חומצה היאלורונית: מה ההבדל בין מריחה להזרקה?

מה ההבדל בין הזרקה של חומצה היאלורונית לעור הפנים, לבין מריחה עם מוצרי קוסמטיקה, קרמים וסרומים שמכילים חומצות? כאשר רוצים למלא קמט באזור הפנים, קמטי ההבעה, קמטי המצח (שבדרך כלל מתקמט ראשון), הזרקת חומצה ממלאת את הקמט הספציפי, אין שינוי בכל הטקסטורה של העור. כלומר, השינוי הייחודי יהיה רק באזור הקמט שהזרקתי. לעומת זאת, כאשר מורחים קרם חומצה היאלורונית לפנים כל יום, בוקר וערב, הוא משנה את כל הטקסטורה, היא הרבה יותר טובה וממש רואים ומרגישים את השינוי. בהזרקת חומצה, רק באותו אזור של הקמט הספציפי שמילאתי אותו בהזרקת חומצה היאלורונית, רק שם יראו את האזור מלא ויפה, אבל מה עם שאר הפנים? לכן מאד חשוב בטיפול פנים יום-יומי, מגילאי 25 ומעלה, להשתמש במוצרי קוסמטיקה שמכילים חומצות היאלורוניות, כי מולקולה אחת שלה מסוגלת לקשור אליה המון מולקולות של מים, שזה מה שנותן לנו את הנפח והחיות בעור הפנים. מהי חומצה היאלורונית ומהן הצורות השונות שלה? מה עושה חומצה היאלורונית לעור הפנים? איך מזריקים חומצה היאלורונית? ומה ההבדל בין מריחה והזרקה של חומצה היאלורונית לפנים? הקוסמטיקאית דרורה שמואלי מסבירה.

מהי חומצה היאלורונית ומהן הצורות השונות שלה?

הרבה פעמים לקוחות מזריקים חומצה היאלורונית ולא מבינים לעומק מה המשמעות ומהן הצורות השונות שלה. בואו נעשה סדר ונסביר את המשמעות שבין הזרקת חומצה היאלורונית, לבין מריחה של חומצה היאלורונית לפנים.

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף האדם. זהו מרכיב עיקרי בנוזל המפרקים, והוא נמצא גם ברקמות רבות אחרות. חומצה היאלורונית היא מרכיב חשוב בנוזל הסינוביאלי, הפועל כחומר סיכה למפרקים ועוזר לשמור על בריאותם. ניתן ליטול חומצה היאלורונית דרך הפה או להזריק לגוף. ניתן למרוח אותו באופן מקומי כקרם או להזריק לתוך אזור מסוים בעור הפנים כדי למלא קמט ספציפי.כמו כן, המחיר של החומצה ההיאלורונית הוא לא זול וכדאי לדעת מה משפיע על המחיר.

חומצה היאלורונית מה ההבדל בין מריחה להזרקה
חומצה היאלורונית מה ההבדל בין מריחה להזרקה

ישנם שני סוגים של חומצה היאלורונית

  1. מוצרי קוסמטיקה המכילים חומצה היאלורונית – אלו משמשים למילוי קמטים בעור ומעניקים לו מראה מלא לחות באופן מיידי. ניתן להשתמש בהם כקרם הנמרח על העור.
  2. הזרקות חומצה היאלורונית – הזרקת אמפולה של חומצה היאלורונית למילוי קמט ספציפי בעור הפנים.

מה עושה חומצה היאלורונית לעור הפנים?

חומצה היאלורונית עוזרת לשמור על בריאות התאים ומעניקה להם לחות. התפקיד העיקרי של חומצה היאלורונית הוא לעזור לשמור על עור לח. זה גם עוזר בריפוי פצעים, מה שיכול להיות מועיל עבור צלקות אקנה או סוגים אחרים של פצעים, אקנה וחטטים על הפנים. החומצה ההיאלורונית יכולה “להחזיק“ מים ולשמור על לחות העור. מכיוון שכל מולקולה של חומצה היאלורונית, קושרת אליה מולקולות של מים, כך עור הפנים שלנו נשאר לח ומלא ברק. כמו כן, לחומצה ההיאלורונית יש יתרונות וחסרונות עליהם תוכלו להרחיב כאן.

כיצד למרוח חומצה היאלורונית?

ישנן מספר דרכים למרוח חומצה היאלורונית על קמטים:

  1. למרוח את הקרם ישירות על עור הפנים, באמצעות הידיים.
  2. להשתמש בו כקרם עיניים ולמרוח על העור העדין שמסביב לעיניים.
  3. למרוח את הקרם סביב השפתיים לצורך טשטוש הקמטים.

ניתן לרכוש בקליניקה שלי “סינדרלה היופי שבך” קרם לחות אשר מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, פרטים בתחתית העמוד.

איך מזריקים חומצה היאלורונית?

הזרקת חומצה היאלורונית מבוצעת על-ידי רופא. כידוע לי, הצעד הראשון בהזרקת חומצה היאלורונית הוא למצוא את האזור בעור שאתם רוצים למלא. זה יכול להיות השפתיים, הלחיים או אפילו הפינה החיצונית של העיניים. השלב הבא הוא לנקות את האזור באלכוהול ולאחר מכן למרוח כמות קטנה של קרם הרדמה. עכשיו אתם מוכנים להזרקה! יש להחדיר את המחט בזווית של 45 מעלות ולהזריק לאט עד להחדרת הכמות הרצויה לעור.

** הערת אזהרה: הזרקה של חומצה היאלורונית מבוצעת רק ע”י רופא מוסמך.

חומצה היאלורונית לפנים – סיכום והמלצות

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בעור, היא משמשת בגוף כקרם לחות טבעי המסייע לשמור על לחות העור, מה שמשפר את גמישותו ומפחית את הופעת הקמטים. הדרך הטובה ביותר למרוח או להזריק חומצה היאלורונית לפנים, היא באמצעות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית או בקליניקה אצל רופא מוסמך. אצלי בקליניקה אפשר לרכוש קרמים וסרומים המבוססים על ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית וגם לקבל טיפול פנים בחומצה היאלורונית.

לקביעת טיפול פנים לאנטי אייג’ינג, חייגו אלי עכשיו » 050-3581765

 

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.