מסכה לפצעים שמופיעים אחרי אקנה

לא סתם מכנים אותה "פצצת אנרגיה". נלמד להכין מסכה טבעית המיועדת בדיוק להתמודדות עם הפצעים שמופיעים אחרי אקנה ובנוסף מסכת בוטוקס טבעית שבהחלט תמתח ותשפר לנו את נראות עור הפנים ותעניק לו זוהר וחיות. 

תוכן עניינים

טיפול בפצעים שאחרי אקנה

מכירים את זה שפצעי אקנה נרפאים ומותירים אחריהם סימנים אדומים, זה לא נעים ולוקח לפצעים הללו המון המון זמן להתרפא. אלמד אתכם איך ממוצר פשוט שיש לכם במטבח אפשר לעשות מסכה מעולה לשימוש של עד פעמיים בשבוע וכבר תראו תוצאות. 

המוצרים והרכיבים של המסכה שעוזרת להתמודד עם אקנה

המסכה מבוססת על קליפת בננה. חשוב שזו תהיה בננה בשלה. בבננה יש המון ויטמינים ומינרלים: היא מכילה אבץ ומגנזיום שמאד עוזרים לגוף ובמיוחד לעור הפנים. אם בבננה יש המון ערך תזונתי, אז תארו לעצמכם אילו ערכים גבוהים יש בקליפת הבננה. 

כאמור, במסכה הזו נשתמש בקליפת הבננה ובמסכה הבאה שאלמד אתכם נשתמש בבננה עצמה. חשוב מאד שזו לא תהיה בננה ירוקה, אלא בננה בשלה כי אז הויטמינים והמינרלים שהיא מכילה נמצאים בשיאם. 

בנוסף לכך שהבננה עוזרת עם טשטוש הפצעים שנותרים לאחר אקנה, היא גם מעניקה אפקט של מתיחה, ממש כמו בוטוקס ולכן זו מסכה מעולה גם לפני שיוצאים לאירוע. 

באילו מקרים המסכה עוזרת?

מסכת קליפת הבננה עוזרת מאד במקרים הבאים: 

  1. אם סבלתם מפצעי אקנה ולאחר "המתקפה" נותרו לכם על הפנים פצעים אדומים-חומים, המסכה מעולה לטשטוש כתמים אלו.
  2. פיגמנטציה הורמונלית – המסכה הזו מעולה למצבים של פיגמנטציה הורמונלית. שבדרך כלל מתפרצת בטיפול בהורמונים, במהלך ההיריון, לאחר הלידה, הנקה, גלולות נגד היריון. 
  3. עוזרת מאד במתיחת עור הפנים, מעניקה אפקט של בוטוקס ובמתן חיות ו"בוסט" של ויטמינים. 

אופן השימוש במסכה

קולפים את הבננה ועם הצד הפנימי של הקליפה מתחילים לעסות את עור הפנים, סביב המצח, סביב העיניים וגם לזכור את הצוואר שלנו, של הדקולטה וכמובן סביב האף והפה. אולי זה לא כלכך נעים אבל האפקט של המסכה הזו מדהים. 

מורחים את קליפת הבננה על האזורים הללו במשך 3-4 דקות

ולאחר מכן צריך להמתין 10 דקות עד שהמסכה תתייבש. 

פעולות חשובות לאחר הסרת המסכה

לאחר 10 דקות תוכלו לראות את הזוהר שהמסכה נתנה לעור הפנים, אפקט הבוטוקס משגע. העור קורן וזוהר. פשוט מדהים! מסכה מעולה. 

לאחר שהמסכה התייבשה חשוב לקחת מגבת חמה ובטפיחות עדינות לנקות את העור, לא לשפשף את העור ולא מלמעלה למטה, אלא ממש בעדינות לטפוח עם המגבת על עור הפנים. 

המסכה מתאימה לשימוש של עד פעמיים בשבוע. לא הייתי ממליצה יותר.

לאחר מכן מורחים סרום וקרם לחות לפנים. לאחר המסיכה עור הפנים שלנו "ינק" ו"ישתה" ממש כל מה שנשים עליו ולכן חשוב לנצל את ההזדמנות וגם למרוח סרום איכותי שיעניק ויטמינים וגם כמובן קרם לחות איכותי שיסייע להחדיר לחות לשכבות העור. 

צפו בסרטון ההדרכה - מסכה טבעית - אקנה

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.