כמה חשוב להשתמש ברטינול?

שימוש בחומצה רטינואית חשוב מאד לעור הפנים שלנו. בגילאי 30 פלוס, עור הפנים שלנו משיל תאים כל 50-120 יום. לכן השימוש ברטינול כל כך חשוב לשיקום העור, לשיקום הפגמים התת-עוריים שיש לנו. כמו כן, לרטינול תפקיד חשוב מאד בהחלפת התאים שלנו בקצה הרבה יותר מהיר, לשיקום הקמטוטים שיש לנו מסביב לעיניים ומסביב האזור של הפה. קרם רטינול עוזר להפחתת השפעות אנטי אייג'ינג ואפילו מעולה להפחתת אקנה. מה חשיבות השימוש ברטינול? מה היתרונות שלו? ובאיזו תדירות כדאי להשתמש ברטינואיד? הקוסמטיקאית דרורה שמואלי בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מסבירה הכל 😘

מה זה רטינול?

רטינול הוא סוג של ויטמין A שניתן למרוח באופן מקומי על עור הפנים. רטינול ידוע כמשפר את מראה העור המזדקן, מפחית אקנה וקמטים ומפחית אפילו את הסיכון לאקנה. רטינול חשוב מכיוון שהוא עוזר לתחלופת תאי העור. כאשר תאים נושרים מהשכבה החיצונית של העור, הם מוחלפים בתאים חדשים שהם "צעירים" יותר ופחות סביר שייפגעו מקרני UV או גורמים סביבתיים אחרים. כמו כן, רטינול עוזר לתקן נזקים הנגרמים מחשיפה לשמש. הסיבה לכך היא שהוא ממריץ את ייצור הקולגן על מנת לחזק את ההגנה של העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים הנגרמים מאור השמש.

מה החשיבות של שימוש ברטינול?

כמה חשוב להשתמש ברכיבים ממשפחת הרטינולים וכיצד הם יכולים להועיל למשטר הטיפוח שלך? לרטינול יש יתרונות רבים:

מהם היתרונות של רטינול?

רטינול הוא מרכיב חשוב בתעשיית טיפוח העור. זהו סוג של ויטמין A והוא עוזר להפחית קווים עדינים, קמטים ונזקי שמש. רטינול נמצא בשימוש למעלה מ-30 שנה לטיפול באקנה, פסוריאזיס, יבלות ומחלות עור אחרות. אבל יש לו גם הרבה יתרונות גם לעור מזדקן. רטינול יכול לעזור ב:

  1. טשטוש כתמים חומים.
  2. הפחתת קמטים.
  3. שיפור האלסטיות של עור הפנים.
  4. הפחתת כתמי גיל.
  5. הגברת ייצור קולגן.
  6. מזעור גודל הנקבוביות.

באיזו תדירות כדאי להשתמש ברטינואיד?

קרם רטינול צריך למרוח בכל יום לאחר שטיפה יסודית של הפנים. לאחר מריחת הרטינול סרום, יש למרוח קרם לחות עשיר ללילה. שימוש יומיומי ברטינואיד מסייע בחידוש וריענון עור הפנים. יחד עם זאת, קבלו טיפ חשוב: לאחר חצי שנה של שימוש ברטינול העור שלנו מתרגל ולכן חשוב מאד להפסיק במשך חודש את השימוש ורק לאחר מכן להמשיך שוב את השימוש בקרם לחות עם חומצה רטינואית.

קרם רטינול – סיכום והמלצות

במאמר הזה דנו בחשיבות של רטינול במשטר הטיפוח שלך וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבורך. כפי שהסברתי, רטינול הוא סוג של ויטמין A המשמש במוצרי טיפוח רבים כדי לסייע בהפחתת השפעות אנטי אייג'ינג. לכן חשוב להשתמש ברטינול בשגרת היומיום, אבל לא יותר מחצי שנה ברצף. כמו כן, ניתן למצוא אותו במוצרים רבים ושונים, כולל קרמי לחות וסרום במינונים שונים. אצלי בקליניקה תוכלו לרכוש רטינול במינון גבוה ובהתאמה אישית לסוג העור שלכם.

לקביעת טיפול פנים ולרכישת קרם רטינול, חייגו עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.