מזותרפיה: המדריך המלא למניעת הזדקנות עור הפנים

המרדף אחר נעורים נצחי כבש אנשים ברחבי העולם במשך מאות שנים. ממעיין הנעורים האגדי ועד לדמותו הנצחית של פיטר פן, האנושות חיפשה זמן רב שיטות להילחם בהשפעות ההזדקנות. למרות שטרם גילינו את סוד החיים במשך מאות שנים, ההתקדמות בטיפולים קוסמטיים אפשרה לנו להשיג מראה צעיר ומתחדש בצורה יעילה יותר, במיוחד כשמדובר בעור הפנים. שיטה אחת כזו שעמדה במבחן הזמן היא מזותרפיה.

ככל שהביקוש לטיפולי אנטי אייג'ינג ממשיך לעלות, חוקרים ומומחים פועלים ללא לאות לשכלל ולשפר את השיטות הקיימות. מעניין לציין שאחת הדרכים היעילות ביותר להילחם בקמטים מתחילה במאה הקודמת. מזותרפיה, שפותחה על ידי הרופא הצרפתי מישל פיסטור ב-1952, תוכננה בתחילה להזרקת תרופות ישירות לאזורים הפגועים. עם הזמן, תעשיית הקוסמטיקה אימצה טכניקות מזותרפיה לטיפוח העור ואף לצמיחת שיער מחדש, מתוך זיהוי הפוטנציאל שלה להחייאת העור. מזותרפיה נותרה גישה פופולרית ומהימנה במאבק בהזדקנות, ועומדת כעדות ליעילותה המתמשכת בקידום עור צעיר וזוהר.

למה העור שלנו מתקמט ואיך מזותרפיה עוזרת למנוע הזדקנות עור הפנים?

לפני שנדבר על מזותרפיה מה זה ואיך שיטת הטיפול במזותרפיה עובדת, רצוי שנבין למה העור שלנו מתחיל להתקמט בכלל.

השאלה האמיתית היא: למה הוא לא התחיל להתקמט קודם לכן? כאשר אנו צעירים, תהליכי שיקום בגוף פועלים בכל המרץ. תאים מתחדשים מהר ומחליפים זה את זה באופן תדיר.

כבר מגיל 25 התהליך הזה מתחיל להאט והעור הופך להיות דק יותר ורגיש יותר לפגמים. בגיל 35, שינויים הורמונליים גם כן תורמים למראה מקומט יותר של העור. טיפולי מזותרפיה נועדו לשם הצערת עור הפנים בכל גיל ובכל מצב.

מזותרפיה מה זה?

מזותרפיה היא שיטת טיפול באמצעות החדרת חומרי הזנה, באמצעות מחטים זעירות לעומק העור. המחטים יגיעו בדרך כלל בשימוש במכשיר שיחדיר את חומרי ההזנה ישירות לתוך העור או באמצעות שימוש בדרמה רולר שיוצרים נקבים קטנים בעור, ולאחר יצור הנקבים מורחים את הסרום (או כל חומר הזנה אחר) שבזכות הנקבים שנוצרו הסרום חודר לעומק העור.

למה טיפול מזותרפיה נועד?

טיפול במזותרפיה מיועד לשיקום העור, שימור העור והצמחת שיער.
הכוונה לשיקום העור מכל נזק שנוצר בעור כמו: קמטים, פיגמנציה, צלקות מכל סוג (צלקות אקנה, צלקות אבעבועות רוח, צלקות מכוויות וכו'), כתמים וכל סוג נזק לעור. כמובן לא חייבים לחכות שיקרה נזק לעור ויפה שעה אחת קודם.

אנו בכל מקרה מתבגרים ונזקי העור מגיעים גם אם אנחנו חיים בצורה הבריאה ביותר. מזותרפיה טובה גם לצמצום נזקי הגיל ושמירה על חיוניות העור.

אחרי כמה טיפולי מזותרפיה רואים שינוי?

בדרך כלל, ניתן לראות שינוי משמעותי כבר מהטיפול השני. אחרי שהעור כבר התרגל לחומרים ולמד כיצד להשתמש בהם, נוכל לראות הקמטוטים הופכים חלקים יותר ויותר, וקמטי הבעה עמוקים ומשמעותיים הופכים שטחיים יותר ופחות מובחנים.

