למה חשוב להשתמש בסרום לעור הפנים?

עונת החורף התחילה וזה הזמן המושלם להתחיל להרגיל את עור הפנים שלנו לסרום איכותי. 
מה המעלות של הסרום? למה בכלל צריך סרום?
ובאיזה גיל מומלץ להתחיל להרגיל את עור הפנים לסרום?

מה זה סרום?

סרום הוא תמצית מרוכזת המורכבת ממספר מגוון ורחב של חומרים פעילים. למעשה סרום הוא מיצוי של המון המון צמחים, מרכיבים וחומרים פעילים המסייעים לשמירה על עור הפנים שלנו. 

מה היתרונות שבחומרי הסרום? את הסרום מרכיבים מחומרים הבנויים ממולקולות קטנות החודרות במהירות לשכבות הפנימיות של עור הפנים. בשל גודלן המזערי של המולקולות, הן חודרות לשכבות הפנימיות ובכך המרכיב הפעיל שבתוך הסרום נכנס לתאים הפנימיים של העור ומכין אותו לספיגת קרם לחות איכותי שתפקידו לשמור על עור הפנים העליון.  

מה המעלות של סרום?

  1. הסרום מוסיף לחות לעור הפנים.
  2. מונע בריחת מים מהתאים הפנימיים של העור.
  3. הסרום מחזק את עור הפנים ומשפר את עמידותו.
  4. הסרום מייצב את העור ומטפח את אזור עור הפנים והדקולטה (אזור הצוואר והמחשוף) ומסייע לשמירה על אלסטיות.
  5. הסרום מומלץ גם כטיפול מונע מכיוון שהוא מחזק ומגמיש את העור מן הפנים אל החוץ.

באיזה גיל מומלץ להתחיל למרוח סרום?

הרבה לקוחות אומרות לי: "מה, סרום? אני לא זקנה, אני לא צריכה סרום…" הדעה הרווחת שסרום מתאים לעור פנים מבוגר, היא שגויה. השימוש בסרום מתאים לגילאי 30 + כאשר המטרה היא להעניק לעור מרכיבים שיגנו עליו מהשכבות התחתונות של העור ובכך יחזקו אותו וימנעו את השפעת פגעי מזג האוויר, הורמונים ועוד. 

סרום נחשב כטיפול מונע ש"מכין את הקרקע" למריחת קרם לחות איכותי ותפקידו לחזק את עור הפנים מבפנים כלפי חוץ. 

מהו המינון ואופן השימוש בסרום?

הסרום מגיע עם פתח זילוף קטן וזאת משום שנדרשות רק 2-3 טיפות כדי לעשות את העבודה כמו שצריך. הסרום כאמור, הינו תכשיר מרוכז מאד ולכן נדרשת כמות מזערית בכל פעולה של הזנת העור. 

איך מורחים את הסרום? מטפטפים 2-3 טיפות על כף יד נקייה, כמובן שגם עור הפנים צריך להיות נקי. מפזרים את החומר על עור הפנים באופן שווה ומעסים את החומר אל תוך העור בתנועות סיבוביות, כך שהחומר יחדור אל תוך שכבות התאים הפנימיים וייספג לתוכם.

צפו בסרטון ההדרכה המסביר על סרום לעור הפנים

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.