יובש בפנים? קבלו טיפים לטיפול ביובש בעור הפנים

סובלים מיובש בפנים? הגעתם למקום הנכון. העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו, זהו קו ההגנה הראשון שלנו מפני פגעי מזג האוויר, ולכן שינויים במזג האוויר גורמים לעור שלנו להיות שלך יבש או סדוק. לפעמים אוויר קר או יבש בימים של חמסין, יכולים לגרום לעור הפנים להרגיש יבש. אם אתם מוצאים את עצמכם נאבקים ביובש בפנים, המאמר הבא יתמקד בטיפים לטיפול בעור פנים יבש.

יובש פנים וכיצד לטפל בו

עד כמה התקופה הזו יבשה? אתם יכולים לראות בכל ההודעות ששולחים לי. עור הפנים יבש לא רק בפנים, אלא גם בגוף.

מהו יובש בפנים?

ישנן סיבות רבות ליובש בפנים, אך הנפוצות שבהן כוללות: מתח, שינויי מזג אוויר, תרופות והזדקנות. יובש הוא מצב של מעט מדי או יותר מדי נוזלי גוף, כאשר תאי העור מצטמקים עקב חוסר בנוזלים או בלחות. יובש הוא מצב שבו יש מעט מדי או יותר מדי נוזלי גוף. זה יכול להוביל לתסמינים כמו סדקים וקמטים בעור הפנים. יש הסובלים גם מיובש בשפתיים.

מה הופך את הפנים שלנו לכל כך יבשות מלכתחילה?

לפני שנחקור את הגורמים התורמים לעור יבש, בואו נדבר על מהו עור יבש בעצם. עור יבש הוא כאשר שכבת העור החיצונית ביותר, הנקראת האפידרמיס, איבדה הרבה מהשמן הטבעי שלה. המשמעות היא שיש אזורים בגופך שבהם השכבה העליונה איבדה את הלחות העיקרית ויש לך כתמים סדוקים או מתקלפים בתגובה.

גורמים סביבתיים: כל דבר מגובה רב ועד מזג אוויר קר יכול להחליש את יכולת העור שלנו להחזיק לחות להגנה מפני אלמנטים קשים. כאשר רמות החמצן נמוכות בגבהים גבוהים יותר, הדבר מאלץ את גופנו לייצר יותר זיעה מימית, המדללת את השמנים הטבעיים שלנו. רמות האוזון גבוהות יותר גם בגבהים, מה שיפרק את כל השמנים הקיימים על העור שלך מכיוון שהוא הורס שרשראות חומצות שומן.

הפתרונות המובילים לטיפול ביובש בפנים

יובש בפנים מלווה לרוב בגירוד והתקלפות של העור בפנים. הדרך הנפוצה ביותר לטיפול ביובש בפנים היא באמצעות קרמים וקרמי לחות המיועדים במיוחד למטרה זו. אלה מכילים לחות בכמות גבוהה שעוזרת לרכך את עור הפנים.

הפתרונות המובילים לטיפול בעור פנים יבש:

לא להתקמצן על הקרמים ועל הסרומים, צריך למרוח מספר פעמים ביום.

מי שמרגיש שיש לו יובש בפנים, להמעיט עם החומצות, עד שהעור יתאושש קצת ואז אפשר לחזור לטיפול רגיל.

בסוף כל מקלחת למרוח שמן קוקס ולמרוח אותו, לשטוף אותו, ואז להתנגב, זה יוצר מעטה נעים על העור ושומר עליו.

טיפול ביובש בפנים עושים רק אצלנו

אצלנו בקליניקה “סינדרלה היופי שבך” תוכלו לקבל טיפול פנים להחדרת לחות להזנת העור ולשמירה על עור פנים בריא. כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרי קוסמטיקה לטיפול בעור הפנים.

חייגו אלינו עכשיו למספר 050-3581765 וקבעו תור לטיפול פנים.

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.