טיפול פנים כל מה שכדאי לדעת

כשאומרים לנו טיפול פנים ישר קופצת לנו התמונה של הבחורה מסרטי הקומדיות הרומנטיות, עם המלפפונים בעיניים ומסכת האבוקדו על הפנים. טיפול פנים הוא אחד מהטיפולים החשובים ביותר שתוכלו להכניס אל שגרת הטיפוח שלכם. טיפול פנים אינו מיועד רק לרגעים הגדולים בחיים, כמו: חתונה של אחותכם, בת מצווה של הבת, או חתונה של הבן. מומלץ לטפל בעור הפנים על בסיס קבוע בעזרת תחזוקה שוטפת של עור הפנים. איך עושים את זה? המשיכו לקרוא.

טיפול פנים מה זה?

טיפולי פנים הוא שם כללי למגוון טיפולים קוסמטיים הנעשים בדרך כלל במטרה לשמירה וטיפוח בריאות עור הפנים, לעיתים להרגיש רעננים, לעיתים ליהנות ממסאז׳ מפנק ונעים בפנים, אך ישנם טיפולי פנים הנעשים על מנת לטפל בבעיות עור ספציפיות, כמו: אקנה, צלקות אקנה, קמטים, פיגמנטציה ועוד.

אילו סוגי טיפולי פנים קיימים ולמי כל אחד מהם מתאים?

כאמור, קיימים סוגים שונים של טיפולי פנים, כל טיפול פנים מתאים למטרה אחרת ולסוג עור הפנים. 

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי הוא הטיפול הבסיסי והשגרתי ביותר ברשימה שלנו. כמעט כל אחד, בעל כל סוג עור יוכל להרוויח ממנו. מומלץ לעבור אותו לפחות פעם אחת בכל עונה ואחת לחודשיים, במיוחד אצל נשים בעלות עור בוגר, במסגרת טיפול פנים אנטיאייג'ינג. בטיפול הזה לרוב יתבצע תהליך ניקוי עמוק בתהליך המכונה מזותרפיה, באמצעות תכשירים שונים או תהליך פילינג (לא כימי). מטרת הטיפול היא לנקות את כל התאים המתים שהצטברו על שכבת העור כולל קומודונים ("שחורים" – אותם הניקוי הרגיל בבית אינו מסוגל להסיר) ולהכין את העור לקליטת חומרים מזינים. לרוב, לאחר הפילינג, תונח על הפנים מסכה עשירה בוויטמינים ומינרלים שמותאמת לסוג העור ולצרכים שלו. לבסוף, העור יועשר בקרם הזנה ואתן תתפעלו מעצמכן במראה. 

טיפול פנים אקספרס

מחפשת זוהר רגעי ומיידי? טיפול פנים אקספרס הוא כנראה הפתרון עבורך. מדובר בטיפול נעים ולא עמוק מדי, שמתבצע במהירות ולא מצריך מכשירים מיוחדים. הוא מתאים למי שרוצה לשלב את שגרת הטיפוח בתוך היומיום שלה, אך לא מתברכת בעודף זמן (כמו רובנו), או למי שרוצה טיפול מהיר לפני אירוע חשוב: חתונה, בר מצווה, ראיון עבודה או דייט מלהיב. בטיפול זה יתבצע ניקוי, פילינג ומריחת מסכה או קרם (או שניהם). משך הטיפול הוא 30 דקות, ולרוב אתן תצאו ממנו זוהרות ומוכנות לאירוע החשוב. 

טיפול פנים לעור רגיש ואדמומי

כשמגיעים לעור רגיש העסק קצת מסתבך, משום שיש לזהות אותו לפני הטיפול, לכן אנו מבצעים אבחון לעור הפנים טרם הטיפול. ישנה חשיבות רבה להתאמת החומרים והמכשירים ולכן חשוב לבחור קוסמטיקאית מומלצת ואיכותית. בכדי להתמודד עם עור רגיש ייבחרו עבורך פילינג שאיננו אגרסיבי מדי על מנת שלא יפצע את העור, ובתכשירים איכותיים, היפו-אלרגנים, שנבדקו ונמצאו מתאימים לשימוש בעור רגיש, בשביל למנוע פריחות ורגישות לאחר הטיפול.

