איך לדעת איזה סוג פילינג מתאים לך?

בחירת פילינג לסוג העור יכולה להיות קשה. יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון. מאמר זה יעזור לך להבין את סוגי הפילינג השונים וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבור סוג העור שלך. פילינג הוא הליך קוסמטי שנועד כדי להסיר את השכבה החיצונית של תאי העור. פילינג יכול להיעשות ממגוון סיבות כולל שיפור מרקם העור, הסרת אקנה והפחתת קמטים. כאשר הגורם החשוב ביותר בבחירת פילינג הוא סוג העור שלך. סוגי הפילינג השונים משתנים בחוזקם ובאופן הטיפול בעור הפנים.

קוראים יקרים, אני כותבת לכם את המאמר הזה מכיוון שאני רואה הרבה מטופלות ומטופלים בקליניקה שמבקשים פילינג עם כמה שיותר עוצמה, כמה שיותר חזק וכמה שיותר אגרסיבי. לפעמים מטופלים מחפשים את הפילינג הכי חזק שיעורר אצלם את העור. ומה שאני רוצה להגיד לכם זה שלא כל מה שחזק הוא בהכרח עובד ועובד נכון. לפעמים מה שחזק עושה לעור שלנו סטרס בצורה שאפילו מזיקה לו.

נכון, עור הפנים שלנו נראה יפה שבוע ואולי שבועיים, אבל הריקושטים שאחר כך נקבל מהעור יהיו הרבה יותר קשים. החוכמה היא לעשות פילינגים ולהשתמש בחומרים חזקים מצד אחד, אבל מצד שני, שיתנו את התוצאה הרצויה לטווח הארוך, בלי לפגוע ובלי לעשות לנו סטרס בעור הפנים שלנו. איך לבחור את הפילינג המתאים לסוג העור שלך?

פילינג לפנים – לא כל מה שהכי חזק, הכי טוב לפנים

פילינג לפנים הוא אחד מטיפולי פנים רבים. זו לא תמיד האפשרות הטובה ביותר עבור הפנים שלכם, אבל היא יכולה לעזור במקרים מסוימים. פילינג הוא הליך הכולל שימוש בכימיקלים או אנזימים כדי להסיר את שכבת העור החיצונית. התהליך יכול להתבצע גם באמצעות מריחת מוצרי קוסמטיקה ושפשוף העור. פילינג לפנים אינו מומלץ לאנשים שיש להם עור רגיש או נוטים להתפרצויות אקנה.

איך לבחור את הפילינג המתאים לסוג העור שלך?

לפני שתחליטו על פילינג, כדאי שתבררו איזה סוג של פילינג, יתאים הכי טוב לסוג העור שלכם. פילינג כאמור, הוא טיפול פנים המקלף את השכבה העליונה של תאי העור המתים, וחושף עור חדש ובריא יותר. אפשר לבחור את הפילינג המתאים לסוג העור שלך על ידי התחשבות במספר גורמים. אלה כוללים: סוג העור שלך, כמה מהר רוצים להגיע תוצאות והאם יש לך עור רגיש.

פילינג מותאם לסוג עור הפנים

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג העור שלך. ישנם סוגים שונים של פילינג, כמו: פילינג חומצה גליקולית, פילינג חומצה סליצילית, פילינג חומצה לקטית. כל אחד יעבוד בצורה שונה עבור אנשים שונים בהתאם למצב האקנה או הקמטים. לדוגמה, אם יש לך עור שמן עם התפרצויות אקנה אז פילינג עם חומצה גליקולית יהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך.

סוגי פילינגים

ישנם שני סוגים עיקריים – פילינג שטחי ועמוק ויש גם סוגים שונים של פילינג כימי.

פילינג שטחי

פילינג שטחי מסיר רק את השכבה החיצונית ביותר של תאי עור מתים ואינו חודר דרך שכבות האפידרמיס או הדרמיס. אלה משמשים לטיפול באקנה קל פיגמנטציה, קמטים וכו'.

פילינג עמוק

פילינג עמוק חודר דרך שכבות האפידרמיס והדרמיס כדי להסיר רקמה פגומה, שלא ניתן היה להסיר בקילוף שטחי. סוג זה של פילינג משמש לקמטים עמוקים יותר, צלקות אקנה, סימני מתיחה וכו'. פילינג כימי עושה שימוש בחומרים פעילים המיועדים לחדור עמוק לתוך שכבות האפידרמיס והדרמיס. פילינג כימי יעיל ביותר בטיפול בקמטים ובפיגמנטציה.

סוגים של פילינג כימי

הסוג הראשון, פילינג כימי המבוסס על חומצה אלפא הידרוקסית (AHA). זהו פילינג שמסיר תאי עור מתים ומקדם צמיחת תאים חדשים. הסוג השני של פילינג לפנים הוא פילינג המבוסס על חומצת בטא הידרוקסית (BHA). זה עוזר להסיר נקודות שחורות, נקודות לבנות (קומודונים) ואקנה. הסוג השלישי של פילינג הוא פילינג רטינול שעוזר להחזיר את סימני ההזדקנות כמו קמטים ונזקי שמש על ידי עידוד יצירת תאים חדשים וייצור אלסטין.

איך לטפל נכון בפנים שלך עם פילינג? סיכום והמלצות

ישנם סוגים שונים של פילינג הקיימים כיום וקוסמטיקאיות רבות מציעות אותם ללקוחות. בתור קוסמטיקאית שטיפלה במאות לקוחות, חשוב לי להציף בפניכם את הרצון לתת לעור “מכת אש” של טיפול פילינג עם מוצרי קוסמטיקה חזקים למול התוצאה של זה. לסיכום, פילינג לפנים הוא הליך המשמש לשיפור מראה העור וכדאי לעשות אותו בהדרגה ולא ישר לבקש את החומרים הכי חזקים ואגרסיביים, שכן הם יכולים להסב לעור הפנים שלכם יותר נזק מאשר תועלת. בבחירת פילינג, כדאי להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית מומחית לפילינגים, שתתאים את הסוג המתאים ביותר לעור הפנים שלכם.

לקביעת שיחת התייעצות לסוג הפילינג המתאים לעור הפנים שלך,
חייג/י אלי עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.