אנטי אייג'ינג המדריך המלא לטיפוח עור הפנים בגיל 50

קבלו את המדריך המלא לטיפוח עור הפנים לגילאי 50+. הוא מספק מידע על: חשיבות האנטי אייג'ינג, כיצד להגביר את ייצור הקולגן ומה כדאי לעשות על מנת לטפח את עור הפנים בגיל 50+. כיום, גיל 50 הוא ה-20 החדש, אך ללא קשר לתחושת הנפש, העור נפול יותר, יבש יותר ומלא קמטים, הנראים על עור הפנים שלנו. גיל ה-50, ואתו גיל המעבר מוביל לירידה חדה ברמות האסטרוגן ולפיכך כל סימני הגיל מופיעים בצורה מודגשת וחדה עוד יותר. שגרת טיפולי פנים יכולה להוות פתרון מצוין לשמירה ותחזוקת עור הפנים. כדי לקבל את התוצאות המרביות, אנא התייעצו עם קוסמטיקאית מקצועית בעלת ניסיון רב להצלחת אתגר זה.

אנטי אייג'ינג המדריך המלא לגיל 50
אנטי אייג'ינג המדריך המלא לגיל 50

 

טיפול אנטי אייג'ינג מעל גיל 50

עם העלייה בגיל ובמיוחד סביב גילאי 60+ יש ירידה משמעותית באסטרוגן. ובגלל זה יש גם ירידה והיחלשות של ייצור החלבונים וחומצות האמינו התורמות רבות למרקם העור ולגמישות שלו. כתוצאה מכך עור הפנים שלנו נראה רפוי ואפרורי, ממש בדומה לשקית שוקו ריקה. אם תרצו להעמיק עוד בנושא, מצרפת לכם לינק למאמר: קולגן ואלסטין אותם לא ניתן להחדיר לעור הפנים באמצעות קרם

כחלק מטיפול אנטי אייג'ינג, הפתרון נעוץ בראש ובראשונה בהזנת העור והחדרת לחות תוך שימוש בחומרי הזנה איכותיים. בגיל 50+ יש להקפיד על בחירת קרמים ייעודיים, בעלי מרקם עשיר המכילים מרכיבים פעילים לטיפול בעור הפנים הבוגר. כדי להגביר את הפעילות של הקרם יש להקפיד על ניקוי פנים בסבון פנים ייעודי המתאים לסוג העור ואשר יודע להתמודד עם היובש האופייני לגיל 50. אנחנו ב-״סינדרלה היופי שבך״ נשמח להתאים את הטיפול המיטבי עבורך גם אם עברת את גיל ה-50.

אנטי אייג'ינג ושגרת טיפוח עור הפנים 

אם עד עכשיו עור הפנים שלכם היה נראה מתוח וחיוני, בטח שמתם לב שסביב גילאי 30-40 מצחילים לראות את השינוי ועור הפנים מתחיל להיראות "נפול" ופגיע יותר. לכן מומלץ להשקיע בסרומים וקרמים וגם להגיע לטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית שלכם או אלי לקליניקה סינדרלה היופי שבך הממוקמת בפתח תקווה, מבטיחה שתצאו מרוצים 🙂 

בהזדמנות זו אני רוצה להכיר לכם את מכשיר הג'נאו המשלב 3 טיפולי פנים במכשיר גאוני אחד!

איך צריכה להראות שגרת הטיפוח? 

ניקוי נקבוביות עור הפנים

מומלץ לנקות את עור הפנים עם סבון פנים לפחות פעמיים ביום. חשוב שסבון הפנים יכיל מרכיבים המאזנים את רמת השומן (הסבום העודף) ובנוסף, מכווץ את הנקבוביות. ניקוי עור הפנים ושמירה על הרעננות שלו היא חשובה גם מעבר לגיל 50.

טיפוח עור הפנים בשעות היום

אין מה לחשוב על זה, הסרום הופך לחלק חיוני משגרת היומיום שלכם, אתם עומדים להשתמש בו בוקר וערב לפני קרמי היום והלילה שלכם. מכיוון שהסרום חודר במהירות לעור כי הוא מרוכז, ומכיל מרכיבים שנבחרו בקפידה כדי לתת מענה לצרכים המדויקים לכם.

קרם עיניים 

מבחינה כרונולוגית, קרם עיניים כבר אמור להצטרף לשגרת הטיפוח שלכם. כעת, בחרו מרקמים עשירים יותר המזינים את העור העדין והדק סביב העיניים שלכם, תוך מאבק בסימני ההזדקנות ופגעי הגיל (אנטי אייג'ינג).

