מזותרפיה מה זה? ואיך מזותרפיה לפנים עוזרת לייצר קולגן?

צריכים מזותרפיה לפנים? הגעתם למקום הנכון! מזותרפיה היא הליך קוסמטי של פציעת עור הפנים והחדרת תערובת מותאמת אישית של ויטמינים, מינרלים, אנזימים, תמציות צמחים וחומצות לעור. המזותרפיה משמשת בעיקר לחידוש העור באמצעות עידוד יצירת תאים חדשים. יחד עם זאת, כדאי לעשות טיפול מזותרפיה אצל קוסמטיקאית שאתם סומכים עליה. לכן, לפני שתקבעו תור אצל קוסמטיקאית מומלצת, כדאי שתבינו מה זה מזותרפיה לפנים והאם זהו טיפול שיכול להתאים לכם – ובדיוק בשביל זה אנחנו פה.

מה זה מזותרפיה?

המזותרפיה הומצאה בצרפת בשנות ה-50 וצברה פופולריות ברחבי העולם כטיפול קוסמטי לא ניתוחי. מזותרפיה לפנים יכולה לעזור לשפר את המראה של בעיות עור שונות, כולל קהות, גוון ומרקם לא אחיד, כתמי גיל, צלקות אקנה וקמטוטים. ההליך בדרך כלל נסבל היטב, עם אי נוחות מינימלית המדווחת על ידי רוב האנשים. תוצאות מזותרפיה לפנים יכולות להשתנות בהתאם לאדם, אך אנשים רבים מדווחים על עור חלק יותר, לח יותר ומתחדש. פעמים רבות מומלצים מפגשים מרובים של מזותרפיה לפנים להשגת תוצאות אופטימליות, בדרך כלל בהפרש של כמה שבועות זה מזה. לאחר הטיפול, נהוג לחוות אדמומיות קלה, נפיחות או חבורות באתרי ההזרקה, שאמורות לחלוף תוך מספר ימים. מזותרפיה לפנים צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך אשר יעריך את מצב העור שלך, ידון במטרות שלך וייצור תוכנית טיפול מותאמת אישית כדי לתת מענה לצרכים הספציפיים שלך. חשוב להתייעץ עם מטפל מהימן ומנוסה כדי להבטיח את הבטיחות והיעילות של מזותרפיה לפנים לדאגות ולמטרות העור האישיות.

יש שני סוגים של מזותרפיה

קיימים שני סוגים של מזותרפיה: מזותרפיה עם הזרקות וללא הזרקות, כפי שמבוצע בקליניקה שלי.

מזותרפיה עם הזרקות

מזותרפיה עם הזרקות מבוצעת על-ידי רופא מוסמך, ההליך מבוצע על ידי איש מקצוע רפואי מיומן אשר מזריק כמויות קטנות של התמיסה המותאמת אישית לתוך המזודרם, השכבה האמצעית של העור. הפתרון המוזרק מותאם לתת מענה למקרים, כגון: הזדקנות העור, קמטים עדינים, בעיות פיגמנטציה, צלקות אקנה או נשירת שיער. המזותרפיה מספקת חומרים פעילים ישירות לעור הפנים. תערובת המרכיבים המשמשים במזותרפיה יכולה להשתנות בהתאם לגישת המטפל וצרכי ​​המטופל.

מזותרפיה ללא הזרקות

מזותרפיה ללא הזרקות היא גישה אלטרנטיבית למזותרפיה מסורתית המציעה אפשרות לא פולשנית למי שמחפש חידוש והזנה של העור. טכניקה חדשנית זו משתמשת במוצרים קוסמטיים מתקדמים המושרים במרכיבים חזקים כדי לספק את היתרונות הרצויים. במקום להשתמש בהזרקות, מוצרים אלו מיושמים באופן מקומי במהלך טיפול פנים, ומאפשרים לעור לספוג את החומרים הפעילים. צורה לא פולשנית זו של מזותרפיה יכולה לסייע בשיפור מרקם העור, הלחות והמראה הכללי. עם הנוחות והיעילות של מזותרפיה ללא הזרקה, אנשים יכולים לחוות את ההשפעות המחייה של טיפול פופולרי זה ללא צורך במחטים או זמן השבתה.

למי מתאים הטיפול במזותרפיה?

  • למטופלים בגילאי ה-30 ומעלה המעוניינים במניעת היווצרות קמטים בעתיד וגם בטרם עת.
  • אוכלוסייה בגילאים מתקדמים המעוניינת בטיפולי הצערה לעורם.
  • הסובלים ממצבורי שומן וצלוליט שטחיים וממראה עור גבשושי דמוי "קליפת תפוז".
  • גם עבור נשים בהיריון, מבוגרים מאוד או חולים הרוצים להנות משינוי.

מזותרפיה לייצור קולגן

כדי להניע את הגוף להמרצת ייצור הקולגן ולהשגת עור צעיר ומוצק, מבוצע טיפול מזותרפיה לפנים באמצעות מכשיר מיוחד עם ראש מחט. במהלך הליך זה, עור הפנים מנוקב בעדינות ובדייקנות להחדרת חומצה היאלורונית וחומצות אמינו חיוניות לעור. גירוי עדין זה מעודד התחדשות תאים ומפעיל את התהליך הביולוגי של סינתזת קולגן. תהיו בטוחים שההליך הרבה פחות לא נוח ממה שזה נשמע. השלבים המתוזמרים בקפידה אלו תורמים בסופו של דבר לעור פנים מחודש, וכתוצאה מכך עור חלק, גמיש ומוצק יותר.

