האם למרוח שמן קוקוס לטיפול בעור הפנים?

מטופלות שואלות אותי האם כדאי למרוח שמן קוקוס לטיפול בעור הפנים? התשובה היא חד משמעית לא! אין למרוח שמן קוקוס על עור הפנים כיוון שהוא סותם את הנקבוביות והעור לא נושם. שמן קוקוס מומלץ להסרת איפור, אבל רק באזור העיניים, שזה אזור דק ורגיש. שמן קוקוס מעולה לנו בתור שמן למריחה על הגוף לאחר המקלחת, אבל לעור הפנים שלנו הוא מזיק מאחר והוא סותם את כל הנקבוביות והופך את העור לשומני. כך לדוגמה: אם אתם סובלים מאקנה, שמן הקוקוס יחמיר לכם את האקנה. המאמר מתמקד ביתרונותיו של שמן הקוקוס ומסביר מדוע שמן קוקוס טוב לטיפוח העור, אבל לא הפנים. הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מסבירה על שמן קוקוס וטיפול פנים.

שמן קוקוס לטיפוח העור, אבל לא הפנים

שמן קוקוס שימש במשך מאות שנים כמוצר יופי טבעי. פעם היו מאמינים כי ניתן להשתמש בו לטיפול במצבי עור כגון אקנה, יובש וקמטים. ישנן תפיסות שגויות רבות לגבי היתרונות של שמן קוקוס לעור הפנים. מטופלות רבות פונות אלי בבלוג ושואלות אותי האם ניתן להשתמש בשמן קוקוס במסכת פנים ביתית או האם כדאי לערבב עם מרכיבים אחרים ליצירת קרם לחות תוצרת בית? התשובה היא חד משמעית לא!

מהו שמן קוקוס ויתרונותיו?

שמן קוקוס הוא שמן צמחי בעל יתרונות בריאותיים רבים. ניתן להשתמש בו כשמן בישול ובמוצרי יופי. מאמינים שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, אנטי בקטריאליות ונוגדות חמצון. שמן קוקוס מופק מפרי הקוקוס מיובש בתהליך כבישה קרה. יש לו טעם קל וניטרלי שהוא גם חסר ריח וגם חסר טעם. שמן קוקוס זמין בצורה נוזלית, מוצק למחצה בטמפרטורת החדר ומוצק בטמפרטורות קרות יותר.

שמן קוקוס כאמצעי טיפוח לעור הגוף ולא כטיפול פנים

שמן הקוקוס מעולה למריחה על הגוף להענקת לחות, אולם, אין למרוח אותו על עור הפנים מכיוון שהוא סותם את הנקבוביות. אפשר להסיר איתו איפור באזור העור הדק שסביב העיניים, אבל אין למרוח אותו על עור הפנים. לכן אם אתם שואלים אותי, אני נגד שמן קוקוס כמוצר קוסמטי טבעי לטיפול בעור הפנים.

לקביעת טיפול פנים, חייגו עכשיו >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.