איך להימנע מפיגמנטציה בקיץ?

עכשיו כשהקיץ כבר כאן, קרם הגנה כל כך חשוב לעור הפנים שלנו כדי להימנע מפיגמנטציה. אילו סוגי קרם הגנה יש לנו? למה חשוב לבדוק מהי רמת ההגנה מהקרינה? ואיך להשתמש בהם כדי למנוע פיגמנטציה? הקיץ הוא הזמן לחופשות ולבילוי בשמש. אבל זה יכול להיות גם זמן לכתמי פיגמנטציה. דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מעניקה לכם טיפים להימנעות מפיגמנטציה במהלך חודשי הקיץ ועונות המעבר.

איך מונעים פיגמנטציה וכתמים בפנים?

בחודשי המעבר, השמש מאד מבלבלת, יש ימים קרים, ימים עם רוחות, אבל עדין יש קרינה מהשמש, למרות שלא רואים את קרני השמש. למה חשוב לשים לזה לב? כי אתם יכולים לצאת לים או לחופשה ולא לשים לב שאתם נשרפים בשמש וזה בעתיד יגרור פיגמנטציה. איך להימנע מפיגמנטציה באמצעות קרם הגנה? ומהם סוגי קרם ההגנה שיש לנו?

סוגי קרם הגנה למניעת פיגמנטציה

קרם הגנה לבן עם 50 SPF

יש סוגים שונים של קרם הגנה, יש קרם הגנה לפנים ויש קרם הגנה לגוף. חשוב לוודא שאתם קונים קרם הגנה איכותי למקום המיועד. אני תמיד ממליצה על 50 SPF כי זה נותן לנו יותר הגנה, והוא מחזיק למשך זמן ממושך יותר. יש את קרם ההגנה הלבן, זה מה שבדרך כלל גברים אוהבים, קרם הגנה לבן עם 50 SPF. יש נשים שלא אוהבות מייקאפ, אז הן רוכשות גם את קרם ההגנה הלבן.

קרם הגנה מהשמש כולל מייקאפ

יש בקליניקה שלי גם קרם הגנה לפנים משולב עם מייקאפ, שנותן כיסוי חלקי. מי שאוהבת את הכיסוי המלא, מורחת מעל קרם ההגנה את המייקאפ שלה. אני אישית משתמשת בקרם הגנה משולב עם מייקאפ, בהגנה של 50 SPF. הוא נותן לי כיסוי מספיק, אני לא אוהבת את ה”שפכטלים” האלו על הפנים.

קרם הגנה למי שמתאפרת

ולמי שמתאפרת? מה היא עושה כשהיא צריכה לחדש את קרם ההגנה כל שעתיים? אם אני עם איפור, אז איך אני מחדשת? אז קבלו את המברשת המושלמת הזאת, היא אומנם עם 30 SPF, היא מכילה אבקה בפנים בין שערות המברשת. למעשה זה כמו פודרה שקופה שנותנת הגנה מינרלית. ופשוט מחדשים את קרם ההגנה באמצעות המברשת הזו לפנים. זה חשוב על מנת למנוע פיגמנטציה וכתמי שמש בפנים לעתיד.

איך למנוע פיגמנטציה בימי הקיץ? סיכום והמלצות

בקיץ מופיעים כתמים על העור, אם לא מגנים עליו. חשיפה ממושכת לשמש וכוויות שמש, יכולות להוביל לפיגמנטציה בעור. זהו מצב שבו כתמי עור כהים יותר מהעור שמסביב. אחת הדרכים למנוע פיגמנטציה בקיץ היא שימוש בקרם הגנה איכותי ולבישת ביגוד מגן כדי שלא נחשוף את עצמנו ליותר מדי שמש. אני ממליצה על שימוש בקרם הגנה איכותי המיועד לעור הפנים. אל תקלו ראש בכך, אם אתם רוצים למנוע את כתמי הפיגמנטציה.

לרכישת קרם הגנה לפנים, למניעת פיגמנטציה, חייגו עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.