אנטי אייג'ינג – מה צריך להדליק לכן נורה אדומה?

שימוש יתר במוצרי קוסמטיקה לאנטי אייג’ינג הוא לא רעיון טוב. זה יכול לגרום נזק רב לעור. מוצרי אנטי אייג'ינג יכולים להאט את הזדקנות העור, שמירה על גמישות ומוצקות עור הפנים, אך יש להשתמש בהם בחוכמה. ישנם מוצרי קוסמטיקה רבים זמינים לרכישה בחנויות הפארם, אבל היזהרו לא ליפול לכל מוצר שמבטיח יתרונות אנטי אייג'ינג. חלקם עשויים אפילו לגרום יותר נזק מתועלת. במאמר זה, נדון בכמה מהדברים הנפוצים שכדאי להיזהר מהם בעת רכישת מוצרי אנטי אייג'ינג ונסקור כמה מוצרים ששווים את הכסף שלכן.

מוצרי קוסמטיקה לאנטי אייג’ינג – מה חשוב לבדוק?

חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים בעת שימוש בטיפולי אנטי אייג'ינג. ישנם מוצרים רבים המפורסמים כאנטי אייג'ינג, אך ייתכן שהם אינם בטוחים לעור הפנים. הקפידו לבדוק מה מכילים קרמים לאנטי אייג’ינג, והתייעצו אתנו. אצלנו בסינדרלה היופי שבך נעזור לכן מטופלות יקרות להבין ממה מורכבים הקרמים שאתן מורחות על הפנים היפות שלכן.

מוזמנות להכיר את הג'נאו – מכשיר חדשני שמגלם 3 טיפולי אנטי אייג'ינג בטיפול פנים אחד!

אנטי אייג’ינג – מקרה אמתי ממטופלת

מטופלת חדשה התקשרה כדי לקבוע טיפול פנים. כל מטופלת חדשה שמגיעה, אני שואלת אותה אם היא משתמשת בקרם פנים לאנטי אייג’ינג ואם כן, אז שתביא אותם לקליניקה לטיפול פנים או שתצלם ותשלח לי תמונה. אני מסתכלת על הרכיבים של הקרמים, רואה מה מתאים או לא מתאים ובהתאם ממליצה לה על טיפול פנים אנטי אייג’ינג המתאים עבורה.

אותה מטופלת שלחה אלי תמונה עם 9 מוצרים, אני לא מגזימה, 9 קרמים לפנים ששוכבים לה על המדף. אני ממש הזדעזעתי! העור לא צריך לספוג כל כך הרבה חומרים. אנחנו בטח לא נזכור מתי למרוח מה ואיך, כמובן שהיו גם כפילויות בין אותם תכשירים. אז אני שואלת אתכן – מצב כזה מועיל לעור הפנים או מזיק לו?

אנטי אייג’ינג – איזה קרמים למרוח על עור הפנים?

בכל הקשור לשימוש במוצרי קוסמטיקה וקרמים לאנטי אייג’ינג, יש להשתמש בחוכמה. ריכזתי עבורכן 5 טיפים חשובים:

טיפ 1: שימו לב שאין כפילויות בחומרי ההזנה של עור הפנים.

הרבה פעמים מטופלות מגיעות אלי, והן משתמשות בהרבה מוצרים שמכילים רכיבים זהים. קרמים “כפולים” יכולים לאטום את נקבוביות העור וליצור הרגשה של כבדות ושומניות בעור. לעור שלוש שכבות: אפידרמיס, דרמיס ורקמה תת עורית. האפידרמיס היא השכבה החיצונית ביותר של העור, המגנה עליו מפני זיהומים, התייבשות וגורמים סביבתיים אחרים. הדרמיס היא השכבה העמוקה יותר שבה מיוצרים קולגן ואלסטין כדי להפוך את העור שלנו למוצק ואלסטי. כאשר מוצרי הקוסמטיקה חודרים לשכבות התת-עוריות הם יכולים “להציף” אותם ולגרום ליותר הנזק מאשר תועלת.

טיפ 2: תוודאו שאתן לא מוציאות כסף על מוצרים שלא עובדים

יש כמה דברים שכדאי להיזהר מהם כשזה מגיע לאנטי אייג'ינג. קודם כל, חשוב לוודא שאתן לא מוציאות כסף על מוצרים לא אפקטיביים, על מוצרים שלא עובדים. חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא מוצרים שנבדקו והוכחו כתורמים לשיפור הקמטים והאלסטיות של העור. אצלנו בקליניקה אפשר לרכוש מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומעולים לעור הפנים.

טיפ 3: אל תתפתו לקנות קרמים זולים

אל תתפתו לקנות קרמים זולים, כאשר אתן יודעות שזו חברה שהמותג שלה יקר. יכולים להיות זיופים או קרמים שעמדו בתנאי סביבה לא טובים ולא לפי הוראות היצרן או שהם פגי תוקף או שהתוקף שלהם קצר.

טיפ 4: בדקו שהחומרים האיכותיים נמצאים בראש רשימת הרכיבים

כאשר אנחנו קונות קרמים לאנטי אייג’ינג חשוב לבדוק מה ריכוז החומרים הפעילים. איך עושים את זה? מסתכלים על רכיבי המוצר ובודקים שהמוצרים בתחילת הרשימה, ככל שהרכיב ראשון יותר, כך אחוז אותו חומר גבוה יותר.

טיפ 5: אל תשמרו את הקרמים בחדר האמבטיה

החום והאדים שבחדר האמבטיה גורמים לפירוק איטי של החומרים הפעילים שבקרמים ומקצרים את משך חיי המדף שלהם. לכן עדיף ומומלץ לשמור את הקרמים בשידת האיפור או בשידה שליד המיטה, במקום קריר ויבש.

טיפולי אנטי אייג’ינג עושים רק אצלנו בסינדרלה

אם אתן זקוקות לטיפול פנים לאנטי אייג’ינג או לרכישת מוצרי קוסמטיקה וקרמים לטיפול באנטי אייג’ינג תוכלו לרכוש אצלנו בקליניקה מוצרים מעולים מבית ביופפטיקס (Biopeptix) וגם מוצרי קוסמטיקה מבית קייביפיור KB PURE. נוכל להמליץ לכן מה עדיף ומותאם יותר לעור הפנים שלכן.

לקביעת טיפול אנטי אייג’ינג או לרכישת קרם אנטי אייג’ינג, חייגו אלינו עכשיו למספר 050-358-1765.

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.