פילינג: מהם היתרונות והחסרונות של פילינג לפנים?

פילינג לפנים הוא פרוצדורה קוסמטית המסירה את שכבת העור החיצונית על מנת לחשוף גוון עור חלק וזוהר יותר. ישנם סוגים רבים ושונים של פילינג, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. היתרונות של פילינג מומלץ לפנים כוללים הסרת תאי עור מתים, חשיפת עור חלק יותר ושיפור גוון העור. החסרונות כוללים את הסיכון לזיהום, אדמומיות, יובש וגירוי עור הפנים. באופן כללי, פילינג לפנים יכול להיות דרך מצוינת לשפר את מראה העור. יחד עם זאת, חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית לפילינג, לפני שתחליטו איזה סוג פילינג הכי מתאים לעור הפנים שלכם, על מנת להבטיח שלא תסבלו מתופעות לוואי שליליות. דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מסבירה מהם היתרונות והחסרונות של פילינג ומה כדאי לדעת לפני שמחליטים איזה סוג של פילינג מתאים לעור הפנים שלך.

היתרונות והחסרונות של פילינג

פילינג לפנים הוא אחד מטיפולי העור הפופולריים ביותר. יש להם מגוון רחב של יתרונות, החל מחידוש העור, ניקוי אקנה ועד שיפור מרקם וגוון העור. אבל יש להם גם חסרונות. להלן יתרונות וחסרונות של פילינג לפנים:

מה היתרונות של פילינג?

מהם היתרונות של פילינג שאנחנו עושים אחת לשבוע? היתרונות המרכזיים הם שהעור משיל את תאי העור המתים ומתחדש. ככל שאנחנו יותר מתבגרים עם השנים, העור משיל את התאים המתים כל 40,50 ואפילו 120 יום ולכן חשוב לעשות את הפילינג גם אם הוא פילינג ביתי. כי החומצות שיש בפילינג משילות ועושות הסרה קולקטיבית של כל התאים הישנים בפנים, כך העור שלנו נראה חדש יותר, רענן ופחות אפרורי. היתרונות:

  1. ניתן להשתמש בפילינג לפנים לטיפול באקנה ודלקות.
  2. ניתן להשתמש בפילינג גם כדי להפחית את המראה של קמטוטים עדינים.
  3. פילינג לפנים יכול לשפר את גוון העור, על ידי הסרת תאים מתים מהפנים.
  4. פילינג מסייע בתחלופה של התאים שעוזר לעור שלך להישאר בריא וצעיר במראה לפרקי זמן ארוכים יותר.
  5. פילינג לפנים יכול לעזור לשפר את המרקם והגוון של העור שלך.

מה החסרונות של פילינג?

לצד היתרונות יש גם חסרונות, שחלקם קשורים לקוסמטיקאית ולמומחיות שלה לעשות פילינג

  1. צריך לדעת לזהות איזה פילינג מתאים לעור הפנים שלך – יש פילינגים ייעודיים לקמטים, לפיגמנטציה או לאקנה.
  2. אם הקוסמטיקאית לא מספיק מקצועית, היא יכולה לעשות יותר נזק מתועלת – פילינג חייבים לדעת לעשות במקצועיות גבוהה ולכן כדאי לגשת לקוסמטיקאית מומלצת מומחית לפילינג.
  3. תופעת הלוואי השכיחה ביותר היא יובש או גירוי.
  4. אחרי פילינג העור אדמומי ורגיש וצריך לשמור עליו.
  5. אין להיחשף לשמש אחרי ביצוע פילינג.

מה החיסרון מרכזי שיש בפילינג?

החיסרון המרכזי שיש בפילינג – שצריך לדעת מתי לעשות אותו, זאת אומרת, אם אנחנו הולכים לבריכה או לים או לנופש, חשוב לדעת לא לעשות פילינג לפני זה. לפחות שלושה ימים לפני הנופש או כאשר אנחנו יודעים שהולכים להיחשף לשמש, חשוב לא לעשות את הפילינג כדי לא ליצור מצב של פיגמנטציה. אחרי פילינג העור הוא עור חשוף, הוא עור חדש ולכן השמש עושה כהויות בעור. מעבר לנראות של עור פנים אדמומי.

יתרונות וחסרונות של סוגי פילינגים

יש לנו כל מני סוגי פילינגים לעור, גם אצלי בקליניקה תוכלו לקבל טיפול בפילינג מסוגים שונים, לפי סוג העור. סוג הפילינג נקבע לאחר אבחון עור הפנים והתאמה מדויקת של הפילינג לבעיה בעור הפנים ולצורך. ישנם כמה סוגים שונים של טיפולי פילינג: חומצה גליקולית, חומצה סליצילית, חומצה לקטית, חומצה מנדלית. כולם פועלים על ידי שחרור הקשרים בין תאי עור מתים על פני העור. לדוגמה:

פילינג אלפא הידרוקסי

יש את הפילינג האלפא הידרוקסי שהוא באמת מחדש את התאים, מסיר תאים מתים ישנים ועושה מיצוק והרמה של העור. הפילינג הספציפי (שאני מציגה בסרטון) לשם הדוגמה, מכיל ריכוז של 22% חומר פעיל.

יש אצלי בקליניקה פילינגים שיותר ייעודיים לחורף שמכילים 42% חומר פעיל, אלו פילינגים מאד חזקים, עושים אותם רק בחורף, ברגע שטיפה מבצבצת השמש אסור לעשות אותם כי זה גורם להנשלה מאד חזקה.

פילינג ביתי

מאד חשוב לעשות גם פילינג ביתי, כי תחשבו, כאשר אתם מורחים את מוצרי הקוסמטיקה (סרום, חומצות, קרם לחות). הם לא יספגו טוב אם בעור יש שכבות של תאים מתים, לכן אחת לשבוע מומלץ לעשות טיפול פילינג לפנים.

יתרונות וחסרונות הפילינג – סיכום והמלצות

פילינג לפנים הוא טיפול נפוץ לעור, הוא משמש להסרת תאים מתים ולהתחדשות עור הפנים. ישנם סוגים רבים ושונים של פילינג לפנים, אך הפופולריים שבהם כוללים חומצה גליקולית, חומצה לקטית וחומצה סליצילית. כמו כן, פילינג לפנים ידוע כמסייע בהופעת הזדקנות, פיגמנטציה ואקנה. היתרונות המרכזיים שיפור מראה עור הפנים ועידוד התחדשות התאים, טשטוש קמטוטים. פילינג לפנים יכול לשפר את גוון העור שלך על ידי הסרת נקודות שחורות, נקודות לבנים או נקבוביות סתומות שעלולות לגרום להתפרצויות. אך יש גם חסרונות כמו תופעות לוואי של יובש וגירוי, הרגישות של התאמת הפילינג לסוג עור הפנים, ואיסור החשיפה לשמש.

אז אם אתם צריכים פילינג מומלץ לפנים, דברו איתי» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.