אקנה או פצעי בגרות – מה יצא לי על הפנים?

בגילאי העשרה מופיעים לנו על הפנים פצעונים, ההורמונים שלנו מציפים את הגוף וגורמים לפצעים מוגלתיים שנגרמים על ידי סתימת נקבוביות עם עודף שמן, חיידקים ותאי עור מתים. אם זה מה שאתם מרגישים, כנראה שזה אקנה. אקנה הורמונלי מתפרץ בעיקר בגיל ההתבגרות, אך לא רק, הוא יכול להיגרם ממגוון גורמים כולל מתח, הורמונים, תזונה, גנטיקה ותרופות מסוימות. אז אם יצאו לכם פצעונים על הפנים, כנראה שאתם סובלים מאקנה. דרך אגב, אקנה היא לא רק בעיה בגיל ההתבגרות. בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, זה יכול לקרות לכל אחד, בכל גיל. אפילו מבוגרים. הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מסבירה על טיפולי אקנה לבני נוער שסובלים מפצעי בגרות, איך לטפל בפצעונים ובאיזו תדירות?

טיפולי אקנה לבני נוער שסובלים מפצעי בגרות

מגיעים אלי לקליניקה נערים ונערות בגיל ההתבגרות שסובלים מפצעונים מוגלתיים על הפנים. אקנה זה שם נוסף לאותם הפצעים שמתחילים להופיע על עור הפנים שלנו בגילאי הבגרות והנערות, בגילאי 10,11,12. הבעיה שזה מוריד את הביטחון העצמי וגורם לתחושה רעה. מה אפשר לעשות עם אותם פצעי בגרות?

איך לטפל בפצעונים?

קודם כל חשוב לגשת לקליניקה לקוסמטיקאית שאתם סומכים עליה, שיש עליה המלצות ותעודות שמסמיכות אותה לטיפול פנים. הקוסמטיקאית מאבחנת את עור הפנים, נותנת הכוונה ומעניקה מהידע שלה. כמו כן, יש להקפיד על ניקיון הפנים, להימנע ממריחת שומנים ולהפחית את המאכלים המטוגנים, המתוקים והמתועשים. הכי טוב במצב של אקנה, להגיע לטיפול פנים מסודר ולמגר את האקנה מהשורש בצורה מקצועית שלא תשאיר צלקות.

באיזו תדירות צריך לטפל באקנה?

אם אתם סובלים מאקנה בפנים, אתם צריכים להגיע אחת לחודש, חודשיים לעשות טיפול פנים כדי לנקות את העור משומנים וקומודונים. כדי שזה לא יחמיר את המצב למוגלות וראשי מוגלה לבנים שיוצאים על הפנים ומחמירים את המצב וזה משאיר אחר כך חטטים וצלקות אקנה. חשוב מאד לטפל כמה שיותר מוקדם ולא להגיד לעצמכם: “זה פצעי בגרות, זה יעבור עם הגיל” לא! ככל שאתם מחכים עם זה, אתם מחמירים את המצב. תדעו שיש פתרון והכי חשוב ללכת יד ביד יחד עם הקוסמטיקאית שאתם סומכים עליה.

לקביעת תור לטיפול פנים להסרת פצעונים ולטיפול באקנה, חייגו אלי עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.