5 טיפים לשמירה על עור פנים בריא, חלק וצעיר

קבלו ממני 5 טיפים, על איך לשמור על עור הפנים שלנו בריא, חלק וצעיר כמו בגיל הנעורים. דבר ראשון, לא לגעת בפנים, יש לכם שחורים וחצ’קונים, אל תפוצצו אותם בעצמכם, אל “תנקו” את הפנים לבד. פשוט תחכו בסבלנות, תקבעו תור ותתנו לקוסמטיקאית לעשות את העבודה שלה. דבר שני, לא לאכול אוכל מטוגן ומתועש ולא אוכל מלא בהורמונים ומוצרי חלב, כי זה מה שגורם לאותם חצ’קונים. דבר שלישי, השתמשו בסבון פנים שמותאם לעור הפנים שלכם, כך שלא ייבש את העור יותר מדי. דבר רביעי, הקפידו להגיע לקוסמטיקאית שלכם לטיפול פנים אחת לתקופה, שהיא תוציא לכם את השחורים ותעשה לכם טיפול פנים מקצועי. דבר חמישי ואחרון, השתמשתם בסבון, תשתמשו גם בקרם לחות, כדי לתת לעור שלכם את הלחות המתאימה לו. רוצים לשמור על עור הפנים שלכם בריא יותר, חלק יותר וצעיר יותר? המשיכו לקרוא עוד טיפים בהמשך.

5 טיפים לשמירה על עור פנים בריא, חלק ורענן

אל תפוצצו את החצ’קונים בעצמכם

דבר ראשון, אל תגעו בפנים, אם מופיע לכם פצעון, חצ’קון, שחורים או אקנה, אל תנקו אותם בעצמכם. זה יכול לגרום לצלקות אקנה, לפציעה של עור הפנים, לאדמומיות בעור, לזיהום ולהחמרה של הפצעונים ולהדבקה, במיוחד בגיל ההתבגרות. ממש תעצרו את עצמכם, אל תיגעו בפנים, פשוט תחכו בסבלנות, תקבעו תור לקוסמטיקאית שלכם וגשו אליה לעשות טיפול פנים מקצועי.

אל תאכלו אוכל מטוגן ומתועש, הימנעו ממוצרי חלב

המזון שאנחנו אוכלים משפיע מאד על עור הפנים. אוכל מטוגן ומתועש גורם לשמנוניות יתר על עור הפנים וכתוצאה מכך להחמרת האקנה. אכלו יותר פירות וירקות, יותר אוכל מבושל ופחות מטוגן. כמו כן, הימנעו ממוצרי חלב שמכילים הרבה מאד הורמונים שמשפיעים גם הם על התפרצויות האקנה בפנים. כידוע, העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף וזה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מסתכלים עליך. חשוב לטפל בעור ולוודא שהוא נראה בריא ורענן.

להלן מספר טיפים לשמירה על עור פנים בריא, חלק ורענן:

  1. שמרו על לחות העור על ידי שתייה מרובה של מים.
  2. אכלו תזונה מאוזנת הכוללת פירות, ירקות, דגנים מלאים, אגוזים, זרעים וחלבונים רזים.
  3. אכלו תזונה בריאה ועשירה בויטמינים A, C ו-E
  4. הימנעו מעישון.
  5. הימנעו משתיית אלכוהול מופרזת.

השתמשו בסבון פנים איכותי

השתמשו בסבון פנים מותאם לעור הפנים שלכם, לצורך ניקוי יסודי והפחתת השמנוניות. סבון הפנים מצד אחד, מנקה את עור הפנים מבלי ליבש אותו יתר על המידה ומצד שני מנקה את הנקבוביות. כך שהוא מסיר שאריות שמן ולכלוך.

הגיעו לטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית

טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית הוא סוג של טיפוח העור הכולל ניקוי ולחות של הפנים עם מוצרים מיוחדים. זה כולל גם פילינג של שכבת העור העליונה ושימוש במסכות כדי לעזור לשפר את זרימת הדם. לכן, כחלק משגרת הטיפוח של עור הפנים שלכם, הקפידו להגיע לקוסמטיקאית לטיפול פנים תקופתי. כי גם עור הפנים שלנו זקוק לטיפול ולתחזוקה שוטפת, כדי לשמור עליו נקי, בריא ורענן.

השתמשו בקרם לחות איכותי

קרם לחות טוב יכול להיות החבר הכי טוב של העור. זה עוזר לשמור על לחות העור ומגן עליו מפני הסביבה. עור הפנים הוא אחד מאותם אזורים שזקוקים ליותר תשומת לב מאשר חלקים אחרים בגוף מכיוון שהוא חשוף לסביבה לעתים קרובות יותר מאחרים. קרמי לחות אינם מיועדים רק לעור יבש. הם יכולים לשמש גם לטיפול בעור שמן או נוטה לאקנה, כמו גם בעור רגיש או מזדקן.

מה המרכיבים שחשוב שיהיו בקרם לחות?

קרם לחות איכותי צריך לכלול בתוכו גם הגנת SPF, שיעזור לשמור על הפנים שלך מוגנים מפני נזקי השמש והזדקנות מוקדמת. חומצה לינולאית: סוג של חומצת שומן שנמצאת באופן טבעי על פני העור. חומצה היאלורונית: חומצה המופיעה באופן טבעי בתאים בכל הגוף. זה חיוני לריפוי פצעים, תיקון רקמות ושלמות הרצועות. חומצות אלפא הידרוקסי: חיוניות לריכוך העור והענקת זוהר ומראה צעיר, על ידי הסרת קמטים ושיפור גמישות העור. חומצות בטא הידרוקסי: מסייע בניקוי הנקבוביות והסרת הצטברות אקנה, נקודות שחורות ופגמים אחרים בעור. רטינול: סוג של ויטמין A שניתן למצוא במוצרי טיפוח רבים. הוא משמש לעתים קרובות כדי להפחית את הופעתם של קמטים, להילחם באקנה ולטפל בפיגמנטציה וצלקות אקנה. רטינול הוכח קלינית כמשפר את גמישות העור ולחות על ידי הגברת הייצור של גורם הלחות הטבעי. ניתן למצוא אותו בקרם לחות במינונים נמוכים.

טיפים לשמירה על עור הפנים – סיכום והמלצות

אלו היו טיפים לשמירה על עור פנים בריא, חלק ורענן. חשוב שתכירו שישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשמור על עור בריא ורענן מבלי להוציא הרבה כסף. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לשתות הרבה מים, שיעזרו לעור הפנים להישאר לח ובריא. כדאי גם להימנע מאכילת יותר מדי מזון מטוגן או מזונות מתוקים, מה שיגרום לגוף לייצר יותר שמן ממה שהוא צריך ולגרום להתפרצויות אקנה. לבסוף, הקפידו לישון מספיק בכל לילה על מנת לשמור על איזון הגוף ולשמור על הקצב הטבעי שלו. תוכלו גם להגיע אלי לקליניקה ולקבל טיפול פנים לניקוי השחורים ופצעי האקנה וגם טיפול בצלקות אקנה. טיפול הפנים יותאם כמובן לעור הפנים שלכם ולמצב העור.

לקביעת תור לטיפול פנים, חייגו עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.