטיקה ללא אלכוהול ובישום

הדרך הטובה ביותר לנקות את העור היא להשתמש בתכשיר ניקוי עדין או סבון מתאים במיוחד עבור אנשים עם עור רגיש. זה יעזור להסיר כל לכלוך או שמן משטח הפנים שלך מבלי לייבש אותם יתר על המידה. כדאי גם להימנע משימוש במוצרים עם כימיקלים קשים ואלכוהולים בתוכם מכיוון שהם יכולים לגרות את העור, לגרום לתגובה אלרגית ואף להזיק לו.

ניקוי פנים ושטיפת פנים נכונה – סיכום והמלצות

באתר יש מידע רב על מהי שגרת ניקוי פנים וכיצד היא עוזרת במצבי עור, כמה פעמים צריך לנקות את הפנים בכל יום ומהם מוצרי טיפוח העור הטובים ביותר. המאמר שלפניכן התמקד בטעויות שבדרך כלל מטופלות שלי עושות בניקוי עור הפנים שלהן והיה חשוב לי לשתף גם אותך, כדי שתוכלי להימנע מכך. ישנם סוגים שונים של מוצרי ניקוי פנים כמו ג'לים, קרמים וקצפים. יש לוודא שימוש במוצר הקוסמטי המתאים ביותר לסוג העור שלך. אל תשתמשי ביותר מדי סבון, כי זה יכול להוביל ליובש וגירוי. יש לנקות את הפנים עם סבון פנים פעם ביום, בערב לפני השינה. חשוב להשתמש בחומרי ניקוי עדינים המתאימים לסוג העור שלך. לדוגמה, בעלי עור יבש יכולים להשתמש בתכשיר ניקוי קרמי בעוד שבעלי עור שמן צריכים להשתמש בפורמולה נטולת שמן. חשוב להקפיד על שגרת טיפוח נכונה ובריאה, להקפיד ולנקות את עור הפנים על בסיס יומי, בצורה הנכונה שתשמר את היופי שבעור הפנים שלכן.

לקביעת טיפול פנים, חייגו אלי עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.