הבהרת פיגמנטציה וכהויות סביב העיניים

אנשים רבים סובלים מכהויות סביב העיניים, ממראה עייף ואפרורי. כהויות סביב העיניים יכולות היגרם מהרבה סיבות אומרת דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך". מה הן הסיבות לכהויות סביב העיניים? כיצד אפשר לטפל בהבדלי הגוונים? וכיצד ניתן להבהיר את גוון העור סביב העיניים? 

תוכן עניינים

מה ההבדל בין כהויות בעיניים לנפיחויות סביב העיניים?

לפני שאנחנו צוללים פנימה, בואו קודם כל נבדיל בין כהויות בעיניים לבין נפיחויות סביב העיניים. נפיחויות בעיניים זה שממש יש עור נפוח סביב העיניים, מחקרים מראים שבמקרים של נפיחות סביב העיניים אין הרבה מה לעשות למעט פעילות כירורגית. 

נזקים ונפיחויות סביב העיניים גם נרגמות בגלל שמריחת קרם העיניים לא מתבצעת כראוי, כשמורחים קרם עיניים חשוב למרוח את הקרם רק על השיא שסביב העין ובטפיחות עדינות וקלות. מאד חשוב להקפיד לא להיכנס לאזור שק הדמעות כאשר מורחים קרם לחות. ברגע שקרם לחות מגיע לשק הדמעות הוא נספג והולך ישר לאזור השקיות שיש לנו מתחת לעיניים ואז קורת הנפיחות, לכן חשוב להקפיד על מריחה נכונה של קרם עיניים. צפו בהדרכה המלאה בנושא: 

ממה נוצרות כהויות סביב העיניים?

לפני מתן טיפול בכהויות סביב העיניים, מאד חשוב ממה נובעת הכהות? יכולות להיות מספר סיבות, כמו: 

  1. סיבות גנטיות.
  2. חוסר בשעות שינה.
  3. מריחה לא נכונה של קרם עיניים. 

טיפים להפחתת כהויות בעיניים

לסיכום, אם מציעים לכם טיפול בנפיחויות סביב העיניים, אל תקנו את זה. לגבי הפחתת הכהויות: שתיית מים  מרובה יכולה לסייע המון בהפחתת הכהויות. כמו כן, חשוב להקפיד לישון 8 שעות שינה לפחות ומרוח קרם לחות איכותי שיכול לפתור ולהעניק בהירות בטון אחד/טון וחצי ולעשות את העור שלכן הרבה יותר בהיר ויפה. בנוסף, באמצעות השימוש בקרם לחות אנחנו מפחיתים את הקמטוטים סביב העיניים כך שזה מומלץ מאד.

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.