טיפול פנים לגבר – 10 דברים שחשוב לדעת

טיפוח הפנים כבר מזמן אינו נחלתה הבלעדית של האישה, יותר גברים מעוניינים בטיפוח עור הפנים שלהם, כדי להיראות צעירים ובריאים יותר. הפער הקיים בין התאמת מוצרי הטיפוח לגבר, למוצרי טיפוח המתאימים לאישה, הוא גדול כיוון שההתעוררות לסוגיית טיפולי הפנים לגבר, קרתה רק בשנים האחרונות. מהם 10 דברים שחשוב לדעת על טיפול פנים לגבר? המשיכו לקרוא

מה כדאי לדעת על עור הפנים של הגבר?

גברים חשופים יותר לפגעי עור ופגעים של כתמי שמש, ועור הפנים שלהם נוטה להיות שמן ולא מאוזן. השפעת הגילוח על עור הפנים של הגבר, גורמת לעיתים לגירוי, יובש, פצעונים ואף לאדמומיות. 

עור הפנים של גברים שונה מזה של נשים, בכך שהוא עבה מעט יותר, וכן עשיר יותר בבלוטות חלב, ובזקיקי שיער לעומת העור הנשי. אצל גברים, התופעות בעור כתוצאה מההזדקנות, מופיעות מאוחר יותר, כיוון שפעולת הגילוח דומה לטיפול של פילינג טבעי. אולם, למרות היתרון הקיים לגבר בהזדקנות העור האיטית, ישנן עדיין מספר תופעות, הדורשות טיפול קוסמטי לגברים.

טיפולי פנים לגבר בקליניקה - מה כדאי לדעת?

בקליניקה "סינדרלה היופי שבך", קיימים טיפולים שונים, המתאימים במיוחד  לגברים, ולעור הפנים הגברי. טיפולים אלו באים לתת מענה על מספר סוגיות, כגון: טיפולי אקנה, טיפול בצלקות אקנה, טשטוש קמטים, הבהרת העור, העלמת כתמים ועוד. טיפול פנים לגבר, אינו רק טיפול קוסמטי, אלא גם טיפול הוליסטי לגוף ולנפש. הטיפול מתבצע בחדר שקט, תוך השמעת מוסיקה נעימה ורגועה, ותוך כדי מתקיים אבחון של עור הפנים והתופעות בהן יש צורך לטפל.

טיפולים קוסמטיים שגרתיים לגבר

טיפול קוסמטי לגברים, מותאם באופן אישי לכל מטופל, אולם ישנן פעולות המתבצעות באופן שגרתי, והן חלק מכל טיפול, לדוגמה:

  • ניקוי יסודי של עור הפנים בעזרת פילינג, הכולל הוצאת שחורים.
  • מריחה של חומרי טיפוח מזינים ובריאים, המחלחלים לתוך השכבות העמוקות של העור. בנוסף, ניתן להוסיף בשלב זה, גם מסכות שונות, העוזרות להרגעת העור ומיצוקו.
  • סילוק תאי עור מתים, הגורמים לעור להיראות מקומט וזקן.
  • טיפול נקודתי בנגעי עור, נימי דם, כתמי פיגמנטציה ואקנה.

לבסוף יקבלו המטופלים, המלצות להמשך הטיפול בבית: כיצד לטפח את העור בצורה נכונה, כיצד להתגלח בצורה נכונה לעור הפנים כולל המלצות על שילוב של קרמים שונים, לשמירה על העור וניקיונו. בשגרת הטיפוח הביתי, מומלץ גם לשלב הגעה לטיפולי פנים לגבר, בקליניקה סינדרלה היופי שבך, באופן קבוע.

טיפול פנים לגבר לעור שמן ופצעי אקנה

עור שמן ואקנתי, מתאפיין באקנה פעיל בגיל העשרה, המתייצב בדרך כלל בתחילת שנות ה- 20. כדי לתקן ולחדש את עור הפנים, ניתן לטפל בפילינג כימי, שהוא למעשה קילוף כימי של העור, המשפר את מראהו. 

בקליניקה "סינדרלה היופי שבך", תוכלו ליהנות מטיפול פילינג המרענן ומחדש את העור, מסייע לזרימת הדם ובלוטות הלימפה, ומעלים כתמי שמש וכתמים חומים. זהו טיפול קוסמטי לגברים המדורג כקל, אין בו תופעות לוואי או סיכונים, ניתן לראות תוצאות מיידיות, וההחלמה ממנו קצרה.

