איך להשיג יותר מכל טיפול פנים לאקנה אצל קוסמטיקאית?

אקנה זה לא משחק ילדים. אקנה זה חיידק וצריך לטפל בו ביעילות. לכן חשוב להגיע אחת לשלושה שבועות עד חודש, לטיפול בקליניקה. איך מתנהל טיפול פנים לאקנה בקליניקה שלי? טיפולים שמכילים פילינגים מיוחדים לאקנה, מכשור מיוחד לאקנה וגם רכישת מוצרי קוסמטיקה להמשך טיפול באקנה גם בבית. מוצרי קוסמטיקה אלו מכילים חומצה אזלאית, חומצה סליצילית וקרם לחות שמכיל חומצות פעילות כדי למתן את חיידק האקנה P .ACNE שיש בעור. לכן אני הרבה פעמים אומרת למטופלות ולמטופלים שלי שחשוב לקחת את החומרים הפעילים הביתה, להמשך טיפול. תקשיבו, אין טעם להגיע לטיפולים בקליניקה, אם אתם לא חושבים לקחת להמשך טיפול בבית, את מוצרי הקוסמטיקה לטיפול באקנה. בתור קוסמטיקאית עם לא מעט שנות ניסיון עם אקנה, הקליניקה שלי “סינדרלה היופי שבך” מטפלת שנים רבות בגברים ונשים אשר סובלים מהתופעה המטרידה. במאמר הזה חשוב לי להסביר הכל על מהי שגרת טיפול נכונה לסובלים מאקנה? מהן השיטות השונות בהן תוכלו להשתמש כדי להיפטר מאקנה? ולמה מוצרי קוסמטיקה להמשך טיפול פנים בבית מאד מאד חשובים ואסור לוותר עליהם.

שגרת טיפול פנים לסובלים מאקנה

חלק מהאנשים אולי לא יודעים שהם יכולים לקבל יותר מ”רק” טיפול באקנה בפנים אצל הקוסמטיקאית, אחת לשלושה שבועות או אחת לחודש. אם אתם סובלים מאקנה, עליכם להמשיך את הטיפול גם בבית, שכן, לא מדובר בטיפול “חד פעמי” או אחת לתקופה. על מנת להשמיד את חיידק האקנה העיקש, עליכם להמשיך את הטיפול בכל ימות השבוע ובמיוחד להמשיך לטפל בפנים שלכם גם בבית. שכן, חיידק האקנה המטריד חייב טיפול יום יומי ומתמשך על מנת להוקיע אותו ולקבל את הפנים היפות שלנו בחזרה.

מה גורם לאקנה?

בואו ניזכר רגע מה גורם לאקנה. אקנה הוא מצב עור שכיח הגורם לפצעונים ונקודות שחורות. אקנה מתפרץ כאשר בלוטות החלב בעור מייצרות יותר מדי שמן וסותמות את הנקבוביות. ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לאקנה. חלק מהגורמים הללו הם גנטיקה, שינויים הורמונליים, מתח, תרופות מסוימות, זיהום ועוד. אקנה נגרם על ידי ייצור מוגזם של סבום, אשר מוביל לנקבוביות סתומות ולהתרבות חיידקים על פני העור. החיידקים שנלכדים בנקבוביות גורמים לדלקת והתפרצויות פצעי אקנה.

מהן דרכי הטיפול באקנה בפנים?

יש דרכים רבות לטפל באקנה בפנים, אפשר לגשת לרופא העור ולצרוך רואקוטן או פשוט לקבוע תור לקליניקה שלי “סינדרלה היופי שבך” הממוקמת בפתח תקווה ולהגיע לטיפול פנים למיגור וטיפול ממוקד באקנה בפנים.

למה מוצרים להמשך טיפול פנים בבית מאד מאד חשובים?

תראו, אני לא קוסמטיקאית ש”דוחפת” מוצרי קוסמטיקה. מתוך אכפתיות, חשוב לי להסביר לכם למה מוצרים להמשך טיפול פנים בבית מאד מאד חשובים. יש הרבה פריטי טיפוח וקוסמטיקה זמינים כיום בשוק. אולם, ברובם כמות החומר הפעיל היא זניחה. אצלי בקליניקה מוצרי הקוסמטיקה מכילים ריכוז גבוה מאד של חומר פעיל ובשילוב המכשור הנכון, הטיפול באקנה הופך להיות הרבה יותר יעיל ולא פחות חשוב, הוא אינו מותיר צלקות אקנה ותופעות לוואי (בשונה מהרואקוטן).

מה כדאי לדעת לפני שאתם הולכים לקוסמטיקאית לטיפול באקנה?

להלן כמה מהדברים שכדאי לדעת לפני שאתם הולכים לקוסמטיקאית לצורך טיפול באקנה.

  1. מהו סוג העור? האם סוג העור שלכם יבש, שמנוני, רגיל, רגיש.
  2. מה התקציב? כמה תרצו להשקיע כדי להיפטר מהאקנה ולקבל את הפנים היפות שלכם בחזרה.
  3. איפה אתם מתכוונים לעשות את טיפול הפנים? האם תהיו מוכנים להגיע עד לקליניקה שלי בפתח תקווה, למשל או שתעדיפו לפנות לקוסמטיקאית הקרובה לביתכם. (רק עשו טובה, תוודאו שהיא מומחית לטיפול באקנה).
  4. האם אתם רוצים טיפול פנים לאקנה או נטילת כדורי רואקוטן? יש אנשים שמעדיפים לבלוע כדורי רואקוטן זה פתרון זול וזמין, על פני טיפול פנים. תוכלו לקרוא עוד על הנושא במאמר: רואקוטן או טיפול פנים – מה עדיף?
  5. תוך כמה זמן תרצו להיפטר מהאקנה? תרצו טיפול הדרגתי, מתמשך, יעיל או מהיר?

אקנה טיפול פנים – סיכום והמלצות

חשוב מאד להבין שבנושא אקנה או אם יש לכם כל בעיית עור אחרת, ואתם רוצים להגיע לתוצאה. היא לא תקרה מטיפול פעם בחודש כשאתם מגיעים לקליניקה. על אותו משקל, אם תלכו לחדר כושר אחת לחודש, לא תצפו שייבנה לכם שריר גדול מזה. הטיפולים בקליניקה הם טיפולים בשילוב חומרים פעילים הביתה ולכן חייבים להמשיך את הטיפול בבית עם מוצרי קוסמטיקה. כדי שנשמור על עור הפנים שלנו יפה ורענן ונגיע לתוצאות הכי טובות שיש.

לקביעת תור לטיפול באקנה או להתייעצות בנושא, חייגו עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.