רואקוטן מול טיפול פנים – מה עדיף?

טיפול נכון באקנה, יכול להיעשות באמצעות טיפול פנים או דרך הפה בנטילת כדור רואקוטן. מאמר זה דן ביתרונות של טיפול פנים לעומת טיפול ברואקוטן, ומה עדיף עבורך. רבים מהמתבגרים רוצים את הפתרון הקל, המהיר והזול – לקחת רואקוטן אצל רופא עור במרשם. הם לא מבינים באמת מה המשמעות של נטילת רואקוטן לצורך הטיפול באקנה. בתור קוסמטיקאית שעוסקת שנים רבות בטיפול באקנה, ההמלצה שלי היא חד משמעית – לטפל באקנה באמצעות טיפול פנים. אני מקווה שתקראו את המאמר הזה שמשווה בין רואקוטן למול טיפול פנים לאקנה, לפני שתלכו לרופא העור שלכם ותבקשו מרשם. שכן, הדבר עלול להביא יותר נזק מתועלת. מהו רואקוטן וכיצד הוא עובד? מהם החסרונות של הרואקוטן? ומה היתרונות של טיפול פנים לעומת הרואקוטן? המשיכו לקרוא 🥰

מהו רואקוטן וכיצד הוא עובד?

רואקוטן הוא כדור שלוקחים אותו בנטילה פומית, בולעים אותו והוא משפיע על כל מערכות הגוף. כלומר, הטיפול באקנה זה תופעת הלוואי של הטיפול בכדור עצמו. הרואקוטן מייבש את כל בלוטות החלב בעור, החל מבלוטות החלב של הפנים, הידיים, בלוטות הזיעה, בבית השחי ובכל הגוף. ברגע שמתחילים לקחת רואקוטן מרגישים את היובש בכל הגוף וגם בפנים. כך הכדור למעשה מטפל באקנה, באמצעות ייבוש כל החלב והסבום שיש בעור.

טיפול פנים מול רואקוטן – יתרונות וחסרונות

מהם החסרונות של הרואקוטן?

נכון שרואקוטן ממגר את האקנה במהירות והטיפול גם זול, אבל לרואקוטן חסרונות רבים. רואקוטן אפשר לצרוך רק בחודשי החורף, כי בקיץ אסור בגלל הפוטו-סנסטיביות של השמש שעלול לגרום לאקנה חמור יותר. לכן היובש הוא בכלל לא נעים, כי גם ככה בחורף העור שלנו יבש ורגיש ויש סדקים בשפתיים ותחשבו עוד שכדור הרואקוטן עושה לנו יובש כפול על מה שיש. מעבר לייבוש הגוף כולו, בגלל היובש, ההצטלקויות בעור נעשות הרבה יותר עמוקות וקשות לטיפול, כך שהוא מותיר צלקות אקנה עמוקות בעור הפנים. זאת ועוד, לא ניתן לצרוך רואקוטן בהריון, אם את סובלת מאקנה בהריון ההמלצה היא חד משמעית לעשות טיפול פנים, שכן הכדור עלול לגרום למומים בעובר.

מה יתרונות טיפול פנים לעומת רואקוטן?

טיפול פנים לעומת הרואקוטן: טיפול פנים אפשר לעשות בכל חודשי השנה, אין סכנה. לא צריך לעשות בדיקות דם לתפקודי כבד אחת לשלושה חודשים. שבעצם עם הרואקוטן אנחנו חייבים לעשות בדיקות דם כל שלושה חודשים, כדי לבדוק שאין לנו פגיעה בכבד. גם ההצטלקויות שיש בעור, בטיפול הפנים הן שטחיות וניתן להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות. מאחר ובטיפול פנים אני מטפלת נקודתית באקנה שנוצר בפנים. אני לא מייבשת את כל הנקבוביות ולכן כשיש סבום בעור, כשיש חלב בעור, אז העור הרבה יותר אלסטי וכמעט ולא נותרות צלקות אקנה. לעומת טיפול פנים, בגלל שהרואקוטן מייבש את כל הגוף, את כל העור, אז אין אלסטיות ולכן הוא מותיר צלקות אקנה הרבה יותר חמורות בפנים.

טיפול פנים או רואקוטן במה לבחור? סיכום והמלצות

לרואקוטן יש אחוזי הצלחה גבוהים בטיפול באקנה. עם זאת, ישנן כמה תופעות לוואי הקשורות לרואקוטן, כולל עור יבש, דימומים מהאף וכאבי ראש שיכולים להקשות על הטיפול עבור אנשים מסוימים. לטיפול פנים אין תופעות לוואי, הוא כמעט ולא מותיר צלקות אקנה, לעומת הרואקוטן שמשאיר חטטים והצטלקויות קשות עקב ייבוש העור בצורה קיצונית. לסיכום, טיפולי פנים הם דרך טבעית יותר לטיפול באקנה. הם פחות פולשניים והתוצאות לרוב טובות יותר מרואקוטן. לכן ההמלצה שלי היא חד משמעית, טפלו באקנה שלכם באמצעות טיפול פנים.

סובלים מאקנה? קבעו עכשיו תור לטיפול פנים ותנו לעצמכם את הצ’אנס לטפל באקנה ללא כל תופעות הלוואי. אם בא לכם להתייעץ 😘 חייגו אלי עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.