איך מזותרפיה משקמת את עור הפנים

מתעניינים במזותרפיה? רוצים לדעת איך אפשר לשקם את עור הפנים באמצעות טיפול מזותרפיה לפנים? מזותרפיה היא בין הטיפולים המבוקשים בעולם האסתטיקה. יעילותה בחידוש מרקם העור ושיקום עור הפנים, מוכחת מזה שנים. בבסיס הטיפול עומדות שתי הנחות חשובות:

  1. שיפור מראה עור הפנים מתחיל בעומק שכבות העור – המקום שבו מתחילות הבעיות.
  2. מנגנון העור יודע לרפא ולחדש את עצמו באופן טבעי, אם מעודדים אותו לכך.
  3. מזותרפיה מעודדת את התחדשות תאי העור, מאפשרת החדרת חומרי הזנה ולחות וחושפת עור צעיר, חלק ואחיד.

מטרת הטיפול היא להעניק עור יפה יותר, זוהר ומוצק ולהפוך אתכם לזוהרים אפילו יותר. במאמר זה תוכלו לקרוא עוד על מה זה מזותרפיה לפנים, יתרונות הטיפול ואיך מזותרפיה משקמת את העור.

מה זה מזותרפיה לפנים?

טיפולי מזותרפיה מטרתם להחדיר לשכבות התת עוריות חומרים חיוניים ומזינים כדי לעודד ייצור קולגן, חלבונים ולשקם את הרקמות והעור. בנוסף יש למזותרפיה יכולת לרפא צלקות, צלקות אקנה, חורים בפנים חטטים ועוד.

מהם היתרונות בטיפול מזותרפיה?

לטיפול מזותרפיה יש יתרונות רבים שחשוב להגיד אותם והוא יעיל מאד על פני טיפולי פנים אחרים. מזותרפיה מציעה יעילות יוצאת דופן, אי נוחות מינימלית, בטיחות והתאמה עבור אנשים על פני קבוצות גיל שונות. זוהי בחירה מועדפת עבור אלה המבקשים לטפל בבעיות עור שונות ולהשיג עור מחודש ובעל מראה בריא יותר. היתרונות הבולטים של המזותרפיה הם:

  • טיפול פנים יעיל ביותר: מזותרפיה מספקת תוצאות ניכרות כבר מהטיפול הראשון. מטופלים יכולים לחוות שיפורים במרקם העור, הגוון והמראה הכללי של העור.
  • אי נוחות מופחתת: בניגוד להליכים כירורגיים פולשניים או טיפולי פילינג עמוק, מזותרפיה היא פולשנית מינימלית וקשורה לאי נוחות מינימלית. המטופלים יכולים לעבור את הטיפול בקלות, ללא כאב או אי נוחות משמעותיים.
  • בטיחות: מזותרפיה נחשבת לאפשרות טיפול בטוחה. זה אינו מהווה סיכונים או סיבוכים גדולים, וההליך אינו משאיר צלקות גלויות. למטופלים יכולים להיות שקט נפשי בידיעה שהטיפול יעיל ובטוח כאחד.
  • מתאימה למגוון סוגים של טיפולי פנים: מזותרפיה מתאימה לסוגי עור שונים ונותנת מענה למגוון רחב של בעיות עור. בין אם מדובר במיקוד לקמטים, לסימני הזדקנות או לצלקות לאחר אקנה, מזותרפיה מוכיחה את עצמה כפתרון יעיל למגוון מגוון של בעיות עור.
  • מותאם לגיל: מזותרפיה משמשת בדרך כלל כטיפול אנטי אייג'ינג לאנשים בני 30 ומעלה. עם זאת, הוא מתאים גם לאנשים צעירים יותר המתמודדים עם צלקות לאחר אקנה, מה שהופך אותו לאופציה רב-תכליתית לטווח גילאים רחב.

איך מזותרפיה משקמת את העור? 

