ביופפטיקס Biopeptix – מהו השילוש הקדוש?

מוצרי ביופפטיקס, תכשירים מאד איכותיים, יש המון סלבס שמשתמשים במוצרי הקוסמטיקה של ביופפטיקס. הם מותאמים במיוחד גם לאנטי אייג’נג וגם להבהרת העור, אבל היום נדבר על המשולש הקדוש. לכל אחד ואחת אנו מתאימים את מוצרי ביופפטיקס לפי מצב העור וסוג העור. אך יש שלושה מוצרים שאם משלבים אותם מקבלים תוצאות מעולות. מהם שלושת המוצרים? ואיך כל אחד מהם משפיע לנו על עור הפנים? המשיכו לקרוא

מוצרי ביופפטיקס – מוצרי קוסמטיקה מעולים!

יש שלושה מוצרים של חברת ביופפטיקס שאם משתמשים בהם באופן משולב, זה מכונה “השילוש הקדוש”. זאת מכיוון שהתוצאה לעור הפנים היא לא פחות ממדהימה. היתרון שהשילוש הזה מתאים כמעט לכולם ומניב תוצאות מעולות לעור.

אילו מוצרי קוסמטיקה מומלצים של ביופפטיקס?

נשתמש בחומצות כדי לחדש את העור ולעודד יצירה של תאים ויצירת קולגן. השימוש בחומצות נועד כדי להצעיר את העור ולעודד יצירת תאים ויצירת קולגן.

מהם שלושת מוצרי הקוסמטיקה שמרכיבים את השילוש הקדוש?

מוצרי ביופפטיקס מולטי 8

את המולטי 8 מורחים גם בבוקר וגם בערב, הוא קצת מעקצץ, אבל עושה חידוש נפלא של העור. המוצר מכיל 8 חומצות של פירות שעוזרות ממש להחיות את עור הפנים. כמו כן, התכשיר מכיל גם מינרלים וחומצות אמינו המסייעות לחידוש העור וההזנה שלו.

מוצרי ביופפטיקס סלפיקס

מריחת סרום בסיס סלפיקס שמכיל זרעי ענבים וגרעינים של תפוחים שבהם יש תאי גזע, שזה מאד אפקטיבי.

מוצרי ביופפטיקס היאלרון בוסטר

היאלרון בוסטר מכיל חומצה היאלרונית שנותנת מענה לכל היובש בחורף שמאד מאד קשה לנו להתמודד איתו. המוצר מזין ומחדש את העור.

מוצרי ביופפטיקס מג'יק לייט

נכון לכתיבת שורות אלו, יצא לביופפטיקס מוצר חדש שנקרא מג'יק לייט שמכיל קולגן וגם חומצה היאלרונית, אז זה מאד טוב לגיל 28-30 פלוס. המוצר מזין ומעניק ברק לעור.

אלו הפייבוריטים שלי ❤️ מבית ביופפטיקס.

ביופפטיקס לרכישה אצלנו בסינדרלה היופי שבך

ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה של ביופפטיקס אצלנו בקליניקה סינדרלה היופי שבך, יש לנו מגוון קרמים למצבי עור שונים. לפני רכישת המוצרים יבוצע אבחון של עור הפנים, כדי להבין מה סוג העור ומה מצבו ולאחר מכן ניתן יהיה לרכוש את הקרמים והסרומים להמשך טיפול בבית.

לרכישת מוצרי קוסמטיקה חייגו עכשיו למספר 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.