טיפול באקנה 5 דרכים למנוע אקנה בפנים

סובלים מאקנה בפנים? קבלו מאמר המתמקד ב-5 דרכים עיקריות למנוע אקנה בפנים. ברוב המקרים יש לנו אפשרות למנוע אקנה בפנים באמצעות טיפול באקנה, הקפדה על עור פנים נקי, שימוש בתכשירים לאקנה, הימנעות ממזונות עתירי שומן ומשקאות עתירי סוכר, שתיית מים ושימוש במוצרים שמגרים את הפצעים. לעיתים האקנה מופיע על הפנים בגיל ההתבגרות ועובר מעצמו וגם לפעמים משאיר צלקות אקנה.

חשוב לעשות את המקסימום בניסיון למנוע הופעת פצעונים על עור הפנים, אך לפעמים אין מנוס ולצערנו אנו סובלים גנטית מאקנה באזור הפנים. אבל אל דאגה, גם את הגנטיקה אפשר לנצח, או לפחות לא להיכנע לה, על ידי טיפול נכון והכוונה מקצועית של קוסמטיקאית מומחית לאקנה. המאמר מתמקד ב-5 דרכים עיקריות שיעזרו לכם למנוע אקנה בפנים או להפחית אותו. 

מהן 5 דרכים למנוע אקנה בפנים?

רבים הסובלים מאקנה, אינם יודעים שפעמים רבות ניתן למנוע את החמרת הפצעים ולהיטיב עם עור הפנים. כאשר נדרש לעסוק במקרים של טיפול באקנה, חשוב לשים לב לשלל פעולות שיעזרו להפחית את האקנה בפנים. 

רוצים לשמור על עור פנים חלק נקי ובריא וחופשי מאקנה? 

אספנו עבורכם 5 דרכים למניעת הפצעים באזור הפנים. מי שסובל מאקנה בהחלט יכול לנסות להקפיד על ההנחיות להקלה באקנה בעור הפנים: 

טיפול באקנה באמצעות ניקיון עור הפנים 

הקפידו לשמור על עור פנים נקי. אם אתם סובלים מאקנה, שטפו את עור הפנים שלכם לפחות פעמיים ביום כדי להסיר זיהומים או שומנים המצטברים על שכבת העור העליונה. אין צורך לעשות זאת יותר מפעמיים ביום וחשוב להקפיד לעשות זאת באופן קבוע כחלק משגרת הטיפוח היום יומית. טיפול  באקנה באופן זה יכול לעזור לכם למנוע את החמרתו וגם לשמור על עור בריא יותר. שימו לב כי הינכם משתמשים בסבון שאינו מכיל SLS על מנת שלא לייבש את עורכם יתר על המידה. אצלנו בסינדרלה היופי שבך נעזור לך למצוא את הקרמים המתאימים לך ביותר, המעניקים את הלחות המקסימלית לעור שלך, אך מפחיתים את השומניות.  

טיפול באקנה על ידי הימנעות מנגיעה בפנים 

נסו להימנע מלגעת בפנים שלכם עם האצבעות. הסיבה לכך היא שהנגיעה בפנים עלולה להפיץ את הבקטריות על פני העור ולגרום לעוד פצעים. שימו לב, גם כשאתם מצמידים את הפנים שלכם לטלפון הנייד אתם עלולים להפיץ את הבקטריות, וכתוצאה מכך יופיעו עוד ועוד פצעים על עור הפנים שלכם. לכן חשוב גם לחטא את הנייד לעיתים קרובות יותר וגם כדי למנוע זאת שטפו ידיים עם סבון לפני שאתם נוגעים בפנים שלכם: למשל, לפני שאתם מורחים קרמים למיניהם על הפנים או מגרדים פצע.

