טיפול פנים לגבר

מחפש טיפול פנים לגבר? הגעת למקום הנכון! גברים, גם לכם מגיע להתפנק ולהרגיש מטופחים ויפים. בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים במיוחד לעור הפנים הגברי. קליניקה מתקדמת לטיפולי פנים במיוחד לגברים בטכנולוגיה חדישה. תוצאות מדהימות החל מהטיפול הראשון. בקליניקה תוכלו ליהנות מטיפולי פנים המבוצעים על-ידי צוות מקצועי ומיומן, מומחה לטיפוח עור הפנים הגברי. 

טיפולי פנים הופכים פופולריים יותר בקרב גברים. כעת יותר ויותר גברים מטפחים את עור הפנים שלהם. טיפולי פנים וטיפולים אחרים כגון פילינג המיועדים במיוחד לעור גברי נמצאים במגמת עלייה, כי גם גברים רוצים להרגיש בנוח עם עור הפנים שלהם. נראה שגברים תמיד נאבקים כדי שיהיה להם עור מושלם למראה ועם התפתחות עולם הקוסמטיקה טיפול פנים לגבר נחשב כחלק משגרת הטיפוח. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולי פנים, אך הנפוצים שבהם הם טיפולי פנים, פילינג, מסכות, אנטי אייג'ינג, טשטוש קמטים, טיפול באקנה, פוסט אקנה, צלקות אקנה ועוד.

אם אתה גבר, כדאי שתשקיע זה כמה דקות כל יום כדי לטפל בעור שלך כמו שצריך ותתחיל לראות תוצאות כבר בסיום הטיפול הראשון. איך מתחיל התהליך? טיפולים מתחילים לעתים קרובות בפגישת ייעוץ שבה מבצעים אבחון לעור הפנים כדי להעריך את מצב העור, זה יעזור להחליט איזה טיפול מתאים לך אישית. במאמר שלפניך תוכל לקרוא על מגוון טיפולי פנים לגברים, טיפולים מיוחדים לעור הפנים הגברי, דגשים שכדאי לשים לב אליהם ומידע מקצועי אודות טיפולי קוסמטיקה לגברים.

מגוון טיפולי פנים לגברים

כיום המודעות לטיפוח עור הפנים אצל גברים בהחלט תפסה מקום מרכזי. יותר ויותר גברים נוהגים לשנות הרגלים ולגשת לקבל טיפול פנים המותאם לעור הפנים שלהם. בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים המבוצעים בחומרים איכותיים, המותאמים לעור פנים גברי, כך שהתוצאות מהירות וללא כאב. 

צלקות אקנה
ניקוי עור הפנים, הוצאת שחורים, טיפול בצלקות. ככה זה נראה אחרי טיפול פנים לגבר
טיפול פנים לגבר
הוצאת שחורים וטיפול בעור שמנוני
טיפול פנים לגבר

טיפולים מיוחדים לעור פנים גברי

בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים לטיפוח עור הפנים הגברי: 

  1. טיפולי פנים לעור אקנתי שמן ופגוע. 
  2. טיפולי הבהרת העור ופיגמנטציה לגבר
  3. טיפולי אנטי-אייג'ינג והצערת העור הגברי. 
  4. טיפול פנים בטכנולוגיית אלקטרופורציה.
  5. מילוי קמטוטים מתחת לעיניים ובאזור הפה והאף. 
  6. טיפול בכתמים סביב העיניים.
  7. טיפולי פילינג לגבר.
  8. טיפול בפצעונים ובעור פנים פגום.
  9. טיפול מזותרפיה לגבר. 
  10. מסכת זהב להחדרת לחות.
  11. מסכת קנאביס וכדורי ice ball – מושלם להרגעת העור. 

בקליניקה נעשה שימוש בחומרי הזנה לעור, נוגדי חמצון חיוניים להאטת קצב ההזדקנות ושימוש בחומצות שומן חיוניות לשמירה על לחות העור, אלו משפרים את מראה עור הפנים ומסייעים בשמירה על מראה עור צעיר, בריא ורענן. תוכלו לקרוא עוד על: ניקוי פנים לגבר – מהי שגרת הטיפוח הכי מהירה וטובה.

טיפול פנים לגבר - לירן - אחרי
לפני טיפול פנים לגבר
טיפול פנים לגבר
אחרי טיפול פנים לגבר

טיפול פנים לגבר: דגשים מיוחדים לעור פנים גברי

עור הפנים הגברי שונה מעור הפנים הנשי במספר היבטים, כגון: שיעור פנים ועובי עור שונה מזה שאצל הנשים, אלו הרבה פעמים גורמים לבעיות מסוימות הנפוצות אצל גברים, כמו למשל אקנה, צלקות אקנה וצלקות פוסט אקנה. 