מזותרפיה יכולה לטפל במגוון רחב של בעיות עור, כך למשל: בנקבוביות פעורות, צלקות, חטטים (שהם סימני אקנה הדורשים טיפול), קמטוטים וסימני גיל. באופן כללי, העור מקבל מראה חיוני, מוצק ובריא יותר.

עם כמה דקירות של קצה המחט, מזותרפיה מספקת כמויות גדולות של וויטמינים, חומרים מזינים וחומצה היאלורונית  לעורכם ואתם מיד מקבלים עור זוהר ומדהים.

למי מתאים טיפול מזותרפיה?

טיפולי מזותרפיה מתאימים לנשים וגברים מגיל שלושים ומעלה, אשר סובלים מבעיות שונות בעור או מקמטוטים וקמטים ורוצים לשפר את מראה העור שלהם. כמו כן, מיועד הטיפול לאנשים שסובלים מעור פגוע בעקבות שיזוף יתר, עישון, גנטיקה או מכל סיבה אחרת. בכל שאלה נוספת מומלץ ליצור איתנו קשר למספר המופיע בראש העמוד, אצלנו בקליניקה סינדרלה היופי שבך תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית מדויקת.

טיפולי מזותרפיה לפנים ללא מחטים מציעים אפשרויות חלופיות להעברת פורמולות פעילות לעור ללא שימוש במחטים מסורתיות. השוק מציע תכשירים טרנסדרמליים המנצלים זרמים קטנים או גלי אולטרסאונד כדי לשפר את היעילות של אספקת חומרים מזינים לעור. עם זאת, באתר הקוסמטיקה שלנו, אנו מעדיפים את השיטה המנוסה והאמתית של גירוי העור ואספקת הזנה שלו בגישת המחט החדה המסורתית.

עם זאת, למדנו גם להעריך את היתרונות של שילוב פורמולות מזותרפיה עם טכנולוגיות מתקדמות כגון לייזרים מפוצלים ומכשירי גלי רדיו (RF). טכניקות חדשניות אלו מאפשרות יצירת מיקרו-ערוצים בעור באמצעות לייזרים או גלי רדיו במקום מחטי נירוסטה. התוצאות המושגות באמצעות טיפולים משולבים לרוב מספקות יותר בהשוואה לשימוש בשיטה בודדת בלבד. בנוסף, זמן ההחלמה ותקופת השיקום בדרך כלל קצרים יותר, ומספקים את הטוב משני העולמות מבחינת יעילות ונוחות.

באתר הקוסמטיקה שלנו, אנו שואפים להציע מגוון רחב של אפשרויות, המאפשרות לך לבחור את טיפול המזותרפיה המתאים ביותר להעדפותיך ולתוצאות הרצויות שלך. בין אם אתה בוחר בגישה המסורתית מבוססת מחטים או בשילוב החדשני של טכנולוגיות מתקדמות, המטרה שלנו היא לספק תוצאות יוצאות דופן וחוויה מספקת.

טיפולי מזותרפיה לפנים ללא הזרקות

קיימות שיטות חלופיות בשוק המאפשרות אספקה ​​יעילה של פורמולות פעילות לעור ללא שימוש בזריקות. שיטות אלו משתמשות בטכניקות כגון זרם חשמלי קטן או גלי אולטרסאונד כדי לשפר את הספיגה. עם זאת, העדיפות שלנו היא בהצעת טיפולי מזותרפיה לא פולשניים, הממריצים את העור ומספקים לו חומרי הזנה חיוניים באמצעות מחטים עדינות. חשוב לציין שניתן לבצע מזותרפיה גם באמצעות מכשירי לייזר חלקיים וגלי רדיו (RF). טכנולוגיות מתקדמות אלו יוצרות מיקרו-ערוצים בעור באמצעות לייזר או גלי רדיו במקום מחטים, מה שמביא לתוצאות משביעות רצון יותר בהשוואה לשימוש בשיטה בודדת בלבד. שילוב של טיפולים אלו מוביל לזמן החלמה קצר יותר וריפוי מהיר יותר לאחר ההליך, ומספק את הטוב משני העולמות.

