טיפים לשמירה על עור פנים בריא

עור הפנים זה הדבר הראשון שאנחנו רואים כאשר אנחנו מתבוננים איש על רעהו. אומרים שהפנים הם המראה לנפש, הם משקפים לעתים את מה שעובר בנבכי נשמתו של האדם: לחץ, סטרס, תזונה לא נכונה, חוסר שעות שינה וכו'. הטיפים הבאים יעזרו לכם להחיות את עור הפנים ולהעניק לו מראה בריא, צעיר ורענן. 

הימנעו מאכילת מאכלים מטוגנים ומתוקים המזיקים לעור הפנים

במקום מאכלים מטוגנים ומתוקים, העדיפו מאכלים אפויים, מאודים. אכילת מאכלים עם עודף שומן יגרמו ליותר פצעים על עור הפנים. כמו כן, במקום לשתות שתייה מתוקה המכילה אחוזי סוכר גבוהים העדיפו מים. דעו שגם במשקאות המבוססים על פירות העונה ישנם אחוזי סוכר גבוהים, ללא סיבים תזונתיים ולמעשה אומנם הרווחנו את הוויטמינים, אך פגענו בתקינות רמות הסוכר בגוף.

הקפידו לאכול פירות וירקות ב-5 צבעים על בסיס יומי מסייעים לאלסטיות עור הפנים

אכלו יותר ירקות, הם מקור נהדר לסיבים תזונתיים, הקפידו לאכול פירות וירקות ב-5 צבעים על בסיס יומי. מסייעים להגברת האלסטיות ולגמישות עור הפנים, כמו: ויטמין C המטפל בפיגמנטציה ובאנטי-אייג'ינג, בגמבה למשל ישנם אחוזים גבוהים מאד של ויטמין C (אפילו יותר מתפוז). הקפידו לאכול מאכלים רוויים בבטא קרוטן, כמו למשל בגזר. הבטא קרוטן אחראי על זירוז חלוקת התאים, כך שהוא מעולה לטיפול באקנה ובאנטי-אייג'ינג, הוא מזרז את השלת התאים והתחדשות העור. 

הקפידו על יותר שעות שינה

השתדלו לישון 8 שעות לפחות בכל לילה. מחקרים מראים ששינה מסייעת להפחתת הכהויות מסביב לעיניים, להפחתת הקמטוטים ולמראה הרבה יותר רענן. מעבר לכך ששינה חשובה מאד גם להאטת הזקנה.

הקפידו על פעילות גופנית

הקפידו על פעילות גופנית לפחות פעמיים-שלוש בשבוע למשך כ-40 דק' פעילות בכל פעם. הפעילות הגופנית מסייעת בהמרצת מחזור הדם ומגבירה את זרימת הדם לתאים ובעקבותיו להתחדשות התאים. 

הקפידו על אכילת מאכלים דלי נתרן

הנתרן (המלח) גורם להתייבשות המים בתאים ועל-ידי כך העור נראה יותר מכווץ ומקומט. אכלו מאכלים דלי נתרן עד כמה שניתן, כמובן שהגוף חייב גם מלחים בכדי לשמור על מאזן המלחים בגוף, אך ישנם מאכלים שבהם כמות הנתרן ממש מוגזמת, כמו חטיפים, נקניקים וכו'. 

הפחיתו לחצים

נסו להוריד מעצמכם לחצים, נסו לחשוב מחשבות חיוביות, פחות מעמסה ולחץ. המון פצעים מסביב למצח ולרכות מעידים על לחץ, על סטרס שיש בגוף. נסו להפחית עד כמה שניתן את הלחץ, לעשות פעילויות המתאימות עבורכם כמו דבר ספציפי שעושה לכם טוב בלב, עשו יוגה או כל דבר שיגרום לכם לשפר את ההרגשה הכללית. 

אלו היו טיפים שיעזרו לכם לשפר את נראות עור הפנים שלכם ובהחלט לגרום לכם להיראות יפים יותר, צעירים יותר ורעננים יותר. 

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.