למה אסור לשמור מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה?

שמירה על מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה, תוביל לצמיחת חיידקים שעלולים לגרום לזיהומים בעור ולהרוס את האמולסיה של הקרם הקוסמטי. למה אסור לשמור מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה שלנו? יש לכך שתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה, באמבטיה יש ריכוז גבוה של אדים, הם פוגעים בחומרים הקוסמטיים. הסיבה השנייה היא תנור האמבטיה, החום המטורף שהוא פולט פשוט הורס לנו את המרקם של הקרמים. האדים והחום המטורף שש באמבטיה פשוט הורסים לנו את האמולסיה של הקרמים. הקוסמטיקאית דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה “סינדרלה היופי שבך” מסבירה למה אסור לשמור מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה? ואיפה כן מומלץ לאחסן אותם כדי לשמור על חיי מדף ארוכים? המשיכו לקרוא.

מדוע אסור להחזיק מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה?

למה זה רעיון גרוע לאחסן מוצרי קוסמטיקה במקום לח?

זה רעיון גרוע לאחסן מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה, בגלל רמות הלחות הגבוהות וכמות המים שנמצאת בחדר האמבטיה. יתר על כן, בחורף כאשר אנו גם מדליקים חימום. רמות הלחות הגבוהות עלולות לגרום לחיידקים לצמוח על מוצרי הקוסמטיקה, מה שעלול להוביל להתפרצות גם על גבי עור הפנים. המים בחדר האמבטיה יכולים גם לגרום למוצרי הקוסמטיקה להפוך למימיים ולשנות את המרקם ואת הרכבם.

איפה אפשר לאחסן את מוצרי הקוסמטיקה?

כדי לשמור על היגיינה, כדאי לשמור את מוצרי הקוסמטיקה במקום קריר וחשוך הרחק מאור שמש ישירה. לפיכך, מומלץ לאחסן את מוצרי הקוסמטיקה בשידת האיפור או בשידה שליד המיטה לדוגמה. כך, מורחים את הקרמים בוקר וערב וחיי המדף שלהם נשמרים לאורך זמן. דבר אחד שממש לא כדאי לעשות, הוא להשאיר את האיפור על השיש באמבטיה, כי הוא מתחמם וגורם לחיידקים לצמוח.

אחסון מוצרי קוסמטיקה – סיכום והמלצות

מומלץ לא לאחסן מוצרי קוסמטיקה בחדר האמבטיה, מכיוון שחום ולחות עלולים לגרום למוצרים להתפרק מהר יותר. זה יוביל לגירוי בעור ופצעונים ולא ישיג את המטרה הרצויה. כיצד לאחסן מוצרי קוסמטיקה על מנת למקסם את חיי המדף שלהם? מומלץ לאחסן מוצרי קוסמטיקה במקום קריר ויבש, ללא לחות וללא מקור חום. מומלץ לשמור אותם בשידת האיפור או בשידה שליד המיטה, רק לא בחדר האמבטיה.

לרכישת מוצרי קוסמטיקה, חייגו אלי עכשיו למספר» 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.