מהם שלבי הטיפול במזותרפיה?

לפני הטיפול – הכנת העור: ניקוי עמוק, שלאחריו מורחים חומרי פילינג, לחות והזנה, המותאמים בדיוק לגיל ומצב העור. חומרים פעילים שלא ניתן להחדיר לעור במריחה בלבד.

מהלך הטיפול: המחטים הדקיקות דוקרות ופוצעות את העור באופן מדויק ומבוקר. השליטה במכשיר היא טוטאלית והקוסמטיקאית קובעת את אזור הטיפול הרצוי.

לאחר הטיפול – הרגעת העור: המטופלות יוצאות מהקליניקה ללא תחושת כאב או אי נוחות. בהמשך היום, בבית עליהן להמשיך למרוח חומרי הרגעה.

גם מבעד לאדמומיות וקרמים, אפשר לראות את בברור השינוי, זה לא מפסיק לרגש אותנו כל פעם מחדש!

מזותרפיה – לא רק אנטי אייג׳ינג

אנשים מייחסים את המזותרפיה אך ורק לטיפולי אנטי אייג'ינג, אך זוהי שגיאה רווחת. בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" מטופלים בני נוער וצעירים שמגיעים עם סימני אקנה וצלקות. כיום מקובל שנשים מתחילות תהליכי מניעת הזדקנות העור כבר בגיל 25. בגילאי 35 פלוס, זהו תהליך חשוב במיוחד הנועד למניעת ההזדקנות שלנו, ולתיקון מצבי עור שונים. לכן אם יש לכם עור מיובש, חסר גוון וחיוור ואתם רוצים פתרון יעיל ומהיר להחזרת הצבע לפנים – טיפול מזותרפיה הוא הפתרון בשבילכם. תוכלו ליצור איתי קשר בקליניקה שלי סינדרלה היופי שבך ואני מבטיחה שתצאו מרוצים 🙂

הטיפול במזותרפיה משפר ומתקן מגוון בעיות עור, בכל גיל:

  •  העלמת צלקות אקנה בפנים ובגוף.
  • הפחתה משמעותית בסימני הגיל.
  • השבת הזוהר הטבעי של העור.
  • שיקום עור עייף וחסר חיוניות.
  • השבת הלחות לעור יבש.
  • צמצום נקבוביות פעורות.
  • העלמת כתמים כתוצאה משינויים הורמונליים, הריונות וגיל.
  • מיצוק עור מבוגר ורפוי.

בואו נסכם – מזותרפיה וחידוש העור

מזותרפיה מעודדת את התחדשות תאי העור, מאפשרת החדרת חומרי הזנה ולחות וחושפת עור צעיר, חלק ואחיד.

מזותרפיה יכולה לטפל במגוון רחב של בעיות עור, כך למשל: בנקבוביות פעורות, צלקות, חטטים (שהם סימני אקנה הדורשים טיפול),  קמטוטים וסימני גיל. באופן כללי, העור מקבל מראה חיוני, מוצק ובריא יותר.

למזותרפיה שלושה שלבים עיקריים: לפני הטיפול – הכנת העור. מהלך הטיפול: המחטים הדקיקות פוצעות את העור באופן מדויק ומבוקר. לאחר הטיפול – הרגעת העור. אפשר להיות רגועים – חשוב לציין שאנחנו אתכם לאורך כל אחד משלבי הטיפול.

טיפולי מזותרפיה בקליניקה "סינדרלה היופי שבך"

אצלנו בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" תוכלו לקבל את כל המידע, אבחון עור ללא כל התחייבות.
טיפולי מזותרפיה מבוצעים בסטנדרטים הכי גבוהים ובאישור משרד הבריאות.
לקביעת תור לטיפול מזותרפיה לנשים וגברים חייגו עכשיו ונשמח לעזור >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.