יובש בפנים בחורף – מה עושים?

סובלים מיובש בפנים בחורף? עונת החורף ידועה בכך שעור הפנים מתייבש יותר. זו תקופה שבה העור שלנו זקוק ליותר לחות מכל תקופה אחרת בשנה. לכן אנחנו צריכים תמיד לטפל בעור שלנו ולנסות להימנע מכל סוג של ייבוש העור שיכול לקרות במהלך העונה הזו. אנחנו יכולים לעשות זאת על ידי שימוש בקרם לחות או מריחת סרום לפני השינה, או על ידי הזנת העור במסכת פנים לפני השינה. בימי החורף הקרים, גשם, קר רובנו מפעילים אמצעי חימום. הבעיה שאמצעי החימום האלו מייבשים מאד את עור הפנים. אז אם אתם סובלים מיובש בפנים, לקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה סינדרלה היופי שבך יש כמה טיפים לתת לכם.

יובש בפנים – טיפים להימנעות מיובש בפנים

הימנעו מחימום שמייבש את עור הפנים

חימום גורם להפחתת הלחות וגורם לעור להיות יבש ומגורה. עד כמה שניתן נסו להפחית את השימוש באמצעי חימום או לכל הפחות נסו להשאיר את החלון מעט פתוח כדי שעוצמת החום תהיה פחותה וכך גם תיכנס מעט לחות לחדר. אמצעי החימום מייבשים מאד את עור הפנים, אז נסו לפחית את השימוש בהם עד כמה שניתן. מומלץ גם במקום להפעיל מזגן שמאד מייבש את העור, אולי לעבור להפעלת רדיאטור שרק מפיץ חום, אך לא אויר חם שמייבש את העור.

מרחו יותר קרם פנים וסרום

בימי החורף הקרים, כאשר עור הפנים שלנו נוטה להתייבש ולהיסדק מהקור הקפידו למרוח יותר קרם פנים וסרום, אלו יעניקו לעור יותר לחות וימנעו מצב של התייבשות. הקפידו למרוח קרם פנים וסרום בוקר, צהריים וערב. עור הפנים שלכם יהיה גמיש יותר, אלסטי ובעל לחות. כך הוא פחות יינזק מהחום ומהקור של ימי החורף.

מרחו מסכה לפני השינה

הזינו את העור במסכת פנים איכותית שתיתן לעור אקסטרה הזנה. כך העור יהיה כשיר יותר להתמודד עם פגעי מזג האויר.

בצעו טיפול פנים בתדירות גבוהה יותר

בעונות השנה כאשר מזג האויר משתנה עור הפנים שלנו נוטה להגיב לשינויים ואז הוא עלול להיות אדמומי ומגורה. בימי החורף הקרים הקפידו על ביצוע טיפול פנים בתדירות גבוהה יותר, מומלץ להגיע לטיפול פנים אחת לחודש וחצי ולתחזק אותו גם בבית באופן שוטף באמצעות מוצרי קוסמטיקה שניתן לרכוש בקליניקה.

שתו הרבה מים ותה ירוק

הקפידו על שתיה מרובה של מים ותה ירוק. המים מגבירים את הלחות בתאי העור וכך העור יותר אלסטי וגמיש. הקפידו להזין את הגוף היותר נוזלים מבדרך כלל, הם יועילו לכם.

יובש בפנים טיפול

מה שחשוב לזכור שתחלופת עונות השנה ובפרט עונת החורף גורמת לעור שלנו להתייבש ולהיסדק, לכן דאגו להשאיר את החלון פתוח לשתות הרבה מים תה ירוק למרוח יותר קרם לחות וסרום ולהגיע לטיפול פנים בקליניקה שלנו. מבטיחים שטיפול הפנים שתקבלו יעזור לכם מאד להתגבר על נזקי הטבע ויטיבו עם עור הפנים שלכם.

לקביעת טיפול פנים, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.