אין דבר כזה מספר טיפולים נדרש במזותרפיה, כי המספר משתנה ממטופל למטופל, לפי האזור בפנים ומצבו ולפי האופן שהגוף מגיב לטיפול. באופן כללי, מדובר על בין 4-6 טיפולים, שבסופם תוכלו לראות תוצאות משמעותיות, שילוו אתכם לאורך זמן רב עד הפעם הבאה.

איך מזותרפיה מחדשת את העור ומצמיחה שיער בקרקפת?

  • הסיבה הראשונה – מוצרי קוסמטיקה חודרים במידה קטנה מאוד מאוד לעומק העור, במריחה רגילה על העור ומכאן ההזנה של העור היא נמוכה. מזותרפיה כאמור מגיעה לעומק העור בזכות השימוש במחטים, כשאתם חומרי הזנה משמשים לגוף כאמצעי בניה לעור ולשיער. למרות שעדיין יש הסכמה על היתרון בשימוש חיצוני של מוצרי קוסמטיקה מכיוון שהם שומרים על  הלחות של העור.
  • הסיבה השנייה – השימוש במחטים עצמן, גורם לפציעות קטנטנות בעור, כשהגוף מרפא את אותן פציעות קטנטנות בנוסף והגוף משקם ומחדש את העור, בין היתר על ידי ייצור קולגן ואלסטין, אשר חשובים כל כך לבנית וחידוש העור.
    לגבי טיפול מזותרפיה לשיער, חשובה במיוחד גם זרימת הדם שמוגברת לקרקפת בזכות אותן פציעות קטנטנות שיצרו המחטים.

מהי שיטת הטיפול במזותרפיה?

חשוב לציין שהגישה הספציפית לטיפול מזותרפיה עשויה להשתנות בין קוסמטיקאיות. חלק מאנשי המקצוע בוחרים להשתמש במכשיר מזותרפיה כדי לספק את החומרים שהוזכרו, בעוד שאחרים עשויים לבחור בחומרים חלופיים על סמך המוצרים איתם הם עובדים ומצב העור של המטופל. עם זאת, אנו רוצים להבטיח לכם שכל פגיעה בעור הנובעת מהטיפול נעשית בדיוק עדין באמצעות מחטים קטנות ומקצועיות. לכן, אין צורך להיבהל או לחשוש מכאבים עזים, שכן אי הנוחות היא מינימלית וכמעט זניחה.

האם מזותרפיה לפנים נותנת תוצאות טובות?

בהחלט. יש תוצאות טובות. רק צריך להתמיד כמו כל דבר ולזכור שהמזותרפיה גם תלויה בגוף של אותו אדם להחלים תלוי בגנטיקה, תזונה, שינה וכו' – חשוב לתת דגש על אורח חיים בריא גם. הסירו דאגה מליבכם, אנחנו בסינדרלה היופי שבך נשמח לכוון אתכם להצלחת אפקטיבית ומרבית של הטיפול במזותרפיה לפנים.

מזותרפיה לפנים, מזותרפיה לשיער – סיכום

מזותרפיה למעשה איתנו כבר מהמאה הקודמת, אך בשנים האחרונות הפכה לפופולרית מאוד. טיפולי מזותרפיה נועדו לשם הצערת עור הפנים בכל גיל ובכל מצב ולחידוש הצמחת שיער בקרקפת (מזותרפיה לשיער).

החדשות המאוד טובות הן שניתן לראות שינוי משמעותי כבר מהטיפול השני והטיפול כמעט ואין כואב כלל. בכל מקרה, תכננו להיות עדינים איתכם 🙂

הכי חשוב לזכור בכדי לראות תוצאות מרביות צריך להתמיד כמו כל דבר ולזכור שהמזותרפיה גם תלויה בגוף של אותו אדם. תלוי גנטיקה, תזונה, שינה, פעילות גופנית, עישון, ומאוד חשוב להקפיד על אורח חיים בריא.

קליניקת "סינדרלה היופי שבך"

קליניקת סינדרלה היופי שבך, מתמחה בסוגים שונים של טיפולי פנים ובפרט טיפולי מזותרפיה.
בהגעתכם לקליניקה תעברו אבחון של עור הפנים, ועל פיו נתאים לכם טיפול פנים אולטימטיבי לעור הפנים שלכם.

לקביעת תור לטיפול מזותרפיה, חייגו עכשיו >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.