טיפולי פיגמנטציה לגבר

פיגמנטציה היא שם כללי, לכל סוגי הכתמים המופיעים על העור, אלו נוצרים בעקבות חשיפה לשמש, כתמי גיל ועוד. לתופעה זו קיימים מספר טיפולים, אולם הטיפול החדשני והיעיל ביותר, הוא טיפול באמצעות טכנולוגיית אלקטרופורציה, המבוססת על גלי רדיו. 

הטיפול מבוסס על העברת זרם חשמלי מבוקר, ומאפשר החדרה יעילה של חומרים שונים לשכבות העור הפנימיות, הגורמים לשיקומו של העור. הטיפול מגדיל את כמות הלחות בעור הפנים, גורם למיצוק העור, למראה בריא ותוצאותיו ניכרות כבר מהטיפול הראשון.

טיפולי אנטי אייג'ינג והצערת העור הגברי

טיפולי אנטי אייג'ינג, נועדו כדי למזער נזקים הקיימים בעור, ולטפל בהזדקנות העור. הטיפולים כוללים: טיפול לחידוש העור, מגוון טיפולי פנים, ופתרונות לבעיות שונות כגון: טיפול פנים לעור שומני, ניקוי פנים עמוק ויסודי, הוצאת שחורים ועוד.

מילוי קמטים בעור הפנים הגברי

קמטוטים מתחת לעיניים ובאזור הפה והאף, יוצרים מראה מבוגר, המפריע לנשים ולגברים כאחד. חומצה היאלורונית, מיוצרת באופן טבעי בגוף, ולכן אינה זרה לו. השימוש בה, משיב את המראה הצעיר והרענן לפנים, כיוון שמולקולה אחת של חומצה זו, יכולה להכיל כמות גדולה של מים, ולווסת את הלחות בתאי עור הפנים. בנוסף, מאיצה החומצה ההיאלורונית את ייצור הקולגן, השומר על גמישות העור והיא בעלת תכונות אנטי זיהומיות. 

טיפול מזותרפיה לגבר

מזותרפיה הוא טיפול המעודד ייצור של קולגן חדש, על ידי גירוי העור באמצעות מחטים זעירות, תוך שימוש במוצרים שונים כגון ויטמינים, מינרלים וחומרים נוספים, והחדרתם לעור הפנים. הטיפול מיועד להחלקת קמטים, לטיפולי אנטי אייג'ינג ולמיצוק העור.

מסכת זהב לעור הפנים של הגבר

מסכת זהב מתקלפת לפנים, טיפול גלאו, הכוללת בין היתר גם זהב טהור 24 קראט, ומטפלת בבעיות אקנה, הבהרה ופיגמנטציה, חידוש, שיקום והגנה על עור הפנים. במקביל, המסכה מחדירה לחות ומעניקה רעננות לעור הפנים. תהליך התקשות המסכה אורך כ 5-7 דקות, שבסופן מקבל עור הפנים הגברי מרקם אחיד וגמיש. 

טיפול מזותרפיה לגבר

מזותרפיה הוא טיפול המעודד ייצור של קולגן חדש, על ידי גירוי העור באמצעות מחטים זעירות, תוך שימוש במוצרים שונים כגון ויטמינים, מינרלים וחומרים נוספים, והחדרתם לעור הפנים. הטיפול מיועד להחלקת קמטים, לטיפולי אנטי אייג'ינג ולמיצוק העור.

מסכת קנאביס לעור הפנים הגברי

השימוש במסכת קנאביס בטיפולי קוסמטיקה לפנים, הוא חלק מטיפול דיטוקס, התורמת לניקוי ושיקום נזקי עור הפנים. מסכת הקנאביס היא אנטי דלקתית, אנטי אוקסידנטית, ויעילה בטיפולי אנטי אייג'ינג. את מסכת הקנאביס רוקחים ממרכיבים של צמחים, ויטמינים ושמנים החשובים להרגעת העור והענקת לחות לעור הפנים.

קליניקת "סינדרלה היופי שבך"

הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" מבצעת טיפול פנים לגבר, על ידי צוות מקצועי ומיומן, המומחה לטיפוח עור הפנים הגברי. הטיפולים בקליניקה הינם מתקדמים, מבוצעים בטכנולוגיות חדישות, ותוצאותיהם ניכרות כבר מהטיפול הראשון. מוזמנים לקבוע פגישת אבחון יסודית ולאחריה, ליהנות מטיפול פנים, המתאים במיוחד לסוג העור שלכם. 

לקביעת תור לטיפול פנים – התקשרו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.