מה מומלץ לדעת על פילינג לאנטי אייג’ינג?

אנטי אייגינג זה מונח שאומר שאנחנו מנסים להימנע מהקמטים על עור הפנים, שמופיעים עם הגיל. חשוב מאד כאשר מתחילים להתקרב לגיל 30, להתחיל לטפל לפני שהקמטים מופיעים. ככל שנטפל קודם, אז הקמטים יופיעו בצורה יותר עדינה ובגיל יותר מאוחר. כאשר מגיעים לקוסמטיקאית, לטיפול פנים בקליניקה, כדאי לבקש ממנה לעשות טיפול פנים מיוחד שנקרא פילינג לאנטי אייג'ינג. זה פילינג שמכיל יותר רטינול, יותר חומצה קוג'ית, יותר חומצת אלפא הידרוקסי (AHA) או חומצת בטא הידרוקסי (BHA) ומרכיבים נוספים שהם יותר אפקטיביים למיצוק ולהידוק עור הפנים. יחד עם זאת, כמובן חשוב לא להיחשף לשמש, למרוח קרם הגנה ולחבוש כובע לאחר שעושים פילינג. כמו כן, אין בעיה לעשות פילינג לאנטי אייג'ינג בקיץ, אבל בצורה מושכלת וחכמה, לא להיחשף יותר מדי לשמש ולשמור על עור הפנים שנמצא במצב רגיש עם סיום טיפול הפילינג. מה כדאי לדעת על פילינג בגילאים מאוחרים? מה זה פילינג לאנטי אייג'ינג? מה הייחודיות של פילינג מעל גיל 30? הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך”, מסבירה הכל 😘

פילינג לאנטי אייג'ינג – מה כדאי לדעת?

אנטי אייג'ינג הוא תהליך של שיפור המראה והבריאות של העור. המטרה היא לשפר את מרקם העור ולהפחית קמטים, כתמי גיל, צלקות אקנה וסימני הזדקנות נוספים. לכל המתעניינים בפילינג בגילאים המאוחרים, כלומר מעל גיל 30, כדאי לקרוא את המאמר הזה ולקבל טיפים שיעזרו לכם לקבל טיפול פנים איכותי ומותאם לעור הפנים שלכם.

מה זה פילינג לאנטי אייג’ינג?

פילינג עוזר להסיר תאי עור יבשים ומתים שהצטברו על הפנים, הוא עוזר להשיג מראה צעיר יותר על ידי חשיפת עור חדש ורענן. פילינג לאנטי אייג'ינג צריך להיות עדין, מאחר וכאשר עור הפנים שלנו מזדקן, כך הוא נהיה דק יותר. כאשר עושים פילינג, משתמשים בחומרים כימיים כדי להסיר את שכבת העור החיצונית ביותר, מה שמעניק לו מראה חלק יותר ומאפשר לתאים חדשים ובריאים יותר לצמוח.

מה מומלץ לדעת על פילינג לאנטי אייג’ינג
מה מומלץ לדעת על פילינג לאנטי אייג’ינג

מה הייחודיות של פילינג מעל גיל 30?

הייחודיות של פילינג לאנטי אייג’ינג היא בריכוז החומצות הפעילות. כאשר עור הפנים שלנו מזדקן הוא נהיה מקומט, דק ואפרורי, לכן מומלץ לטפל בו בצורה מתאימה, כדי לראות תוצאות טובות בזמן קצר. פילינג בגילאים שמעל 30, הוא מרוכז יותר ומכיל יותר חומצות שמעוררות את העור ומעניקות לו חיות. הוא מכיל יותר רטינול, זהו סוג של ויטמין A המסייע להפחית את הופעת הקמטים ונזקי העור. הוא יכול לעזור לשפר את המראה של קווים עדינים וקמטים, אקנה, כתמי גיל או עור מחוספס. הפילינג מכיל יותר חומצה קוג'ית, שמורכבת מנוגד חמצון שיכול לעזור להגן על העור מפני נזקי UV על ידי מניעת היווצרות מלנין. חומצה קוג'ית מסייעת גם להבהרת גוון העור ולהפחתת הופעת כתמי גיל. כמו כן, הפילינג מכיל חומצות נוספות שניתנות בריכוז גבוה יותר, על מנת להזין את עור הפנים ולחדור לשכבות העמוקות ביותר שלו.

בהזדמנות זו אני רוצה להכיר לכם את מכשיר הג'נאו – מעולה לטיפול באנטי אייג'ינג! 

פילינג בגיל מאוחר – סיכום והמלצות

טיפול פנים איכותי לאנטי אייג’ינג כולל טיפול פילינג. כאשר אנו נדרשים לדאוג לעור פנים יפה, צעיר ורענן, כדאי שהפילינג יכיל חומצות ספציפיות בריכוז גבוה יותר, מאשר פילינג בגילאים הצעירים יותר. רטינול, חומצה קוג’ית, חומצת אלפא הידרוקסי (AHA) או חומצת בטא הידרוקסי (BHA) ומרכיבים נוספים עוזרים להפוך את טיפול הפנים ליותר אפקטיבי ומועיל. מומלץ גם לבקש מהקוסמטיקאית שלכם להשתמש במוצרי קוסמטיקה איכותיים, בעלי ריכוז גבוה. לכל שאלה או התייעצות, חייגו אלי לקליניקה “סינדרלה היופי שבך”, נבצע אבחון של עור הפנים ונתאים לכם את טיפול הפנים המומלץ עבורכם.

לקביעת תור לטיפול פנים לאנטי-אייג’ינג כולל פילינג, חייגו אלי עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.