לחות אנטי אייג'ינג לעור 

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו צמא ללחות עשירה יותר. קרם הלחות שפעם הספיק לעור צעיר כבר לא יספק את צרכי העור הבוגר. היכולת של העור לייצר לחות באופן עצמאי פוחתת באופן משמעותי, ולכן ישנה חשיבות מכרעת לספק אותה חיצונית. שמנים עשויים אפילו להפוך להכרח, מכיוון שהם מזינים את העור ומרככים את שכבת הקרנית המעובה שיכולה להקהות את הזוהר שלנו עם השנים.

טיפוח עור הפנים לפני השינה

במהלך הלילה הגוף מתקן ומשקם את העור שלנו, יש לציין שהוא עושה את זה במהלך השינה, הרבה יותר טוב מאשר בשעות הפעילות שלנו. לכן יש לו יכולת ספיגה ושיקום טובה יותר מאשר בשעות שבהן אנו ערים. לכן רצוי שקרם הלילה יהיה עשיר ומלא יותר, כך שיחדור לשכבות העמוקות יותר של העור ויעודד את התחדשות התאים. 

פילינג

היתרון פילינג מתאים לסוג עור מבוגר הוא הסרה של שכבות העור המלוכלכות ויחד איתם גם של תאי העור המתים כדי לפנות מקום לתאי עור חדשים. את הפילינג ניתן להתאים במסגרת טיפולים קוסמטיים מותאמים לצרכי גיל הזהב.  לחילופין, ניתן לבצע פילינג ביתי עם סבון גרגרים ולאחר מכן להחדיר חומרי הזנה ולחות לתוך העור כדי להוסיף לו את ברק, אך לקחת ברצינות את עניין הטיפול ולרכוש מוצרים איכותיים מבעל/ת מקצוע או קוסמטיקאית שעליהם אתם סומכים.

אנטי אייג'ינג: כללים פשוטים לשיפור עור הפנים הבוגר

  1. טיפול פנים אנטי אייג'ינג להזנת עור הפנים והגברת ייצור קולגן ואלסטין.
  2. ניקוי פנים – יש לשמור על ניקוי יומי, אך לא מופרז כדי שעור הפנים לא יתייבש.
  3. לחות – לדאוג לקרם הגנה תמיד כשיוצאים מהבית, בעיקר בעונות היבשות. 
  4. מריחת סרום לטיפול עמוק וממוקד החודר לנקבוביות העור. 
  5. לחות מטפחת ומשקמת נגד קמטים ורפיון העור.
  6. קרם עיניים וצוואר.
  7. טיפול דו-שבועי של מסכות לחות אינטנסיביות לעור הפנים הבוגר.
  8. פילינג: פעם בשבוע.

אנטי אייג'ינג לעור הפנים – סיכום והמלצות

להיות בגילאי ה50+ ממש אינו דבר רע. למעשה אתם נמצאים באמצע חייכם, ובטיימינג מושלם כי כיום יש המון טיפולים ותכשירים מעולים שיעזרו לכם להרגיש ולהראות ממש כמו בגילאי ה-30 (ואולי טוב יותר).

חשוב לשמור על כללים ועל שגרת טיפוח ספציפית הכוללת: ניקוי פנים, הזנת העור בלחות מתאימה, סרומים, לחות משקמת, קרם עיניים וצוואר, טיפול לפחות פעמיים בשבוע של מסכות לחות וגם פילינג אחת לשבוע.

הקפדה על שגרת טיפוח וביקור קבוע אצל הקוסמטיקאית מגדילה את ההצלחה להראות ולהרגיש שוב בני 30.

טיפול פנים אנטי אייג'ינג עושים רק אצל סינדרלה

קליניקת סינדרלה היופי שבך, מתמחה בסוגים שונים של טיפולי פנים אנטי אייג'ינג לגילאי 50+. בקליניקה מגוון טיפולים המבוצעים באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, מסכות פנים ופילינג המותאמים לפי לסוג העור, ועוד.

לקביעת תור לטיפול פנים חייגו עכשיו ונשמח לעזור>> 050-3581765 

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רונית

    שלום,
    אודה אם תוכלו למסור לי כאן את מחירו של טיפול פנים סטנדרטי, לניקוי והחדרת לחות, לעור לגיל 52.
    תודה
    רונית (052-5858738)

    1. היי רונית, מחירו של טיפול פנים נקבע בהתאם לאבחון העור והצורך שלו.
      את מוזמנת לשלוח אלי 3 תמונות של עור הפנים שלך למספר הווצאפ הישיר שלי 050-3581765
      ונעשה לעור הפנים שלך אבחון און ליין, בהתאם לכך אומר לך כמה הטיפול יעלה.
      דרורה

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.