איך נפטרים מפיגמנטציה ישנה?

איך לטפל בפיגמנטציה ארוכת שנים? אם הזנחת את הכתמים החומים שהופיעו לך על הפנים, הגיע הזמן לטפל בהם. במיוחד אם מדובר בפיגמנטציה ארוכת שנים, אז הטיפול הוא בגילאים היותר מבוגרים. כתמים חומים נפוצים מאוד אצל אנשים בכל הגילאים, אך הם הופכים בולטים יותר ככל שאנו מתבגרים. כתמים חומים אלו נגרמים מחשיפה לשמש, אך גם ללא השמש, עדיין ניתן לפתח אותם, מסיבות הורמונליות לדוגמה. הטיפול הנפוץ ביותר הוא טיפול בלייזר ובפילינגים המכילים מוצרי קוסמטיקה מיוחדים להסרת הפיגמנטציה.

פיגמנטציה טיפול והסרת כתמים חומים - דרורה שמואלי
פיגמנטציה טיפול והסרת כתמים חומים – דרורה שמואלי

איך מטפלים בפיגמנטציה ארוכת שנים?

איך מטפלים בפיגמנטציה שהיא לא בת שנה או שנתיים, אלא בפיגמנטציה ארוכת שנים? שאלה טריקית שהופנתה אלי מלקוחות הקליניקה שלי. כפי שאתם יודעים, אני קוסמטיקאית מומחית לטיפולי פנים. כאשר פונות אלי לקוחות עם פיגמנטציה בשפם, פיגמנטציה בפנים ושואלות אותי מהם דרכי הטיפול בפיגמנטציה. את התשובה שלי אני מפרידה לשניים מאחר ויש שוני בין הסוגים. רגע לפני שנסביר, בואו ניזכר מהי פיגמנטציה ומהם הגורמים להופעת כתמים על הפנים.

מה זה פיגמנטציה וממה היא נגרמת?

פיגמנטציה היא התכהות העור עקב עלייה במלנין, חומר טבעי המיוצר על ידי תאים הנקראים מלנוציטים. פיגמנטציה יכולה להתרחש באזורים שונים בגוף, כולל העור והציפורניים.

מהן דרכי הטיפול בפיגמנטציה?

טיפול בפיגמנטציה, נעשה בשני אופנים: קודם כל דיקוק של העור, הסרת השכבות המתות של העור ובשלב השני, הסרת הפיגמנט.

מהן הדרכים להיפטר מפיגמנטציה ישנה?

ישנן דרכים רבות להיפטר מפיגמנטציה ישנה. הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בקרמים ופילינגים לקילוף השכבה החיצונית של העור והבהרת הכתמים. מוצרים אלה פועלים על ידי שימוש בבסיס פרוקסיד המפרק את מולקולות הפיגמנט בעור שלך. כמו כן, אפשר גם להשתמש בטיפולי לייזר כדי להסיר פיגמנטציה מהעור. טיפולי לייזר אולם יותר חודרניים, אך הוכח כי הם יעילים בהסרת פיגמנט מכתמים כהים על העור הנגרמים על ידי כתמי גיל. כפי שתיכף אפרט.

מהן השיטות של טיפול בפיגמנטציה?

יש שתי שיטות עיקריות לטיפול בפיגמנטציה: להשתמש בחומרים קוסמטיים ופילינגים מסדרת הטיפולים שבקליניקה, מדובר בפילינגים ספציפיים עם מוצרי קוסמטיקה מיוחדים לפיגמנטציה. גם בבית, הלקוחה או הלקוח יעבדו עם מוצרי קוסמטיקה מיוחדים וספציפיים שאתן להם להמשך הטיפול.

שיטה נוספת היא טיפול בפיגמנטציה באמצעות לייזר, הסרת פיגמנטציה עם לייזר, זה עובד על ידי שימוש בפולסים עזים של אור המכוונים לתאי המלנין בעור שלך, מה שגורם להם להתפרק וכך מסירים אותם מהעור. הטיפול באמצעות לייזר, הוא קצת יותר פולשני.

מהי “פיגמנטציה סנילית”?

חשוב לדעת ש “פיגמנטציה סנילית” זו פיגמנטציה שנגרמת בעקבות השנים שעברו. מה שנקרא, העור זוכר איך התייחסתם אליו בעבר, אם הייתם משתזפים בשמש כל כך הרבה שעות, אז לא ראיתם את הנזק באותו רגע, אבל העור כן זוכר ופתאום מביא לנו את התופעה של זה אחרי שנים. בסוג זה של פיגמנטציה קצת יותר קשה לטפל, אבל ניתן לטפל ואם לא להסיר במאה אחוז את הפיגמנט, לפחות לטשטש אותו באופן משמעותי.

טיפול בפיגמנטציה – סיכום והמלצות

ישנם לקוחות שמגיעים אלי לקליניקה בפתח תקווה עם פיגמנטציה טרייה ועם פיגמנטציה שהזניחו לאורך השנים. אצלי ב”סינדרלה היופי שבך” שתוכלו לקבל טיפול ממוקד ומותאם אישית בכתמי העור שלכם. אני עוסקת בתחום מעל 7 שנים ואוכל גם לעור הפנים שלכם להיות הרבה יותר יפה וללא פיגמנטציה.

לקביעת תור לטיפול פנים, חייגו אלי עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.