בעוד שמזותרפיה ללא הזרקות יכולה להגביר ביעילות את ייצור הקולגן ולקדם התחדשות תאים, חשוב שיהיו ציפיות ריאליות. זה לא פתרון קסם שיכול להחזיר את השעון לאחור כדי ליצור מחדש את העור שהיה לך בגיל 16. עם זאת, הוא מציע יתרונות בולטים. מזותרפיה לפנים יכולה לטפל ביעילות בעור מדולדל על ידי גירוי התחדשות תאים. יש לה גם פוטנציאל להפחית באופן ניכר את הופעת צלקות, קמטים וסימני מתיחה, ולספק שיפורים ניכרים ומשמעותיים. לכן, למרות שזה אולי לא יעשה ניסים, מזותרפיה לפנים יכולה להיות אפשרות טיפול חשובה לחידוש והחייאת העור, ועוזרת לך להשיג עור צעיר וחלק יותר. נשמח לפרט ולעזור לכם אצלנו בסינדרלה היופי שבך.

מה הוא קולגן ומה תפקידו בטיפולי מזותרפיה?

קולגן הוא חלבון חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על המבנה, הגמישות והמוצקות של העור. הוא משמש כאבני הבניין המספקות תמיכה וחוזק למבנה העור. בטיפולי מזותרפיה, קולגן משולב לעתים קרובות כדי למקד את סימני ההזדקנות ולקדם את הצערת העור. על ידי גירוי ייצור הקולגן, מזותרפיה יכולה לעזור לשפר את גמישות העור, להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים ולשפר את מרקם העור הכללי. החדרת חומרים מעודדי קולגן במהלך טיפולי מזותרפיה יכולה לעזור לחדש ולחזק את רמות הקולגן בעור, וכתוצאה מכך גוון עור צעיר ותוסס יותר. בכוחו של הקולגן, טיפולי מזותרפיה יכולים לתמוך בתהליך ההתחדשות הטבעי של העור, לקדם מראה בריא וצעיר יותר.

טיפים לשמירת הקולגן בגוף

  • הכניסו לתפריט שלכם ירקות ופירות ושומנים בריאים העשירים בוויטמין C, לדוגמא: פירות הדר, פלפל גמבה, אננס ועגבניות המלאות ליקופן.
  • הקפידו לשתות יותר מים מכיוון שהם עוזרים לשמר את האלסטיות של עור הגוף.
  • הפחיתו צריכת סוכרים, אוכל מעובד והמעיטו בצריכת אלכוהול שמייבש את עור הגוף ובעל תופעות לוואי גרועות.
  • תשתדלו לא לחשוף את העור לקרני השמש – החשיפה לשמש ולאוויר מזוהם, פוגעים בייצור הקולגן והאלסטין. לכן, אם אתם יוצאים לשמש הקפידו על חבישת כובע ומריחת קרם הגנה.
  • תשתדלו לא לעשן – העישון פוגע בעור, הוא הופך להיות דק ופגיע יותר, הוא מתייבש ונסדק לאורך השנים ולכן הוא גם מזדקן מהר יותר. לא פעם וודאי ראיתם אנשים עם עור מקומט מאד, מאד יכול להיות שזה בגלל שהם מעשנים או עקב חשיפה ממושכת לשמש, אלו הסיבות המרכזיות. כמו כן, סיבות אלו מאטות את ייצור הקולגן באופן טבעי בגוף.

מזותרפיה – מהי שיטת הטיפול?

לפני תחילת ההליך, יבוצע בקליניקה אבחון של עור הפנים, על מנת לוודא את התאמת מזותרפיה לפנים לצרכיך הספציפיים. שלב זה הוא קריטי שכן הטיפול כרוך בציוד מתקדם ואולי לא יתאים לכולם. לאחר ההערכה, נתחיל בניקוי עור הפנים עם סבון עדין וביצוע הליך פילינג. לאחר מכן, אמרח על עורכם מבחר סרומים וחומרים מועשרים בחלבונים, מינרלים ומרכיבי אנטי אייג'ינג שונים (בהתאמה אישית לפי האבחנה הראשונית) למראה רענן וצעיר. במהלך הטיפול, אעביר בעדינות את מכשיר המזותרפיה על פני כל אזור הפנים, תוך תשומת לב מיוחדת לאזורי מטרה כגון צלקות וקמטים. לאחר הטיפול אמרח על עור הפנים שלכם קרמים ומסכות להרגעת העור.

לניצול מלא של הפוטנציאל הטמון במזותרפיה לפנים ולהשגת תוצאות מיטביות, מומלץ לעבור סדרת טיפולים. כך שטיפול מזותרפיה אחד, לא יחולל את השינוי הרצוי. קביעת סדרת טיפולי מזותרפיה אצל הקוסמטיקאית,  תאפשר גישה עקבית ומקיפה לתת מענה לצרכים הספציפיים שלכם ולהשגת המטרה הרצויה.  אנחנו ב-״סינדרלה היופי שבך״ מחכים לפגוש אתכם לסדרת טיפולי מזותרפיה מועילים שיצעירו את עור הפנים שלכם באופן משמעותי.

מזותרפיה – סיכום

אצלנו בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" תקבלו טיפולי פנים ובפרט טיפולי מזותרפיה לנשים וגברים כאחד. הטיפולים כוללים טיפולי פנים השומרים על רעננות העור, וכן טיפולים מגוונים, בטכנולוגיות מתקדמות.

לקביעת תור לטיפול פנים במזותרפיה התקשרו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.