איך תדעו מה ריכוז החומר הפעיל בקרם פנים?

כמה חומר פעיל יש לנו בקרמים? לוקחים את המוצר, מסתכלים ברשימת המרכיבים, ככל שהמרכיב ראשון ברשימה, זה אומר שיש יותר מהחומר הזה. ככל שאנו יורדים ברשימה, זה אומר שהמינון פוחת ביחס לכמות הקרם הכוללת שהמוצר מכיל. כיום לקוחות יודעים בדיוק איזה חומצות הם צריכים כדי לטפל בעור הפנים שלהם. אם זה מוצר לאקנה הלקוחות יודעים שהם צריכים שקרם הפנים יכיל גם חומצה סליצילית וגם חומצה אזלאיט כדי לאזן את מינון הסבום בעור. איך יודעים מה ריכוז החומר הפעיל בקרם? ואיזה קרם פנים טוב בשבילך? הקוסמטיקאית המקצועית דרורה שמואלי מסבירה כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים מוצרי קוסמטיקה, בדגש על קרמים לפנים. הישארו איתנו

איך יודעים איזה קרם פנים מומלץ בשבילך?

כאשר בוחרים מוצרי קוסמטיקה, בדגש על קרם פנים מומלץ, החומר הפעיל הוא המרכיב העיקרי שנותן למוצר את האפקט הרצוי. מרכיבים פעילים הם אלו שגורמים למוצר לעבוד כדי לספק את היתרונות שלו. כמו כן, החברות מחויבות לרשום את שמות החומרים הפעילים על התווית של המוצר. ריכוז החומר הפעיל בקרם פנים נמדד באחוזים. לדוגמה, אם החומר הפעיל הוא 10%, אז יש 10 גרם של החומר הפעיל ב-100 גרם של קרם הפנים, אולם לא תמיד רשומים האחוזים. על מנת לדעת את ריכוז החומר הפעיל בקרם פנים, צריך לדעת כמה מהמרכיב הזה נמצא בקרם.

איך בודקים מה ריכוז החומר הפעיל בקרמים?

לוקחים את המוצר, מסתכלים ברשימת המרכיבים, ככל שהמרכיב הוא בשורה הראשונה והשנייה, אז זה אומר שיש יותר מהחומר הזה. ככל שאנו יורדים בשורות אז המינון פוחת והוא נמוך יחסית. בדרך כלל הרכיב הראשון שיופיע ברשימת המרכיבים זה יהיה מים (Aqua).

כשאנחנו הולכים לפארם ורואים שעל מוצר לאנטי אייג’ינג לדוגמה רשום שהוא מכיל רטינול או מכיל חומצה היאלרונית, איך יודעים שהמוצר באמת מכיל חומצה היאלרונית? פשוט חשוב לבדוק שהחומצה ההיאלרונית מופיעה הכי קרוב לראש ראש הרשימה, מקום שני זה גם בסדר. אולם לנו ברור שאם החומצה ההיאלרונית מופיעה אחרונה ברשימה, אז ממש לא כדאי לקנות את הקרם הזה.

רכישת מוצרי קוסמטיקה איכותיים בקליניקה סינדרלה היופי שבך

אצלנו בקליניקה תוכלו לרכוש מוצרי קוסמטיקה איכותיים בלבד, כאלו שהמרכיבים הפעילים בהחלט נמצאים בראש הרשימה. הקרמים לפנים נבדקו והוכחו כיעילים מאד בטיפולי פנים, על סמל מאות לקוחות שמשתמשים בהם וממליצים עליהם. כמו כן, תוכלו לרכוש אצלנו ב “סינדרלה היופי שבך” מגוון קרמים לפנים של החברות האיכותיות ביותר והמובילות שקיימות כיום. אז אם אתם צריכים קרם לפנים לעצמכם או לאיש או אישה יקרים לכם, מהרו ליצור איתנו קשר ורכשו עוד היום מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומעולים.

לרכישת מוצרי קוסמטיקה איכותיים, עם רכיבים פעילים שנמצאים בראש הרשימה, חייגו אלינו עכשיו למספר 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.