טיפול באקנה באמצעות שימוש באיפור באופן מושכל 

כדי למנוע אקנה בפנים, מומלץ לנקות את הפנים מאיפור לפני השינה. לנשים המשתמשות במייק-אפ מומלץ לבחור במייק-אפ נטול שמן. כמו כן, אל תשתמשו בקרמים או תכשירי איפור ישנים, אמנם התוקף של הקרמים ארוך יחסית, אבל עדיין לא מומלץ להשתמש במוצרים ישנים מדי.
אם אתן סובלות מאקנה בפנים, השתדלו להימנע משימוש בסומק, בפודרה וגם בתכשירי בסיס למיניהם בכמות גדולה באופן יומיומי. אלה מכילים לרוב כימיקלים וחומרים שאינם טובים לעור שלכן. אם אתן בכל זאת רוצות להתאפר כדי לכסות את הפצעים, עדיף שתחפשו מוצרי איפור טבעיים בריאים יותר לעור.

תזונה נכונה ומוקפדת למניעת אקנה בפנים 

הקפידו על תזונה נכונה ובריאה, היא עוזרת למנוע אקנה בפנים. תזונה נכונה משפיעה גם על בריאות העור. הקפידו על תזונה הכוללת פירות וירקות טריים המכילים ויטמינים חיוניים לבריאות העור ודגים החיים במים קרים כמו דג הסלמון. הימנעו מאכילת מזון שומני, משקאות ממותקים או ג'אנק פוד המזיקים לעור.
שתו הרבה מים. המים שומרים על הלחות החיונית לעור, מומלץ לשתות כ- 2 ליטר מים ביום לפחות.

לחץ נפשי מגביר אקנה בפנים 

RELAX!!! – מתח יכול לגרום להחמרת האקנה וגם להופעת פצעים רבים על הפנים. השתדלו להימנע מכך והקפידו לבצע פעולות שעושות לכם טוב וגם מרגיעות אתכם: טיול בחיק הטבע, מוסיקה טובה ברקע, פגישה עם אנשים שאתם אוהבים, יוגה, מדיטציה ועוד. ישנן היום לא מעט שיטות טיפול באקנה, שעוזרות להיפטר מאקנה ובמקביל גם עוזרות לשמור על עור פנים בריא יותר. מעבר לשימוש בתכשירי טיפול בפצעים בפנים (השאירו לנו את המלאכה) ישנן כמה פעולות פשוטות שכדאי להקפיד לבצע אותן כדי למנוע את האקנה או למנוע את החמרתו. תזונה נכונה, פעילות גופנית, הקפדה על שגרת טיפוח מתאימה ועוד, כל אלה עוזרים לשמור על העור שלנו בריא.

אקנה בפנים – סיכום והמלצות

פצעונים בפנים יכולים להגיע במהלך כל החיים, ספציפית הם מופיעים לרוב במהלך גיל ההתבגרות. לא תמיד יש לנו שליטה על כך מכיוון שלפעמים זה קשור לגנטיקה שלנו, אך בהחלט אפשר ללמוד דרכי טיפול באקנה והקלה על המצב בצורה טובה ביותר עבור עור הפנים שלנו.

ראשית, על מנת למנוע פצעונים בפנים, חייבים לשים לב בעיקר בגיל ההתבגרות על היגיינת הפנים, להימנע מלגעת בפנים, כי ידיים רוב הזמן אינן נקיות. להשתמש במסיר איפור ולהשתמש באיפור באופן מושכל ביום יום ולהתאים את האיפור למצב הפנים שלכן. כמו כן, יש להקפיד על תזונה נכונה ובריאה – הכוללת הימנעות מעישון שאינו בריא, ג׳אנק פוד, אוכל שמן במיוחד, משקאות עתירים בסוכר ולשתות המון המון מים. 

קחו רגע לעצמכם, תירגעו. 

קודם כל – שום דבר אינו סוף העולם, בטח בכל מה שמדובר בפצעונים וגם בצלקות ובכתמים המגיעים לאחר מכן.

מתח יכול לגרום לכך שפצעונים יופיעו על הפנים שלכם. שלא נדבר על קמטים בעתיד כן?

בקליניקה ״סינדרלה היופי שבך״ נעזור לכם להתאים את שגרת טיפוח המתאימה ביותר עבור עור הפנים שלכם, החל מטיפולים אצלנו בקליניקה, תמיכה ועזרה גם להמשך טיפול בבית. אנחנו כאן כדי להעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. אתם בידיים טובות ואנחנו כאן בשבילכם. 

לקביעת תור לטיפול באקנה, חייגו ונשמח לעזור >> 050-3581765

 

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.