מהן 3 הטעויות הקריטיות בשגרת הטיפוח של עור הפנים?

טיפול מיטבי בעור הפנים יכול להיות מתיש, אבל ידיעת השלבים הנכונים והימנעות מהטעויות הנפוצות, יכולים לעשות את כל ההבדל בהשגת עור בריא וזוהר. במאמר זה נדון בשלוש טעויות קריטיות שכדאי להימנע מהן בשגרת הטיפוח של עור הפנים. החל ממקלחות עם מים רותחים שהורסים את הנוזל התוך תאי, סבון פנים שמייבש את העור וחוסר שימוש בסרום. דרורה שמואלי, קוסמטיקאית וותיקה ומיומנת, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך”, מגלה טיפים קלים ליישום, שיעזרו לך להשיג עור יפה, החל מהיום.

מהי השגרה הנכונה לטיפול בעור הפנים?

טיפול בעור הפנים חיוני כדי להבטיח שהוא ייראה בריא וזוהר לאורך זמן. לשם כך, עליך להקפיד על שגרת טיפוח קבועה של העור המורכבת מניקוי, פילינג, ניקוי פנים ולחות. שגרה זו צריכה להיות מותאמת לצרכים ולהעדפות האישיות שלך, מכיוון שהעור של כל אחד שונה. מעבר לכך, יש 3 טעויות קריטיות, שאנו נוטים לעשות לעתים, בתום לב. אולם, אפשר עם שינוי קטן באורח החיים ובשגרת הטיפוח, להשיג עור יפה ומתוח יותר.

טעות מס' 1 – מתקלחים עם מים רותחים מדי

אם המקלחת שלך נעשית עם מים רותחים מדי. כדאי לדעת שהאדים מוציאים את המים מתוך התאים. זה גורם להתייבשות תוכן התא ובעקבות זאת, לעור הפנים להיראות מקומט יותר. הדרך הטובה ביותר להימנע מייבוש יתר, היא להתקלח עם מים פושרים. טעות נוספת באותו הקשר, היא קרצוף מוגזם. כאשר מקרצפים חזק מדי, העור ניזוק, כך שעלול להיגרם גירוי, אדמומיות או אפילו זיהום. הדרך הטובה ביותר להימנע מקרצוף יתר היא על ידי שימוש בידיים עדינות בזמן שטיפת עור הפנים העדין, כדי לא לגרות את העור.

מהן 3 הטעויות הקריטיות בשגרת הטיפוח של עור הפנים
מהן 3 הטעויות הקריטיות בשגרת הטיפוח של עור הפנים

טעות מס' 2 – משתמשים בסבון שמייבש את עור הפנים

אם נעשה שימוש בסבון פנים שמכיל חומצה סליצילית או כל סבון פנים אחר. כדאי לקחת בחשבון שסבון הפנים מייבש את עור הפנים. אז אם משתמשים בסבון פנים ולא מורחים אחריו סרום וקרם פנים, אז נגרם יובש בעור הפנים.

טעות מס' 3 – לא משתמשים בסרום

הדבר הכי חשוב להזנת עור הפנים הוא סרום. לעתים ישנה נטייה “לדלג” על הסרום, זוהי טעות. מניסיון של שנים רבות בטיפוח עור הפנים של מאות לקוחות במגוון רחב של טיפולי פנים, הנה טיפ ממני: אל תוותרו על סרום! סרום הוא מוצר חשוב בכל שגרת טיפוח העור, מכיוון שהוא עוזר להזין ולהגן עליו. ניתן להשתמש בסרום כדי להתמקד בבעיות עור ספציפיות כמו אקנה, קמטים או יובש. זה גם עוזר לשמור על לחות העור ויכול לעזור להפחית את המראה של עור מקומט. בקיצור, סרום הוא חובה לכל מי שרוצה לשמור על עור בריא וזוהר. בנוסף יש לציין, סרומים מכילים נוגדי חמצון, פפטידים ומרכיבים פעילים אחרים שעוזרים להפחית קמטים, להבהיר את גוון העור, להעניק לחות לעור ולהפחית פצעי אקנה. כמו כן, על ידי שימוש קבוע בסרום בשגרת הטיפוח שלך, אפשר לשפר את הגוון הכללי ולשמור על מראה עור בריא וזוהר לאורך זמן.

איך לשפר את שגרת הטיפוח של עור הפנים? סיכום והמלצות

בשטיפה וניקוי של עור הפנים, מומלץ להשתמש במים קרים או פושרים. זכרו ששימוש במים רותחים, יכולים לגרום לתאים לאבד מהלחות שלהם ולהביא ליובש בפנים. סרום הוא חלק חיוני בכל שגרת טיפוח העור. הוא עוזר להזין ולהגן על העור, תוך שהוא מספק לו לחות ומרכיבים מועילים אחרים. ניתן להשתמש בסרום מותאם לסוג עור הפנים ולטפל בבעיות עור ספציפיות, כגון קמטים או אקנה. כמו כן, מולקולות הסרום הן בדרך כלל קטנות ויכולות לחדור עמוק יותר לתוך העור מאשר מוצרים אחרים, מה שהופך אותם ליעילים יותר בהזנת עור הפנים. נוסף על כך, אם נעשה שימוש בסבון פנים, יש להקפיד למרוח אחריו סרום להזנת העור וגם קרם לחות איכותי שניתן לרכוש אצלי בקליניקה.

לקביעת תור לטיפול פנים ולרכישת מוצרי קוסמטיקה איכותיים, חייגו אלי עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.