טיפול פנים להוצאת שחורים וטיפול בקומודונים

אותן נקודות כהות מעצבנות שנקראות למעשה "קומודונים", שנתקעות בתוך הנקבוביות שלנו ומסרבות לצאת באמצעי ניקוי רגילים. הקומודונים הם למעשה הצטברות של תאים מתים ושומנים שמופרשים מבלוטות החלב בעור ונתקעים כמעין פקק בתוך הנקבובית. הם לא מזיקים לאף אחד אבל בהחלט יכולים לשנות את מראהו החלק של עור הפנים ולעיתים אף להפוך לפצעים. ברוב המקרים, ניקוי קומודונים יהיה חלק מטיפול פנים קלאסי, והוא לא מגיע כטיפול בלעדי. 

טיפול פנים לאקנה

אשר מדברים על אקנה, חשוב להבין שאנחנו מגיעים לאזורים מורכבים יותר בתחום הקוסמטיקה. כמו בכל אזור מורכב, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בקוסמטיקאית המתמחה בטיפול באקנה, משום שטיפול לא נכון יכול לצערנו לגרום ליותר נזק מתועלת. האקנה היא תופעה שמקורה לרוב הורמונלי ופוקדת בדרך כלל את בני הנוער, אך יכולה להגיע גם בגילאים מבוגרים יותר, ויש לטפל בה בעדינות ובמקצועיות. רק לאחר אבחון, ניתן יהיה להחליט על שיטת טיפול יעילה ונכונה לאקנה הספציפי שלכם.

טיפול פנים לפוסט אקנה

אם כבר עברתם את תקופת האקנה בחייכם, ובמיוחד אם לא טיפלתם בה בדרך הטובה ביותר, כנראה שאתם חיים עם לא  מעט צלקות אקנה שנותרו על העור. צלקות הן חלק "מהחבילה", אבל קיימים שלל טיפולים בעולם האסתטיקה שיכולים לעזור להתמודד איתן ולעיתים אפילו להעלים אותן.  גם כאן, בדיוק כמו בטיפול באקנה עצמו, בקליניקה שלנו "סינדרלה היופי שבך" נדע לאפיין  ולהחליט על שיטת הטיפול לפי סוג הצלקות, עומק הצלקות, כמה שנים הן קיימות, האם הן בולטות או שקועות ועוד.

טיפול פנים לפיגמנטציה

פיגמנטציה הם אותם כתמים משני צבע שמופיעים על עור הפנים שלנו, כמעט ללא התראה. הם יכולים להיגרם ממספר גורמים שונים, כגון: חשיפה לשמש, שימוש בתכשירים לא נכונים, שינויים הורמונליים הנגרמים בעקבות הריון או שימוש בגלולות, פגעי גיל ואפילו יכולים להיגרם על ידי תחזוקה לא נכונה לאחר טיפול פנים. הטיפול בפיגמנטציה מתחיל בתכשירים שונים המכילים חומרים שגם מסייעים לטשטוש הכתם וגם למניעת הופעת כתמים חדשים.

טיפול פנים בקליניקה "סינדרלה היופי שבך"

חשוב מאוד לעבור אבחון עור בקליניקה על מנת לקבל את הטיפול המיטבי עבור העור שלכם.

טיפול פנים מומלץ כולל מגוון טיפולים קוסמטיים הנעשים בדרך כלל במטרה לשמירה וטיפוח עור הפנים אך יש טיפולי פנים הנעשים על מנת לטפל בבעיות עור ספציפיות מהעבר מהווה, ומניעה של בעיות עתידיות. 

חשוב לציין, טיפול בעור הפנים אינו חד פעמי, עור פנים זוהר ובריא מחייב תחזוקה שוטפת. 

בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים. הטיפולים המוצעים בקליניקה, כוללים סדרות טיפולים במגוון טכנולוגיות ושיטות הכי חדשניות שיש.

לקביעת תור לטיפול פנים התקשרו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.