מה קובע את המחיר של חומצה היאלורונית?

מה קובע את מחיר החומצה ההיאלורונית, את אותו מזרק קטן שמכיל את החומצה? אם אתם מחפשים בגוגל, אפשר לראות שמחיר מזרק של חומצה היאלורונית נע בין 600-2,500 ש”ח. מה משפיע על מחיר החומצה ההיאלורונית? הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” כאן, כדי לעשות לכם סדר. דבר ראשון, יש את ההיבט של המוניטין של הרופא המומחה שמבצע את ההזרקה, לעור הפנים. אם מדובר ברופא מתמחה, שרק מתחיל עם הזרקת חומצה היאלורונית, אז לא בטוח שאתם רוצים לשים את עור הפנים שלכם, דווקא בידיים שלו.. לכן המחיר שלו הרבה יותר זול. מהצד השני, איכות החומצה ההיאלורונית משפיעה על המחיר. כך לדוגמה, מזרק שעולה 600-700 ש”ח, סביר להניח שאיכות החומצה היא לא הכי טובה, והוא יחזיק פחות מעמד לאורך זמן. כלומר, הגוף יפרק את החומצה ההיאלורונית הרבה יותר מהר. לכן, תצטרכו לחזור ולהזריק כל 3-4 חודשים, במקום כל 6-8 חודשים. סביר להניח שמי שדורש מחיר יקר יותר עבור החומצה ההיאלורונית, מוכר לכם חומצה איכותית, טובה ושלא תתפרק לכם מהר בגוף. כמובן, חשוב לבדוק טוב האם הרופא הוא מקצועי ואתם סומכים עליו. מהי חומצה היאלורונית ומה משפיע על העלות שלה? ואיך השימוש המיועד והמקור שממנו מפיקים אותה משפיע על המחיר? המשיכו לקרוא

מהי חומצה היאלורונית ומה משפיע על העלות שלה?

חומצה היאלורונית היא מולקולה טבעית הנמצאת בגוף האדם, אשר ממלאת תפקיד חשוב בסחוס המפרקים ובעור. המחיר של חומצה היאלורונית תלוי ברמת מיצוי החומר הפעיל ובריכוז. ככל שהריכוז גבוה יותר, המחיר יהיה גבוה יותר. חומצה היאלורונית היא חומר המצוי בגוף האדם. יש לו פונקציות רבות, כולל שמירה על הלחות והגמישות של העור. ניתן להשתמש בו גם חיצונית להפחתת קמטים, מניעת יובש ושיפור גוון העור.

המחיר של חומצה היאלורונית תלוי בשימוש המיועד

העלות של החומצה ההיאלורונית משתנה לפי השימושים השונים. לדוגמה, אם החומצה משמשת כחומר להזרקה, מחירה יהיה יקר יותר, מאשר אם היא מיועדת לשימוש חיצוני ככדור או קרם. ישנם גורמים רבים שקובעים את מחיר החומצה ההיאלורונית – השימוש המיועד שלה, עד כמה היא מרוכזת? והאם היא מיועדת להזרקה או למריחה על העור? ככל שהמוצר מטוהר יותר וככל שהוא מכיל ריכוז גבוה יותר, כך הוא יהיה יקר יותר.

מה קובע את המחיר של חומצה היאלורונית
מה קובע את המחיר של חומצה היאלורונית

כמה עולה להזריק חומצה היאלורונית?

עלות הזרקת חומצה היאלורונית תלויה בגורמים שונים כגון גודל ועומק הקמט, משך וסוג הטיפול, מיקום וניסיון הרופא, טיפולים נוספים הנדרשים לאחר ההליך וכו'. ככלל, מחיר מזרק חומצה היאלורונית עולה בין 600 ל-2,500 ש”ח. רק קחו בחשבון שמזרק שעולה 600-700 ש”ח יחזיק לכם בין 3-4 חודשים עד שהגוף יפרק את החומצה. לעומת זאת, בטווח המחירים היקר יותר, תוכלו להזריק כל 6-8 חודשים.

מחיר החומצה ההיאלורונית תלוי במקור שממנו מפיקים אותה

לחומצה היאלורונית יש את היכולת לשמור עד פי 1000 ממשקלו במים, מה שהופך אותו לקרם לחות מצוין. מחיר החומצה ההיאלורונית תלוי במקור שממנו מפיקים אותה, בריכוז החומצה בתכשיר. החומצה ההיאלורונית יכולה להיות מופקת ממקורות שאינם מן החי כגון תירס או פולי סויה או ממקורות מן החי.

חומצה היאלורונית מחיר – סיכום והמלצות

אין ספק שחומצה היאלורונית היא חומר איכותי וטוב לעור הפנים, האיכות וריכוז החומר הפעיל משפיעים על העלות. כמו כן, המקור שממנו מפיקים אותה והייעוד שלה, משפיעים באופן ישיר על המחיר. יש שיעדיפו הזרקה של חומצה היאלורונית, מבוצע על-ידי רופא מוסמך ויש שיעדיפו טיפול פנים והחדרת החומצה לשכבות התחתונות של העור באמצעות קרם איכותי, המכיל ריכוז גבוה של חומצה. אצלי בקליניקה “סינדרלה היופי שבך”, תוכלו לקבל טיפול פנים אנטי-אייג’ינג עם קרמים איכותיים ומעולים, המכילים ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית. כך שעור הפנים שלכם יראה, צעיר, בריא, רענן ומלא ברק לאורך זמן.

לקביעת תור לטיפול פנים אנטי-אייג’ינג עם חומצה היאלורונית בריכוז גבוה, חייגו אלי עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.