קוסמטיקאית מעניקה עצות לטיפוח ויופי

קבלו 5 טיפים לטיפוח ויופי של העור, הפעם לא רק של עור הפנים, אלא של העור כולו באזורים החשובים של הגוף. אלו הדברים הקטנים ששוכחים לעשות כל בוקר.

5 טיפים לעצות טיפוח ויופי מהקוסמטיקאית דרורה שמואלי

אזור ראשון לטפח – גב כפות הידיים 

אזור ראשון שצריך לטפח, גב כפות הידיים – איך אומרים: “הראי לי את כפות ידיך ואגיד לך בת כמה את” לא לשכוח למרוח קרן הגנה וגם קרם לחות. אנחנו נוהגות ברכב בצד השמש ותמיד לקראת גיל 45-50 מתחילים להופיע כתמים באזור גב הידיים.

אזור שני לטפח – קו השפתיים

אזור שני לטיפוח ויופי – קו השפתיים, כן – למרוח קרן לחות גם באזור השפתיים, אזור חשוב מאד שגם אם אנחנו מורחות אחר כך אודם זה גם נראה יותר טוב וגם מחזיק מעמד יותר זמן ולא רואים את כל החריצים והקמטים.

אזור שלישי לשימור – תנוך האוזן

אזור שלישי שכדאי לשמר – תנוך האוזן, כשמורחים קרם לחות בדרך כלל מפספסים את אזור תנוך האוזן שמתקמט בין הראשונים בגוף. מריחת קרם לחות על בסיס יום יומי ישמר את העור מטופח ומתוח.

אזור הטיפוח הרביעי – הצוואר 

אזור רביעי שכדאי לטפח – הצוואר, כאשר אתן מורחות קרם לחות, תמשיכו את המריחה לאזור הצוואר. בדרך כלל נוטים לשכוח למרוח גם עליו קרם לחות, אך הוא מתקמט ממש מהר אם לא מתחזקים אותו.

האזור החמישי לטיפוח – אזור המחשוף

האזור החמישי לטיפוח ויופי – אזור המחשוף, מי שהולכת עם חולצות שמכסות עד הצוואר, בצניעות, אז ממש רואים את ההבדלים שאזור הדקולטה פחות מקומט לעומת נשים שהולכות עם מחשוף שמקבל שמש וחשוף לתנאי מזג האוויר.

קראו עוד על טיפולי קוסמטיקה: 

אז לתשומת ליבכם, האזורים הללו הם האזורים שמתקמטים ראשונים ולכן חשוב לטפח אותם ולתחזק אותם לאורך כל השנה באופן יום יומי.

לקביעת תור לטיפול פנים ויצירת קשר חייגו עכשיו >> 050-3581765

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.