פצעים בפנים בהריון וכיצד לטפל בהם?

את בהריון? מזל טוב! יחד עם ההיריון צצים לנו על הפנים גם חצ’קונים ופצעי בגרות שלא ראינו כבר תקופה. בואי נדבר על פצעים בתקופת ההיריון, בשעה טובה את בהריון, אבל יחד עם כל השמחה, את מרגישה שעור הפנים שלך קורס ואין לך מושג מה עובר עליו. אני קוסמטיקאית, דרורה שמואלי (אם אנחנו עדין לא מכירות 🙂) בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך”, הממוקמת בפתח תקווה (אבל מגיעים אלי לקוחות מכל הארץ 😊). נכון לכתיבת שורות אלו, גם אני בהריון ולא מצליחה להשתלט על הפצעים שיוצאים לי על עור הפנים. קחי בחשבון שהריון זו תקופה מאד מאתגרת, כל העור שלנו וכל הגוף שלנו מפוצץ בהורמונים ולכן חשוב לתת לו כמה שיותר תמיכה.

מותר לעשות טיפול פנים בהריון, מותר להשתמש בחומרים אפקטיביים ובחומצות, אבל תלוי מה, כי לא הכל מותר בהריון. לדוגמה: חומצה אזלאית וחומצה סליצילית, אין שום בעיה להשתמש בהריון. הבעיה שלנו היא עם רטין A או נגזרות שלו, כמו רטינול. ברטינול אסור להשתמש כי רטין A חודר את המחסום האפידרמלי ונכנס לזרם הדם, ובסופו של דבר מגיע לעובר. לכן לא נרצה להשתמש בו. לעומת זאת, כן נרצה להשתמש במוצרי קוסמטיקה שמכילים חומצה אזלאית וחומצה סליצילית שהם אלופים בלאזן את בלוטות החלב. לכן, טיפול פנים בהריון מותר. מה שאסור בטיפול פנים בהריון, זה להשתמש במכשור חשמלי וטכנולוגי, מאחר ורוב המכשירים סוגרים מעגל חשמלי בגוף, וזה מסכן את העובר. מאמר זה ידון בשיטות המומלצות לטיפול בפצעי פנים במהלך ההיריון, כמו גם בסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לטיפולים שונים. הישארי איתי

פצעים בהריון – כל מה שצריך לדעת

הריון הוא חוויה יפה, אבל זה יכול לבוא גם עם כמה תופעות לוואי לא נוחות. אחת מתופעות הלוואי השכיחות ביותר היא הופעת פצעים, שעלולים להיות כואבים ולגרום לפגיעה באסתטיקה. במאמר זה אדבר על הפצעים שעלולים להופיע במהלך ההיריון, מה גורם להם וכיצד לטפל בהם.

טיפול בפצעים בפנים בהריון

נשים בהריון נמצאות בסיכון גבוה יותר לפתח פצעים בפנים עקב שינויים הורמונליים בגוף. חשוב שנשים בהריון יהיו מודעות למותר ואסור בטיפול פנים, בכל פצעי הפנים שצצים לנו מכל כיוון במהלך ההיריון. בהריון כאמור, בלוטות החלב שלנו עובדות על ‘טורבו' ומפרישות כמויות גבוהות של שומנים לעור הפנים שלנו. לכן מומלץ לעשות טיפול פנים בהריון, אבל יש מוצרי קוסמטיקה ואמצעי טיפול קוסמטי שכן כדאי להימנע מהם במהלך ההיריון, גם אם את סובלת מפצעים חמורים כמו אקנה בפנים או אקנה בהריון.

חומצה אזלאית וחומצה סליצילית, מומלץ להשתמש בהריון

חומצה אזלאית וחומצה סליצילית, אין שום בעיה להשתמש בהריון. ולא רק שאין בעיה, אלא זה אפילו מומלץ. זה שאנחנו בהריון זה לא אומר שנזניח את עור הפנים שלנו, להיפך. השימוש בחומצה אזלאית וחומצה סליצילית בהריון הוא מבורך. כי החומצות האלו מעולות בלהעניק איזון לבלוטות החלב, ולגרום להן להפריש פחות חלב לשכבות התחתונות של עור הפנים שלנו.

פצעי פנים בהריון וכיצד לטפל בהם
פצעי פנים בהריון וכיצד לטפל בהם

רטינול A אסור לשימוש בהריון

אם את בהריון בן או בת, דעי שאסור להשתמש ברטינול ונגזרותיו, כמו רטינול A. כיוון שרטין A חודר את המחסום האפידרמלי שלנו ונכנס לזרם הדם ובסופו של דבר מגיע לעובר. לכן הימנעי לגמרי משימוש ברטינול על צורותיו השונות.

שימוש במכשור קוסמטי חשמלי וטכנולוגי אסור בהריון

רוב המכשירים הקוסמטיים סוגרים מעגל חשמלי בגוף וזה מסכן את העובר, זה יכול לגרום להתחשמלות. לכן אם את בהריון וסובלת מפצעים בפנים בהריון, הימנעי משימוש במכשירים חשמליים. מומלץ לעשות טיפול פנים מסורתי יותר, עם מסכות, סרומים, ניקוי פנים ידני, הוצאת שחורים והחדרת לחות.

טיפול פנים בהריון – סיכום והמלצות

במהלך ההיריון, חיוני להקפיד על טיפול בפצעים בפנים כדי להבטיח את הבריאות והבטיחות של האם והתינוק. טיפול נכון בפצעים בפנים במהלך ההיריון יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום, צלקות וסיבוכים אחרים. צריך וגם מומלץ לטפל בפצעי אקנה בהריון, כי הריון זה דבר זמני, אבל ללא טיפול או בעזרת טיפול לא נכון, יוותרו צלקות אקנה על הפנים, דבר שיכול להישאר לנצח, ללא טיפול נכון.

לסיכום, טיפול קוסמטי בהריון הוא הכרחי ואף מומלץ, אולם יש לשים לב למוצרי קוסמטיקה ומכשור קוסמטי שאסור להשתמש בהם לביטחונך ולביטחון העובר שלך. בקליניקה שלי, סינדרלה היופי שבך, תוכלי לקבל טיפול פנים בהריון באופן מקצועי וייעודי.

לקביעת תור לטיפול פנים, חייגי אלי עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.