אבחון ממוחשב לעור הפנים

אבחון ממוחשב לעור הפנים בהחלט יכול להועיל מאד ולמקסם את איכותו של כל טיפול פנים. סקירה של אזורים פנימיים בעור מצביעים על מצב בריאותם ועל רמתם השונה ברמות התת-עוריות הנסתרות מן העין כך שכל טיפול פנים מותאם במיוחד לעור הפנים שלך. כיצד תהליך אבחון העור יכול לעזור מאד באפקטיביות הטיפול? מה הם הפרמטרים שנמדדים במסגרת אבחון העור? ומדוע אבחון העור הוא מכפיל כח מבחינת יעילות הטיפול?

ניווט מהיר

מה הם הפרמטרים שנבדקים במכשיר אבחון עור הפנים?

בקליניקה ' סינדרלה היופי שבך' תקבלו אבחון מדעי ומדויק לעור הפנים באמצעות מערכת חכמה לאבחון העור. מכשיר HDS הינו מכשיר מדעי ופועל באמצעות טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ובודק את הפרמטרים הבאים: בדיקת רמת הלחות בעור, מדידה אוטומטית של קמטים, מדידת הפרשת שומן עורי, מדידת קוטר נקבוביות העור, מדידת קצב השלת תאי העור (התקרנות), מדידת עומק הפיגמנטציה. לאחר צפייה בנתוני המכשיר בהחלט אפשר לדעת מה מצב העור של המטופלים בכל אחד מהפרמטרים ולהתאים עבורו טיפול פנים מדויק ומתאים במיוחד לעור הפנים. 

מה הן הפעולות שצריך לעשות טרם ביצוע האבחון עם המכשיר?

טרם ביצוע האבחון מתבצע תשאול מפורט ומוזן למחשב. המחשב עושה שכלול מחושב שכולל את המידע שהזנו בתוספת הגיל ושאלות נוספות כמו למשל: האם מתבצע שימוש בתכשירים גם בבית? האם נוטלים כדורים כלשהם? ומידע נוסף, כל אלו נלקחים בחשבון ומשוכללים יחד עם המידע שנאסף ע"י המכשיר. 

בהמשך כלל הנתונים מתורגמים למידע המוצג בצורה גרפית ביחס לנורמה ולמצב הנדרש, כך שהמטופלים יכולים להבין מיד מה מצב עור הפנים שלהם ואיזה סוג של טיפול כדאי שיבצעו במטרה לשפר את המצב בצורה הכי יעילה ומהירה.

מדוע חשוב לבצע אבחון לפני טיפול פנים?

כפי שאמרנו קודם, האבחון משקף לנו את תמונת מצב עור הפנים בשכבות התת-עוריות שאותן לא רואים. האבחון הממוחשב מספק עבורנו עין בוחנת ממוחשבת ש"רואה" לעומק את מצב העור שלנו ומעניקה לנו המלצות לטיפול.  

צפו בסרטון המציג את תהליך האבחון המלא לעור הפנים

בסרטון מתבצעת הדגמה מלאה על לקוחה במטרה לשקף לכם עד כמה שניתן את התהליך כולו ואת היתרונות שלו. עם הטכנולוגיה החדשנית כבר לא צריך להסתמך על מה שנראה או על אינטואיציה, אלא על המצב האמתי. צפו בסרטון

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.