שיעור הפנים אצל הגברים וגילוח עור הפנים בהחלט גורם לגירוי העור, לאדמומיות, להתייבשות וקילוף העור, לגרד ולתופעות נוספות הדורשות טיפול. עור פנים של גברים הוא עבה משמעותית מזה של הנשים, יש בכך יתרון וחיסרון: היתרון הוא שקצב ההזדקנות של העור איטי יותר, החיסרון הוא בקמטי ההבעה העמוקים יותר. כמובן שחשיפה לשמש ועישון גורמים לנזרקים ומאיצים הופעת קמטים על העור. 

כל אלו ועוד מצריכים טיפול יסודי אצל קוסמטיקאית מוסמכת אחת לתקופה. כך שתוכלו ליהנות מעור פנים בריא, רענן וחיוני. תוכלו לקרוא עוד במאמר: טיפול פנים לגבר – 10 דברים שחשוב לדעת.

טיפול פנים לגבר בטכנולוגיית אלקטרופורציה

טכנולוגיית האלקטרופורציה מבוססת על גלי רדיו, אלו גלים של אנרגיה חשמלית בתדירויות ובאורכי גל שונים היוצרים חימום בשכבות העור העמוקות. גלי הרדיו מעוררים את תאי הקולגן והאלסטין וגורמים להם להתחדש. העור "מעורר" את עצמו במהירות ולכן אפשר להבחין בשינוי משמעותי בעור הפנים.

יתרונות הטיפול באלקטרופורציה
  1. הטיפול אינו פולשני.
  2. ללא כאב.
  3. מתאים לכל סוגי העור.
  4. מתאים למגוון צבעי עור הפנים. 
  5. תוצאות מדהימות כבר מהטיפול הראשון. 

מומלץ להתחיל בטיפולים בטכנולוגיה זו בסביבות גיל 30 בכדי לשמר את גמישות העור, ניתן להגיע גם לטיפולים אלו בגילאים מאוחרים יותר ולהיעזר בשיטת טכנולוגיה חדשנית זו כדי לחדש את העור ולשפר את מצבו. 

כמובן, שלכל מטופל תותאם תכנית טיפולים אישית לפי רצונותיו, מצבו וסוג העור שלו.
בקליניקה צוות מקצועי ומיומן שיאבחן את מצב העור ויעניק לך את סדרת הטיפולים הטובה ביותר עבורך.

טיפול פנים לגבר
מסכת זהב לטיפוח העור הגברי

איפה אפשר לקבל טיפול פנים לגבר? 

"סינדרלה היופי שבך" ממוקמת בפתח תקווה ומעניקה טיפולי פנים לגברים בעיקר במרכז הארץ. כמובן שאם יש גבר שרוצה להגיע מאזורים אחרים בארץ, הוא מוזמן ונקבל אותו בחום. הטיפולים לגברים מתמקדים באזור השרון והמרכז. כאן תוכלו לקרוא עוד על טיפול פנים לגבר בשרון והסביבה וגם תוכלו לקרוא עוד על טיפול פנים לגבר במרכז.

אילו טיפולי פנים מומלצים לעור הפנים הגברי?

לאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים באחד מטיפולי הפנים שהקליניקה מציעה, תוכלו להגיע לאבחון בקליניקה. האבחון יבוצע על-ידי קוסמטיקאית מומלצת בעלת מעל 7 שנות ניסיון בטיפולי פנים לגברים. לאחר ביצוע אבחון יסודי ומעמיק לעור הפנים של המטופל, יבוצע טיפול פנים מתאים עבורו. 

טיפולי פנים מומלצים לעור הפנים הגברי כוללים: הוצאת שחורים, ניקוי יסודי של העור, הסרת תאי עור מתים, טשטוש קמטים, טיפול בצלקות ופעולות נוספות לפי הצורך. 

זכרו ששמירה על שגרת טיפוח היא צעד מתבקש להרגשה אישית טובה ולשיפור הביטחון העצמי.

קראו עוד על טיפול קוסמטי לגברים

לפניכם מאמרים עם מידע מקצועי על טיפול קוסמטי לגברים, בהם מפורט כל מה שכדאי לגבר לדעת על טיפוח עור הפנים הגברי. מומלץ בחום לעקוב ולקרוא, נכתב במיוחד עבורכם 😀>>