טיפול בעור הפנים בתקופת מלחמה

טיפוח העור בזמני משבר: איך לשמור על עור בריא וזוהר בתקופת מלחמה

בתקופות של מלחמה ומשבר, הלחץ הנפשי והפיזי עלול להשפיע קשות על בריאות העור. מחקרים מראים כי כ-60% מהאנשים חווים שינויים במצב העור בתקופות לחץ. העצה הראשונה שלי היא לעשות טיפול פנים עם קרם לחות, סרום ולהגביר שימוש של מוצרי קוסמטיקה שמעניקים לחות. שימו בצד כרגע את החומצות והמקלפים וגם אני ממליצה לא לעשות פילינג בימים אלו, כי התאוששות העור היא איטית יותר, כאשר הנפש חווה משבר. כמו כן, שימו בצד כרגע את טיפולי האנטי אייג'ינג ותמנעו אפילו מטיפול בפיגמנטציה של העור. 

אז, כיצד אפשר לשמור על עור בריא וזוהר גם בתנאים אלו? במאמר שלפניכם. דרך אגב, מי שלא מכיר אותי, נעים להכיר, אני דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת, בעלת הקליניקה סינדרלה היופי שבך. אז נקווה לבשורות טובות ו.. בואו נצלול פנימה לתוך המאמר, העובדות והעצות המקצועיות לעולם הטיפולים הקוסמטיים בעיתות לחץ ומשבר. 

טיפוח עור הפנים במלחמה ובזמן לחץ ומשבר
טיפוח עור הפנים במלחמה ובזמן לחץ ומשבר

עור הפנים רגיש יותר בתקופות משבר 

עור הפנים שלנו, הוא המראה של הנפש שלנו. בעקבות כל הזוועות שאנחנו חווים ובעקבות כל הסטרס המטורף של התקופה הזו. האזעקות, סרטוני הזוועה, כל הדבר הזה פשוט משפיע לנו על הגוף וגם על עור הפנים ובמאמר הזה אני אתמקד בעניין הקוסמטי. 

גם לי יצאו פצעים ויובש בפנים בגלל הלחץ

גם לי יצאו פצעים ויצאה לי פריחה על העור מהלחץ הנפשי שהייתי בו ואני עדיין חווה יובש מטורף. זה לא משהו שאני מכירה על עצמי, אבל אני רוצה לעזור גם לכם להתמודד עם הסיטואציה. נוסף על כך, אנחנו עכשיו בתקופת מעבר בין הקיץ אוטוטו חורף, אנחנו בעונת הסתיו, חווים המון שינויים במזג האוויר. יחד עם זאת, אנחנו נמצאים בלחץ מטורף שבגדול, רוב עם ישראל חווה אותו, בימי מלחמת "חרבות ברזל". 

עלייה במקרי אקנה בזמן מלחמה

בעקבות פניות של לקוחות אלי לקליניקה, אני יודעת שיש עליה במקרה אקנה ופצעים בפנים בזמן המלחמה. ידוע שמקרים של מתח נפשי ולחץ משפיעים על התפרצות אקנה וחצ'קונים בפנים. ידוע שבימים שאין בהם יציבות, אנשים סובלים ממצב של פריחות ודלקות בעור בגלל שהם מושפעים מהלחץ.

תזונה לא יציבה משפיעה על בריאות העור

ישנם מחקרים המצביעים על הקשר בין תזונה לבריאות העור. ובתוך כך, השפעת חוסר ויטמינים ומינרלים על העור. דבר המשפיע ישירות על התפרצות אקנה, הופעת קמטים ויובש העור. 

עצות שלי להפחתת רגישות עור הפנים

אז כעצה שלי, כרגע מי שחווה שינויים כאלה בעור הפנים, פצעים בפנים, יובש בפנים, גירודים. אני חוויתי על עצמי גירודים מטורפים. להפסיק כרגע עם המקלפים של הלילה. להפסיק כרגע עם החומצות הפעילות – תנו לעור הפנים שלכם רגיעה, פשוט תרגיעו את העור ותדאגו שתהיה לו לחות. 

איך לטפל בעור הפנים בתקופה הזו?

לחות, סרום ומוצרי קוסמטיקה מרגיעים

תנו לעור הפנים שלכם רק לחות, סרום, ומוצרי קוסמטיקה, מסוג המוצרים שיותר מרגיעים. עזבו כרגע את הקמטים ואת הפיגמנטציה, זה לא הזמן כרגע כאשר הנפש שלנו חווה דברים קשים כל כך. דווקא בתקופות אלו ישנה חשיבות יתרה לנושא של הידרציה לעור ושימת דגש על כמה אחוז מהמים בגוף אנו מאבדים ביום.

הקפידו על שגרת טיפוח

למרות הקושי והסטרס, מחקרים מראים שכאשר אנשים שומרים על שגרת טיפוח קבועה, יש לה השפעה חיובית על מצב הרוח ועל מצבו של עור הפנים שלנו. 

סיכום והמלצות

בתקופות של מלחמה ומשבר, הלחץ הנפשי והפיזי עלול להשפיע קשות על בריאות העור. מחקרים מראים כי חלק מהאנשים חווים שינויים במצב העור בתקופות לחץ. סיכום של המידע והטיפים שנתתי לכם פה במאמר, עם דגש על החשיבות של שמירה על רוח חיים חיובית וטיפוח העור כחלק מהתמודדות עם המציאות הקשה. 

לכן, תעשו לעצמכם טובה, תרגיעו עם החומצות, תנו יותר פידבק לעור מבחינת חומרים מלחחים, חומרים מרגיעים ומבחינת הנפש, באמת, כמה שפחות למי שזה באמת לא עושה טוב לשמוע חדשות וכאלה, תמעיטו עד כמה שניתן. 

נכון שצריכים לדעת מה היה ומה קרה אבל אני אישית יודעת שלי זה לא עשה טוב לראות את סרטוני הזוועות האלה. אבל כן היה חשוב לי קצת לראות אותם, בתור יהודיה ובתור אזרחית מדינת ישראל. היה חשוב לי להיחשף לעדויות, אבל מהצד השני זה לא עושה טוב לנפש. 

אז.. לדעת את המינון הנכון ובע"ה אנחנו ננצח. אנחנו עם חזק ואני מאחלת לכל כוחות הביטחון לחזור לשלום. שלא יהיו עוד אבידות בגוף ובנפש. ובע"ה ניגאל בגאולה שלמה. מחבקת אתכם ואני פה בקליניקה סינדרלה היופי שבך עבור כל אחד ואחת שרוצה גם בימים אלו לקבל קצת תקווה ולחדש את עור הפנים שלו. 

לקביעת טיפול פנים חייגו אלי עכשיו לקליניקה >> 050-358-1765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.