האם שוקולד או מאכלים מטוגנים גורמים לאקנה?

אם יש לכם אקנה הורמונלי או אקנה וולגריס, בדקו גם את התזונה שלכם. במאמר אענה על השאלה: האם שוקולד או מאכלים מטוגנים גורמים לאקנה או מחמירים את האקנה שלכם? התשובה נחלקת לשניים: נעשו מחקרים שאומרים שיש קשר בין תזונה לאקנה ויש מחקרים שאומרים שאין קשר ביניהם. בשורה התחתונה, יש אנשים שתזונה מאד משפיעה על האקנה שלהם, אם הם אוכלים שוקולד או מאכלים מטוגנים או מתועשים. מנגד, יש אנשים שאוכל לא משפיע עליהם בכלל ויש כאלו שדווקא סוגים מסוימים של משקאות ישפיעו עליהם. איך תזונה ומשקאות משפיעים על אקנה? תזונה לאקנה: מאכלים שגורמים לאקנה ההמלצות של דרורה שמואלי – קוסמטיקאית מומחית לטיפול באקנה.

איך תזונה ומשקאות משפיעים על אקנה?

היה לי מטופל שכל סוף שבוע היה יוצא לבלות ושותה אלכוהול. בתקופת הקורונה, כאשר היו סגרים, הוא לא יצא וגם לא שתה אלכוהול, ראינו שפחות ופחות יצאו לו פצעי אקנה. כשנגמרו הסגרים והוא חזר למועדונים, הבנו שמה שגרם לו לאקנה זה למעשה האלכוהול. מכאן אנו מבינים שמזון ומשקאות משפיעים באופן שונה על האקנה של כל אחד מאתנו. לאחד זה מחמיר את האקנה ועל השני זה יכול לא להשפיע. לכן יש להתייחס לכל מקרה לגופו, זה ממש אינדיבידואלי. לכל אדם מאכל כזה או אחר יכול לגרום להתפרצות אקנה ולהופעה של פצעים על הפנים.

תזונה לאקנה: מאכלים שגורמים לאקנה – סיכום והמלצות

ההמלצה שלי היא שכל אחד שסובל מאקנה, פשוט יעצור לשבוע עד 10 ימים, כל פעם מאכל אחר. כך יהיה ניתן לבודד את המניע לאקנה, יכול להיות שתגלו דברים מאד מפתיעים על עור הפנים שלכם. בתקופה זו, של ההפסקה, תדאגו לאכול יותר אוכל של בית ופחות לקנות אוכל בחוץ. אפשר להרבות יותר במזון אפוי ופחות מטוגן, אפשר לשתות פחות משקאות מוגזים ומתועשים ולשתות יותר מים במקום.

אם תעשו רשימה בכל יום מה אכלתם ותתחילו להוריד בכל פעם מאכל מסוים, פתאום יפתחו לכם העיניים ותתחילו להבין אילו מאכלים משפיעים על האקנה שלכם. לפעמים לאו דווקא האוכל זה מה שגורם לאקנה שלכם, אבל הוא מגביר יותר ויותר את תופעת הפצעים בפנים שלכם. שווה לבדוק את זה. לעוד טיפים וסרטונים, מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי.

לקביעת תור לאקנה בפנים, חייגו עכשיו » 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.